Ik had stiekem gisteren al getest: omo wit. Vandaag weer en binnen 5 minuten een streepje! Nu hopen dat ze eens gaan oplopen! Zijn de 123 testen omdat ze bij een ander in een topic ook vroeg een mooi streepje gaven. Ben dus ook te spreken over deze testen! Ik zie hem zelf heel duidelijk paarsig zonder te turen.
Ik hoop het Mariska! Haha dan ben ik als alles eindelijk eens goed gaat van dat ellendige zkh af! Daar ben ik dan misschien nog wel het blijst om.
Ow daar heb ik tegen gezegd dat ik weer eens een positieve test had, maar weer afwachten blijft of hij oploopt. Deze keer komt het goed zei hij. Hij wacht dus nog beetje ingetogen op mijn verdere berichten.
Hoi meiden, Ff tijdje stil geweest. Hoe gaat het met jullie? Mamalap ik zie een 2e streepje? Miloena al mama? Zaterdag was de pijn en bloedverlies weer weg. Gelukkig..
@mamalap nee dinsdag geweest nu vrijdag pas weer wel erg vroeg 10 over 8 dat betekend dus om 7uur al weg niet gewend kan normaal ''uitslapen'' ik kijk uit na je test morgen misschien een bloedtest vragen?
Neuh bloedtest doen ze toch niet. Is ook niet nodig als de testen mooi oplopen. Het gevoel is nog steeds goed. Maar zo'n mooie test als de predictor heb ik ook nog niet eerder gehad. En voorlopig dus nog even door met de utro
Hahah ik koest zo lachen mamalap om je: *oke nog eentje dan* Mooi mooi mooi!! Idd gewoon tot een week of 10 de utro blijven gebruiken hoor! Als je t hebt...geen risico nemen! Ik hoop dat je vrijdag een beetje groei ziet ano! Wordt wel eens tijd he?!
@mariska Ik hoop het ook inmiddels dag 25 bereikt pff Soms denk ik wel wat te voelen maarja dat kunnen ook de "zwevende" hormonen zijn ach we wachten vrijdag weer af ik ben er nog rustig onder
Anoniempje; Je hoort vaak dat je cyclus gek doet voordat je zwanger word dus wie weet!! Duimen op een mooi ei! mamalap; wauwie, daar kun je echt niet omheen hoor meid! En dat voor 9dpo zo duidelijk, geweldig! Nu duimen op een plakbeebje! Super leuk! @Mariska; Nee hier alles helaas na vorige week helemaal rustig! Dus afwachten geblazen. Wel een geruststelling kan max nog 2 weken duren langer absoluut niet
Argh mega LICHTE urine! Toch maar testje gewaagd, zelfde als gisteren, maar wel echt veel waterige urine! Straks dus toch nog 1 doen!