Hoi mariska ja dat klopt in eigen cyclus. Ik moet bellen zodra de ongi echt doorbreekt. En dan idd over 10 dagen de eerste follikel meting. Spannend joh. Hopelijk is bij jou de laatste raak!
@angel: fijn dat je bijna duidelijkheid hebt! Nou kun je vooruit! Hopelijk met beetje hulp wel snel raak.
Hey meiden. Hier flink geschrokken. Ik verlies helderrood bloed zonder krampen. De gynaecoloog heeft me er voor gewaarschuwd dat ik in het prille begin van een zwangerschap bloedverlies zal hebben omdat mijn 2e bm vol loopt met bloed. hij heeft ook gezegd dat ik niet meteen hoef te schrikken want dat hoort bij mijn bm afwijking en hoeft niet gelijk fout te zijn. ondanks zijn woorden vandaag flink geschrokken. Heb gelijk contact met hem gehad en hij zei weer dat het te maken kan hebben met mijn bm afwijking. heb donderdag een afspraak staan en dan krijg ik een echo en dan weet ik meer. Het begint nu op een menstruatie bloeding te lijken. Qua klachten ben k vandaag flink duizelig geweest en voelt me buik nog steeds hetzelfde aan maar ben zo bang.... pfff...
Ohhhhh meis! Tja dit is dus het moeilijke in jouw situatie, dat wij jou hierin alleen kunnen horen, maar geen advies geven. Ik zou vertrouwen op je gynaecoloog. Wel fijn dat je snel een echo krijgt voor zekerheid. Je zou een test kunnen doen, maar zelfs dat bied geen garantie. Een hele dikke knuffel en voor jou Brand ik een kaarsje vanavond
Dankjewel mamalap voor je lieve woorden!. ik weet ook niet waar ik aan toe ben dus kan alleen afwachten hoe moeilijk dit ook is. op meerdere forums met vrouwen die dit ook hebben lees je verschillende dingen zowel bloedverlies en heftig als geen. kon ik mijn ogen maar dichtdoen en pas weer open doen als t donderdag de 16e is.
Oh daen! Wat heftig meis, heel veel sterkte voor jou, ondanks dat je voorbereid was is het altijd schrikken dit! Weten jullie nog dat poliepje wat ze in weert zagen wat wellicht geen poliepje was dus waar ze niet verder naar gingen kijken? Daar gaan ze nu wel verder naar kijken. Ik moet een water echo laten maken (leg later uit, accu foon bijna leeg) en als er een poliepje zit hysteroscopie en gaan ze t weghalen. Als ik ongi wordt moet ik bellen voor die water echo. Heb ook gelijk recept voor de pil gevraagd, want moet eerst aan de pil voor ik überhaupt mag gaan spuiten met hormonen, kunnen maar alvast begonnen zijn. Minder moeite dan 2 extra weken moeten afwachten omdat ik net misschien m'n eisprong heb als we eindelijk groen licht hebben. Mag niet spuiten als je misschien (hoe kleine kans ook) zwanger bent. Zwemmers waren 1,7 mljn dus idd slecht
Dean heel logisch hoor dat je schrikt al wist je dat dit kon gaan gebeuren. Hoop dat alles mpg goed gaat en dat het een plak beeb is! Dikke knuffel meidhoop dat je na ff onderdag lekker van je zs kan gaan genieten
@mariska toch wel fijn dat ze er ook meteen naar gaan kijken heb je dat ook gehad en kan je hopelijk gauw verder en met hopelijk snel positief resultaat. Wat een vrouwen lichaam allemaal wel niet voor ingewikkelds kan hebben he pfff
Ik denk dat ik het verlies... ik ben zo bang.. ik voel me ook minder zwanger en denk echt dat het einde oefening is want verlies nu veel bloed met stolsels en slijm. mariska ook jij niet echt leuk nieuws! Dikke knuffel!
Ahh nee daenerys hopen dat het echt je tweede bm is, die zal wel gewoon ongesteld kunnen zijn. He balen dat afwachten! Pff @Mariska: ook al slecht nieuws! Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen jullie toch snel starten. Wanneer moet je terug (misschien heb je het geschreven)? @Hier 37.43 zo hoog heb ik na ovulatie zelfs niet en gisteren maar 8 paractemol geslikt laatste om 00.30 oftewel ik ben ziek
Beterschap mamalap!! Niet fijn, ziek zijn! Ik moet nu m'n ongi afwachten en dan de afspraak inplannen, maar de afspraak moet na 21-10 vallen.
Beterschap mamlap. mariska hopelijk heb jij ook snel wat beter nieuws. @ hier, heb net het vruchtzakje verloren en test is weer negatief. Einde oefening. Ben enorm verdrietig maar probeer ook te relativeren dat het niet goed had geweest. Moeder natuur gaat zijn eigen gang.
Dankjewel voor jullie lieve woorden meiden.. het zit ons allemaal niet mee in dit clubje hè. Wanneer komt er voor ons allen nou iets positiefs op ons pad? we moeten maar blijven geloven dat alles goed komt...