Angel spannend morgen de echo!! Anoniempje; enn??? Wat is er uit gekomen? Mamalap voel je je goed? Hier: gisteravond zijn de mega harde buiken begonnen wat eigenlijk hele avond bleef doorgaan met wat krampjes. 3:00 vannacht de eerste weeen en vanaf half 5 vanochtend te timen op om de 5/4mins vanochtend de slijmprop verloren en tot nu toe continu de weeen gehad zonder verergering dus verandering helaas. Wat betekent dat we het afwachten. Vk is vanochtend 7u langs geweest en heb toen 2 paracetamols gehad zodat k wat beter kon rusten daardoor zijn de weeen iets afgezakt. Vk komt eind vd middag weer en gaan we kijken of ik meer ontsluiting heb en dat nog een x strippen misschien kan helpen, allemaal afwachten. Mn hoop ligt op dat het vanmiddag doorzet, dit kost alleen maar energie zonder vooruitgang
Oooh miloenaaaa wat erg spannend joh jaa ik hoop het vooral met dit weer poeh poeh nou hoop dat je wat kan uitrusten en heel heel heel veel succes en geluk!
Wat een hard werken voor jou met dit weer Miloena! Misschien helpt het ook om eventjes een verfrissende douche te nemen? Ik hoop dat je vanavond je kindje in je armen mag sluiten! veel liefs en geniet van het moment dat je dat kleine droppie voor het eerst vasthebt! cliché maar waar...dan ben je de hel van daarvoor weer vergeten! xxx zet hem op meid!
miloena owh wat spannend meid!! hoop dat het snel doorzet en je vandaag je kleintje nog mag verwelkomen! heel veel succes zet hem op meid!!
ik ben net met primolut begonnen wachten op me ongi erna verder van de gyn niks meegekregen etc. alleen opletten dat ik geen vocht vast hou en ik geen heftige buikpijn krijg dus ff hier en daar wat info gevraagt maar zijn er veel die vanwege de klachten een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen hebben dus hoop dat het niet zover kom moet proberen minimaal 2liter water binnen te krijgen en rust te houden
Aah kl*te zeg dus toch einde ronde Ja probeer veel te drinken kan ik je aanraden ook rust te nemen hoor. Hoop dat het meevalt
@angel Had het wel verwacht Klopt die tips zag ik al voorbij komen en dingen die ik niet wilde weten Gyn had er niks over gezegd maar idd hou me rust al wilde we zaterdag wel een dagje weg eerst maar zien hoe het gaat
Ja echt vooral heeeeeeeel veel drinken! Anders kom je idd net als angel met haar overstimulatie aan een infuus Wat klote dat ze toch te groot geworden zijn!!! Wat doet primolut? Ongi opwekken?
@mariska ja ben bezig met drinken heb inmiddels een liter op ben niet van plan om aan een infuus te gaan ze waren even groot ongeveer primulot wekt idd de ongi op
Vooral zaterdag op je dagje weg dan ook heel erg veel drinken, met die enorme hitte! Heeft de gyn ook nog besproken hoe hierna verder?
Alleen dat ik volgende week vrijdag met een andere gyn een bel afspraak heb of ik met 1dosis hoger beginnen mag verder niks
Ik heb even een vraagje, 😊😊😊😊ik weet dat je gewoon sex kan hebben tijdens je zwangerschap maar ik vind dit toch heel eng en hoe zit het met het krijgen van een orgasme? Hebben jullie ook gewoon al vroeg sex gehad em een orgasme?
jahoor Angel, kan echt geen kwaad Fijne avond!!!! edit: ik heb trouwens wel absoluut veel minder zin...maar das wat anders
Hahaha oke thanka mariska dan hoef ik me niet zo druk te maken. Wat zin betreft klopt hoor maar is ook zo lullig voor manlief voorheen was het hem dwingen en nu ineens geen zin hahaha snapt hij wel hoor Ow ja kreeg je last van krampjes of iets erna?
Ja soms wel Ik ga dan gewoon ff goed plassen om blaasontsteking te voorkomen en daarna relaxt liggen dan zakt het daarna weer
Spannend Miloena!! @ hier : in bed met onweer..dat vind ik dus 10x niks..en de warmte word niet minder..i need rain! Haha..aankomende Dinsdag de 2e spuit met Zoladex..we zitten alweer in Juli! 😄
Whaaaahhhhhh!!!!! Gek van de jeuk!!!! Uitslag van de warmte...pffffff Vanmorgen menthol poeder gesmeerd maar ga zo ff langs de kV voor de gel want ik word echt knijter gestoord ervan :x M'n buik is 1 grote pukkel LOL!!