Mooi buikje Jammer van de jeuk. Normaal kan ik dus helemaal niet tegen hitte, maar het gekke is bij zwangerschap dochter had ik er minder last van en nu weer minder zweten als normaal, geen hoofdpijn normaal wel. Dus vind niet zo erg om zwanger te zijn
Oke,vandaag flink uit m'n slof geschoten.. Een oude 'bekende' vroeg of zei een beetje brutaal tegen me waarom ik nog steeds geen kinderen had..mocht er wel een keer mee beginnen!?? Ja mevrouw heeft er 3 gekregen en de 4e is nu onderweg.. Heb haar toen duidelijk gemaakt dat het als het aan mij/ons had gelegen we er nu misschien al 2 hadden idd als het allemaal goed en makkelijk kon gaan..maar dat gaat bij iedereen helaas niet zo??!! Pff..sorry,ff mn verhaal kwijt hoor 😢
Wat een nacht! Een wakkere peuter die telkens bij me kroop (heerlijk met 29 graden in de slaapkamer) en een drukke buik beeb Pffff is het al avond..... Moeeeee
Tnx mamalap en Mariska.. Mariska: Ah het is alweer van dat lekkere plakweer idd..dus het is niet fijn lijkt me dan idd met een peuter in bed haha..
Haha heerlijk mamalap dat je geen last hebt van die hitte!! @mariska bij jou weer minder een kind in bed erbij hoop dat je vanavond kan slapen. Ik slaap ook helemaal niet door die hitte Echo was weer goed hartje klopt mooi en se baby groeid ook goed 😍 op naar de 10 weken echo dan zien we hopelijk de armpjes en beentjes heen en weer 😆😆
Even vluchtig doorgelezen maar ben te moe om uitgebreid te lezen. angel; Sex kan gewoon we hebben het hier zelfs met 40 weken nog gedaan, daar hoef je niet over in te zitten dat dat niet kan! En toppie dat je echo goed was meid, dat is super fijn! Mamalap; bij jou gaat ook goed meid, hih toppie! Warmte beetje kunnen overleven dus juist nu je zw bent, top! Woman; Sommige mensen kunnen niet nadenken voor ze er wat uitfloepen, maar dat kan wel heeeeel hard aankomen! Trek het je niet aan meid, binnenkort is het ook jou beurt zw te mogen zijn!! @Hier; Het begon al met gerommel zoals mn laatste update hier, diezelfde middag even een weeenstoo gehad, en savonds 12u braken de vliezen, halfuurlater weeen 3 uur later ambulance naar ziekenhuis, hartritme was iets verminderd, en in het ziekenhuis aangekomen kon ik bijna meteen persen en was mn kleine lieve meisje geboren! Ze doet het zo super buiten de buik, drinkt goed, ontlast super, zelfs al een beetje aangekomen na het afvallen! Ze is zo prachtig! even kort op de hoogte zodat jullie ook weten en mamalao goed geraden haha!!
Jaaa miloena gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter! Doe maar even lekker genieten! Uh mogen we ook de naam weten?
Van harte gefeliciteerd miloena! Lekker bijkomen nu en genieten van jullie meisje! Als je bang bent voor meelezers kun je de naam ook een keer in een pb versturen... Dikke knuffel!
Zo even een klein verslagje Hoe het met mij is. Ik ben afgelopen donderdag gestopt met utrogestan, mijn beredenering was dat het bij mij alleen ter ondersteuning innesteling was. (Was het ook echt beu) Ik heb eigenlijk amper symptomen, beetje moe en somber dat is alles nog. Dat maakt dan wel angstig. Dus voor de zekerheid vandaag nog een Kv2v5 test gedaan en de teststreep is donkerder dan de controlestreep. Dus ik ben gerustgerustgesteld dat het werk van de utrogestan klaar is
Miloena : Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! 🍼 geniet ervan!! En klopt idd..was erg boos. Morgen krijg ik mijn 2e spuit zoladex! 😄
@miloena gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!! Geniet ervan en rust lekker uit! @mamalap ja het is best eng he als je niks voeld ik was ook angstig toen ik stopte met de utro.
Dankjewel meiden, Ik leef werkelijk op een roze wolk, nooit gedacht dat een baby zo makkelijk/lief/mooi/zoet kon zijn, wat een rijkdom. Ook mn man is zo gecharmeerd van zn prinsesje, dat is zo ontroerend om naar te kijken, zon liefdevolle blik! Jaa Mariss jij hebt t ook goed geraden hihi! voor degene die de naam willen weten mogen me een pb sturen dan reageer ik via daar, heb ik met woman ook zo gedaan. indd wegens meelezers maar even op die manier haha