Thnx dames Moest ff snel tikken vanwege de visite Maandag wel controle en dan weer verder zien @mamalap Dat is niet te missen bij je
Mamalap alweer aant werk. Tijd gaat snel he. Ano wat fijn dat alles goed is. Dus nu wachten op je ongi en dan?
Jepp gaat hard. Wel weer leuk om te werk hoor! Ik heb gewoon leuk werk Angel gaan jullie eigenlijk combinatie test laten doen? Woman heb je al plan de campagne? Anoniempje hopelijk komt de ongi snel dat je door kan opnieuw beginnen.
Nou dat is het allerbelangrijkste mamalap als je het maar leuk vind. Nee wij hebben ervoor gekozen geen comi test te laten doen. En jullie dan?
Mijn man wil hem graag deze keer, omdat we al dochter hebben wil hij voorbereid zijn. Dus ik heb er over nagedacht en ben er mee akkoord gegaan. Verwacht er eigenlijk niks bijzonders van aangezien het ook echt niet in families voorkomt en ik nog niet in risico leeftijd zit. We krijgen hem wel vergoed uit mijn aanvullende verzekering dus ach extra echo.
Oke ja klopt word gewoon vergoed als je aanvullend hebt. Ga jij een pretecho doen? En wil je weten wat het word?
Ja ook nog pret echo 16 weken. Haha bij dochter ook allemaal niet gedaan, maar laatste zwangerschap alles eruit halen. Wist bij dochter niet eens dat het kon een pret echo
Hahaha gelijk heb je!! Pretecho ga ik ook doen lijkt me super leuk!! Morgen afspraak bij de verloskundige intake gesprek ben benieuwd of ze wel naar het hartje gaan luisteren ik weet niet hoe dat gaat bij een verloskundige
Mamalap : Jep! 24 Augustus t/m 3 September moet ik wat spuiten wat dezelfde werking heeft als de Zoladex. 3 September begint het echt!!
Woman spannend zeg komt steeds dichterbij! Hoe gaat het hier met iedereen, wat een rust hier vergeleken met normaal
Miloena : Ja leer morgen spuiten en Woensdag mag ik de 1e spuit in ontvangst nemen! 😊 Spannend!!
Spannend woman! Eindelijk actie! Succes vandaag met spuit les Ik zit op de echo donderdag te wachten en de afgelopen week weer gewerkt. Ik heb er eigenlijk nog steeds vertrouwen in, ben ook niet zenuwachtig Had ik bij dochter wel. Hopelijk is mijn vertrouwen terecht, we zullen het donderdagmiddag zien!
Mamalap : Ja super spannend. Vanmorgen uitleg gekregen wat en hoe ik moet gaan spuiten. In mijn handtekening staan de namen van de medicijnen wat ik moet gaan spuiten. Kennen jullie die of ?
Woman de decapeptyl ken ik wel daar ben ik toen ook mee begonnen de ander ken ik niet ik kreeg de gonal f die ik na 2 weken erbij moest prikken. De decapeptyl naalden zijn bot maar het went wel. Ik wens je heel veel suc6 en geluk meid ik ga voor je duimen!!!!
Nou alles was perfect! Termijn klopt precies met mijn eisprong. Beeb danste nog even voor ons. Alle armpjes en beentjes gezien. Helemaal in love!