Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Pfff...ben nou toch onderhand wel heel nieuwsgierig aan het worden naar ons manneke hoor....

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Dames : Zal het onthouden,tnx.
    Nu moet me toch iets van het hart..
    Ik ben nu niet meer misselijk,maar sinds ik utro gebruik,slaap ik zo slecht,steken in mijn onderbuik,rug..maagzuur,keiharde buik..herkennen jullie dit? Voel me een aansteller...

3. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh mariska de dirk is idd een heel fijn winkel leuke acties altijd!! Hahaha nee k vond m bitter worden op t laatst en ja alleen koud kon ik em drinken.
    Idd best duur ja ik zou t ook noet zomaar hebben gekocht wat je zegt het was voor een heel goed doel😉
    Huh weet je het geslacht?? Hoezo dacht ik dat jij dat niet wilde weten haha of ben ik gewoon vergeet achtig want heb daar erg veel last van de laatste tijd hihihi.

Woman dat de misselijkheid weg is wil niet veel zeggen hoor meid bij mij begon de misselijkheid een weekje na terugplaatsing of ietsje later zelfs. Door de utro werd k ook altijd onrustig en daardoor moeilijker slapen. De keiharde buik moet je ff in de gaten houden dat het geen spierpijn achtig gevoel is en t gevoel dat je buik trekt. Drink veel water!!! Kan ik je aanraden

4. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Idd, echt minimaal 2 liter drinken en je gewicht in de gaten houden, dat je geen overstimulatie hebt!
    De utro is progesteron, iets wat vrouwen normaal gesproken altijd hebben in het 2 e deel van de cyclus, dus na de eisprong. Ik had ook elke maand weer pijnlijke en opgezette borsten....verraderlijk goedje progesteron (en dus ook utro :p)...ik vrees dat je dat opgejaagde en ietwat paranoia gevoel, maagzuur, rare intense dromen etc nog minimaal 2 weken hebt...
    Als je beeb dan ook kog eens blijft plakken mag je jezelf feliciteren met 9 maanden dat gevoel hihihihi! :D
    Dan neemt het zwangerschapshormoon het over (en die doet hetzelfde met je :D)

5. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Ik drink idd veel wat of Ranja..
    Maar fijn dat je jezelf in mijn verhaal herkend.
    Voel me eindelyk btje begrepen

6. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het al vanaf de 13 weken :D
    Volgens mij was het Miloena die het toen niet wilde weten ;)

Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

En mamalap....echo echo!!!! Ben echt heel benieuwd!

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mariska : Haha..
    Het is misschien ook dat ik bepaalde tijden die utro moet inbrengen..en daardoor ook de slaapritme kwijt ben..

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    woman: wat super spannendd!

En indd k wist het geslacht hier niet, haha!! en wat is de verassing dan groot! Maar hier ben ik volgens mij de enige haha

Mariska, aahh het schiet al op meid!

Anoniempje: ben erg benieuwd naar jou!!!!!

mamalap: wat spannend, al dacht je dat het een jongentje werd toch?

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Woman ik sliep na mijn eisprong altijd slechter waarschijnlijk de progesteron heb ik eens opgezocht op Internet en utrogestan is progesteron dus......

Mariska haha ik snap dat je nu benieuwd bent naar jullie baby boy! Ff nog meid dan is het zover, de laatste loodjes.

Morgen inderdaad 11 uur. Begin dacht ik meisje, laatste 5 weken denk ik jongen, maar de laatste dagen gaat mijn gevoel alle kanten op haha! Dus morgen gewoon afwachten! Als de kleine het laat zien. Morgen de update!

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha mamalap ik zal je ff helpen gek maken...nog minder dan 3 uur!!!!!!! Jeeeeeeeeejjjjj!!!!! :D
    Ik denk jongen! Veel plezier straks!
    Hoe vindt je dochter het eigenlijk?

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dochter gaat voor het eerst mee baby kijken vind ze super leuk. Zo ff lekker douchen, broodje eten en dan al rijden is 30 minuten rijden dus tijd vliegt zo voorbij.

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hihi nog maar 2 uur😎😘

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha mariska zwangerschap gaat goed helaas nog misselijk hier soms maar gelulkig kiet elke dag de hele dag door. Verder jah heel vergeetachtig hihi het was idd miloena die het niet wilde weten nu weet ik het allemaal weer!!!

Mamalap spannend have fun!!!!

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

15. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Jeeeeejjjj!! Proficiat! Hoe vond je dochter het??
    Toch wel ideaal hoor als je alle kleertjes en speelgoed nog eens kunt gebruiken...

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh ik ben heel erg, maar baby kleren worden in ieder geval nieuwe en als ze ouder word ook denk ik. Mijn dochter is een echte wildebras en kleren verslijten erg hard bij haar. Weet je dat kost toch geen drol voor die kleintjes. We hadden laatst voor 150 euro compleet nieuwe herfst/winter gaderobe voor haar.

Ben er inmiddels al aan gewend zijn toch MIJN dochters dus worden wel stoere dames. En met heel veel mazzel hoeven wij nu niet bij het voetbal veld te staan, mijn man heeft ook niks met voetbal. Hij gaat liever naar turnen/dansen ;)

Voor de rest zag alles er goed uit. Ruggetje kon je al mooi zien, Maagje, blaasje.

17. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hahahaha! Mazzelaar, hief je idd niet in weer en wind langs de lijn :D
    Bij ons gaat er vanavond idd weer een trainen...brrrrr....
    Misschien dat onze N. Wel gaat dansen, is een echte muziekliefhebber, ook geen voetballer.
    Ik zie er wel een breakdancer in ofzo :D

18. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap gefeliciteerd wat leuk eem zisje vriendinnetje erbij voor je kleine meid!

19. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd mamalap!

Nou de terugplaatsing is gedaan.
    Nu duimen!

20. Mariska1985