Meiden Hoe is het met jullie? Mariska 37 weken alweer, wordt spannend nu? Voel of merk je al iets? Ons nu beetje op de hoogte houden hoor! Zou jammer zijn om elkaar nu te vergeten terwijl we al zo lang samen alles mee hebben gemaakt. Angel 20 weken echo al gehad neem ik aan? Was alles goed? Weet je het geslacht? Ik heb dinsdag pas de 20 weken echo, dus niet zoveel te melden. Ow ja ik voel de baby dagelijks inmiddels is heerlijk leven te voelen 1 klein minpuntje heb al 6 weken dagelijks hoofdpijn, vorige week bij huisarts geweest. Leek toch alsof holtes verstopt zaten dus 1 week neusspray. die week is nu voorbij, ik merk aanzienlijk verbetering, maar nog niet helemaal weg. Dus kijk het ff aan anders terug misschien een andere neusspray die ik langer als een week mag gebruiken.
Mamalap, vraag anders eens naar xylometazoline met 0,025%. Die krijg je niet vergoed, maar ik gebruik die heel soms savonds. Is normaal al geschikt voor jonge baby's ook, misschien dat je doe af en toe kunt gebruiken? Hmmmm...Beetje raar... Ik ging gister plassen en zag dat m'n inlegkruisje helemaal nat was, zelfs ook door m'n onderbroek heen een beetje. Gewoon helder, rook niet. Vk maar gebeld om te vragen. Moest een hydrofiel washandje in m'n onderbroek leggen om te kijken wat daarmee gebeurt. Het zou kunnen zijn dat het toch urine is geweest - schijnt vaker te gebeuren op het laatst, maar ik heb daar nooit last van gehad...toch maar aan de Tena's? 😂😂😂 Het zou ook kunnen zijn dat het een hoge vliesbreuk is en dan zou het druppelsgewijs toch weer in m'n broek moeten lopen. Als het washandje dus volloopt, moest ik gisteren nog terugbellen en in de avond en vanochtend tempen. Als er dan voor vanavond niks gebeurt moet ik misschien naar het ziekenhuis. Volgens haar mag ik blij zijn dat ik op de 37+0 weken zit vandaag. Ik heb om 10.30 een afspraak bij de vk om het te controleren. Wel een rot nacht gehad! Veel hevige ongesteldheid krampen, steeds wakker. Na opstaan net gelijk weer onderbroek nat, ik ben heel benieuwd wat de test straks uitwijst.... 10.30 vk...
Ohh dus de rollercoaster begint nu toch officieel voor je! Nou ben benieuwd. Ik wacht de update af. Misschien goed idee van de baby spray zal zo eens kijken.
Ze heeft inwendig gekeken en zag geen vloeistof lopen. Dat van vanmorgen kan misschien wel urine zijn geweest omdat de kleine op m'n blaas drukt en na de nacht heb je altijd meer urine natuurlijk. Ze zag wel heel veel waterige afscheiding en denkt dat dat het geweest is. Als het echt een scheurtje was dan kon je het vocht zien lopen. Omdat ik wel heel de tijd een zeurderig gevoel in ondertussen mn hele buik heb, kan het wel zijn dat mn BMM nu verstrijkt, waardoor er ook meer afscheiding komt en kan dus ook binnenkort mn slijmprop verliezen of dat het zelfs gaat starten....afwachten is het devies! Ik ben heel blij dat het geen scheurtje is, zou het toch fijn vinden dat ik gewoon natuurlijk kan bevallen in plaats van aan het infuus in het zh. Met N. heb ik dit allemaal nooit meegemaakt omdat ik toen met 40w ben ingeleid, heb toen geen voorwerk gehad dus weet ook niet wat het betekent die zeurderige pijn... Of het nu al gaat beginnen of dat dit nog weken aan kan houden....
Ohh fijn dat het geen vruchtwater is! Nu dus lekker gewoon afwachten spannend! Ik hoop ook thuis te bevallen hoor!!!!!
Hoi meiden hoe is het met jullie mamalap bij kou dus lekker rustig en heerlijk he dat je de kleine voelt!!. Mariska oh wat spannend zeg het begint dichterbij te komen. Hier gaat het ook goed en ook ik vind dat we elkaar ook niet moeten laten hoor. Wat je zegt mamalap we zijn toch heel hecht geworden intussentijd. De 20 weken echo heb ik idd al gehad hoor was alleen beetje druk. Alles was gelukkig goed met de baby alles zag er prima uit. Het word een jongetje 😍😍😍 En voel hem ook dagelijks hij is lekker druk echt een heerlijk gevoel.... Nou ik kom morgen weer even spieken hoor. Xxx
Ha mariska mooi laat de kleine nog maar even lekker warm binnen al kan ik ne heel goed voorstellen dat je nu wel moe bent en niet kan wachten tot je je kleine in handen hebt Hahaha ja idd dat word echt jongens dingen doen en kijken hihihi
Leuk angel een jongen! Lekker aan de voetballijn staan op zaterdag Mariska mooi laat het nog maar ff rustig zijn daarbinnen. Ik heb nu een homopatische neusspray van a. Vogel voor de holtes. Mag je in zwangerschap en langer gebruiken even kijken hoe dat gaat.
Jaa idd mamalap helemaal leuk 😃😃 Hoop dat t snel overgaat je hoofdpijn! Beterschap.... Fijn weekend all !!!!!
Alles goed gekeurd een 10 met griffel. Buikomvang zat precies op 20w1d en hoofdomvang 19w5d was prima volgens haar. En echt een meisje!
Hier net naar de vk geweest, ze schat hem dalijk op ruim 3800 met de geboorte. Een lekker mollige baby zei ze 😁 Zal waarschijnlijk met wat zwaarder zijn dan onze N. Met de geboorte. Volgende afspraak is over een week en dan wil ze evt gaan strippen als m'n BMM rijp is.
Zo leuk mamalap!! En goed om te horen dat alles goed is. Mariska doem ze strippen tegenwoordig al voor de 40 weken? of verschilt dat nogal?
Ik denk dat het wisselt, ze zou het ook alleen doen als m'n BMM rijp was. Pfff...net wakker geworden van heel pijnlijke krampen. Het komt niet regelmatig, maar tof is anders!
Oeh voor weeën? Ik had ze pas 1 dag voor de bevalling. Spannend!!!!! Ik krijg trouwens groeiecho's met 30 en 35 weken. Is voor een iris studie waar onze praktijk voor ingeloot is. Dus zonder indicatie extra echo's
Ja heel irritant...van 3-6 mee opgelopen... En nu is het weer dag...heb vandaag N. Thuis en krijg visite. Helaas niet bijslapen dus. Ze kwamen eerst om de 5 minuten, toen steeds langer ertussen, helaas zal dit nog niet het laatste geweest zijn. Leuk dat je extra echo's krijgt! Misschien ook wel 3D? Angel, fijn dat bij jou ook alles voorspoedig verloopt! Al met het kamertje bezig geweest? Woman, hoe is het bij jou?