Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Net thuis, inleiden is niet mogelijk.
    Als ze kon zou ze het doen, de gyn staat erachter.
    M'n BM mond ligt heel erg naar achteren gekanteld dus ook zij kan er niet bij op dit moment.
    Hij is wel al weker maar nog niet rijp en dus nog niet verstreken. Als ze nu gaan forceren is de kans op een kunstverlossing of zelfs keizersnede zeer groot, en dat risico ben ik niet bereid te nemen. De schade die het mijn bekken of de baby kan aanrichten wil ik niet hebben. KS betekent ook doorsnijden van de buikspieren en als ik iets wil vermijden is het dat wel omdat ik met de bechterew mijn buikspieren nog hard genoeg nodig heb de rest van m'n leven. Afspraak maken voor dinsdag bij de vk, mocht ook bij de gyn, maar is niet nodig. Ze hebben even gebeld samen terwijl ik bij de gyn in de kamer zat nog, dus direct overleg, super fijn!!!Als dinsdag m'n BM hals te bereiken is dan kunnen we hopelijk meer.
    Sowieso wordt tegenwoordig niet verder gegaan dan 41.0, dat is direct inleiden dan.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oké Mariska dus terug naar het afwachten en hopen dat het gewoon snel natuurlijk begint. Ik snap met de bewtrech dat je liever geen ks hebt!

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

jeetje mariska pfff maar weer afwachten en afzien
    de laatste loodjes zijn het zwaarst maar straks als je je kleine vast heb vast de moeite waard! sterkte meid *hug*

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Jeetje Mariska dan moet je dus afwachten!
    Sterkte alvast!!

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    haaii meiden,

even druk gehad met mn meisje dus een tijdje niet getikt!

Mamalap: wauw alweer over de helft, en wat een prachtige echo van je meisje!

Angel: Ahh een stoere knul, wat leuk, gefeliciteerd! Dat word indd zaterdags aan het voetbalveld staan, haha!

Anoniempje; Wat goed om weer wat van jou te kunnen lezen, had er laatst ook om gezocht of ik ergens wat van je kon vinden! Fijn dat je wel even vrede met de pauze hebt hopelijk doet de pauze wonderen!

Woman: wat balen dat het vocht je zo in de weg nog stond, hopelijk hebben ze de vocht nu onder controle en gaat het nu dan toch echt lukken, moest je nou nog 2 maand pil slikken of zijn ze daar op terug gekomen?

Mariska: ohh spannend meid, wat gaat het dan snel (voor mij sneller dan voor jou) nu alweer de laatste loodjes! Jammer dat je al zon last hebt van het voorwerk, maar het is het dubbel waard! Straks kun je eindelijk genieten van je mooie wondertje! Ben benieuwd wanneer het moment zal zijn! In ieder geval veel sterkte met de laatste loodjes, en maar hopen dat hij zich voor de 41wk meld, zodat je niet ingeleid hoeft te worden!

@Hier: Hier gaat het super, erg trots op mn prachtige meisje, en ze is zoooo lief en zoooo gemakkelijk, alles vind ze wel primaa! Maakt al nachten van 19:30-08:00 dus ik ben dik tevreden!

6. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miloena : Wat leuk om wat van jou te horen! Fijn dat het zo gaat met jou en je meisje!
    Ik ben toevallig vandaag bij de internist geweest en tja,ben niet verder gekomen. Moet Maandagochtend urine inleveren en bloedprikken.
    Als goed is kunnen we in December een nieuwe poging doen met IVF! 😄

7. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ano en woman balen zeg die tegen slagen maar hopelijk mogen jullie gauw ook genieten van het zwanger zijn ik kan niet w8en tot ons groepje compleet is!!! Woman dec hopelijk raak meid!!

@mariska jaja de laatste lootjes zoals iedereen al zegt sterkte en hopelijk een voorspoedig bevalling.

Ik ben zo slecht met dingen onthouden als k terug heb gelezen van wie was wie ook al weer voor woman en ano jullie verhalen haal ik nog vaak door mekaar als ik lees denk echt zwangerschaps dementie😁

Miloena leuk dat je er weer ff bij bent en goed om te horen dat het goed met je gaat en met je kleine meid.

Hier gaat alles wel ok mag niet klagen behalve last van rugpijn bij een drukke dag en vaak heel snel moe...

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Angel : Haha dat word je vergeven dat je ons door elkaar haalt 😉! Ja hoop het echt. En we hebben een eitje laten invriezen dus misschien ook geen spuiten vooraf..

9. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Misschien een goed idee om een facebook pagina aan te maken ( natuurlijk dan in een besloten geheime groep ). praat wat gemakkelijk, heb ik ook met de juni mamas!

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Miloena fijn dat alles goed gaat met de baby :D heerlijk hè dat ze al zo goed slaapt. De 1e hier ook hopelijk de 2e ook ;)

Mariska nog nieuws?

Woman hop hop op naar december dus! Hopelijk word jullie cyro hem!

Angel fijn dat alles goed gaat, hier begint de rugpijn ook al en de moeheid is nooit weggeweest deze zwangerschap.

Ik heb geen Facebook dames. Wel gehad, vond het niks. Dus ik gooi gelijk roet in het eten.

11. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @woman dat is fijn hahaha dankjewel 😘 hopelijk hoef je idd geen spuitjes vooraf ja zal da waarschijnlijk alleen de pregnyl worden om t eitje te laten springen om de terug plaatsing te plannen.

Ff over je onder tekstje las t met een brok in me keel 😢 ik kem dat gevoel maar al te goed en vele van ons hier wel en ik dacht ook steeds zo en zelfs dat het ons mischien nooit zou gaan lukken maar je hebt er een mooie tekst bij in je onderschrift mever lose hope meid. Look at us hopelijk word dec jullie maand!! Meid en ano voor jou the same girl never lose hope !!! Knuffel voor jillie van hier van mij 😙😙

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miloena : Ja vind het een goed idee van FB! Wel besloten groep idd..
    Mamalap : Ja we gaan duimen.. hoe gaat het met jou?
    Angel : Ja oke,ik bedoelde de Bemfola enzo.. alleen Pregnyl spuiten is niet erg..haha..

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mariska! Hoe is het? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo ;)

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Net bij de vk geweest...2 cm ontsluiting dus ik ben inleidbaar.
    Ze heeft net ook gestript dus ik hoop dat het vannacht op gang komt!
    Zo niet, mag ik me donderdag melden in het zh, tijd krijg ik nog te horen. Eindelijk komt er een eind aan de slapeloze nachten van de pijn en kunnen we deze week ons wondertje in onze armen sluiten.
    Best emotioneel om een gevecht van 3 jaar te bezegelen met zoiets moois....

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh fijn :D :D :D :D :D :D heel eventjes nog! Zou op zich wel bijzonder zijn als het donderdag gebeurd precies de uitgerekende datum, dat komt toch niet zoveel voor.
    Maar snap dat het van jou liever iets eerder mag ;)

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik wil het er op gokken 😁
    Bij N ben ik ook op 40+0 ingeleid en hij is daarop geboren!
    Ze wilde me inplannen voor vrijdag maar ik heb gevraagd voor donderdag 😉 maar wie weet komt hij gewoon morgen al, het kan allemaal!

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

En Mariska al weeën?

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Nee helemaal niks, alleen een peuter met groeipijn...maar 4,5 uur geslapen vannacht :(
    Pffff
    Gisteren werd ik nog gebeld, straks om 14.15 melden voor een CTG en 35 min later bij de gyn om te bespreken.
    Ik hoop zo dat het morgen mag! M'n energie is bijna op :(:(

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Argh dan hoop ik met je mee!

20. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook mariskaa oh wat spannend zeg nog ff en dan jullie wondertje in jullie handen :) heel heel veel succes meid

Deel Deze Pagina