Stuur me maar een pbtje met jullie echte namen hoe ik jullir kan vinden op facebook, graag ook even je profielfoto kort omschrijven zodat ik niet de verkeerde toevoeg haha
Mariskaa gefeliciteeerddd wat fijn om te horen dat jij en de baby het goed maken!!! Ooh heerlijk geniet ervan meid en rust lekker goed uit
Hee wat leuk ik zie nu dat Daenerys die hier eerst ook actief was in augustus ook eeen kindje gekregen heeft!
Miloenaaaa ik heb ook geen facebook meer!!! Mischien dat ik er dan 1 aanmaak binnenkort voor de groep. Wat leuk deanerys ook zwanger waar ben je haar tegen gekomen zou leuk zijn geweest als ze hier ff was komen buurten maar ben hoe dan ook erg blij voor dr!!!!!
Het kan zijn dat je termijn niet meer klopt sinds de wintertijd is ingegaan... Hoe is het verder met jullie? Hier gaat het een stuk beter, we slapen nu 3/4 uur tussen flesjes in. Bv lukte absoluut niet en flesjes gaan super! Op dit moment zit ik lekker op de bank met B in de draagdoek, hij valt meteen in slaap daarin, lekker knuffelen 💙
Oh oke Miloena @mariska oh ja dat zou idd ff kijken of ik nog weet hoe ik het veranderen moet hahaha😁
Wat goed dat de flesjes wel goed gaan nu! Geniet van je kleine mannetje heerlijk joh kan niet wacjten tot ik mijn kleine vriendje in me armen heb 😍
Mariska fijn dat alles goed gaat met de kleine. Heb je bij jouw eerste wel borstvoeding gegeven? Vind je het heel jammer? Ik moet eerlijk zijn dat borstvoeding dus echt niks voor mij is, dus hier nr 1 met de fles en nr 2 dus ook. Hier alles z'n gangetje, weer meer hoofdpijn heb na een tijd niet gebruiken opnieuw een kinderneusspray gekocht. Het is beetje tijd uitzingen vind ik in deze periode.
Zo controle weer gehad. Alles was goed: 4 kg aangekomen, baarmoeder zat op goede hoogte, hartje baby was weer prima, bloeddruk 100/60. En feit dat ik baby al veel voelde op 24 uur was perfect. Minimaal 1 keer per 24 uur is de norm op dit termijn, haha vanochtend al 5 keer gevoeld
Aaah wat een liefie Wat goed mamalap altijd weer fijn als je de controle hebt gehad en je hoort dat alles goed gaat. Ik volgende week weer kan niet wachten.
Mariska : Wat een schatje.. @ hier : Vandaag bij de kliniek geweest. Stoppen met de pil,wachten tot ik ongesteld word.. zodra ik helderrood bloedverlies heb moet ik hormonen slikken en meteen de kliniek bellen. Binnen 3 dagen moet ik komen en krijg dan een echo. Als de baarmoederwand dik genoeg is krijg ik goedkeuring ivm terugplaatsen embryo! 😄😄😄😄