Hey woman dankjewel! Ah dat is minder met oud en nieuw maar gelukkig wel weer goed om te horen dat de hormonen hun werk doen hopelijk volgende week donderdag weer goed nieuws!!! Hoor je dan eventueel wanneer je de terug pkaatsing krijgt? Mamalap wat fijn dat alles goed is. Ik hier volgende week de groeiecho. Leuk om weer naar me mannetje te kijken 😍 ik geniet ook elke controke afspraak van t luisteren naar zn hartje 😆 Heb je alles al of moet je nog veel?
Oke nou hopen op goed nieuws weer en wat die hormonen betreft ooit zul je denken het was het allemaal waard hopelijk. Hier last van slapenloze nachten.
Woman ach meid sorry ik probeer zoveel mogelijk pp t forum te komen maar ben heel erg ziek geweest en nog steeds eigenlijk. Wat spannend morgen meid the big day vanwaar t verdrietig gezichtje?? Ik ga heel hard voor je duimen. ik ga je toch weer vertellen wat ik heb gedaan na de tp kwam thuis ben meteen lekker gaan liggen op de bank met een niet al te hete kruik , ik hen die dag geen deo gebruikt en zeker de eerste 5 dagen niet kwam ik ooit eens tegen op inet en dacht doe het dan ook niet. Gelukkig stink ik niet 😛. Ik heb die eerste week pom gedronken 100procent pure granaatappelsap. En natuurlijk die dag niet meer gedoucht. Ik dacht dat dit wel zo een beetje alle tips waren die ik voor je heb en houd je voeten lekker warm met deze koude dagen. Heel veel succes en geluk en hoop dat de embryo zich zal innestelen. Ik kom morgen weer even kijken meid. Knuffel xx
Agh nee meid Alles was toch goed? ? Pfffff weet ff niet hoe en wat ik moet zeggen om je te kunnen troosten hoe gaat t nu met je?
Woman het gaat wel goed met vlagen de ene x tpp fit de qndere x erg moe nog steeds gelukkig niet meer zo ziek qls eerst. De laatste loodjes nu ben benieuwd wanneer de baby wil komen. Mamalap hoe gaat het met jou nu en je bekkenklachten?
Vanaf 7 Februari starten we weer met het ivf traject! Als alles goed gaat qua spuiten,Dinsdag 1 Maart punctie en Vrijdag 's middags 4 Maart terugplaatsing .. en dan gaan we 's morgens in ondertrouw 😄
Ik heb een hele rare update, ik was ziek anderhalve week geleden op advies verloskundige naar huisarts ivm koorts hoger dan 38.5. Huisarts zei Nah toch iets viraals dat hield toch een week aan. Afgelopen maandag ctg wegens minder leven voelen alles met kleine was goed. Dinsdagnacht werd ik wakker had ik het Mega benauwd, na 3 uur toch maar gebeld met huisartsenpost. Toen ging het heel snel huisarts was er binnen 10 minuten die had binnen 5 minuten gebeld voor ambulance moest gelijk mee met zwaailichten en weer eens 15 minuten later was trauma arts al procedure voor klaplong aan het opstarten. Blijkbaar had ik een longontsteking nu dus met klaplong erbij. Dat is echt heeeeeeel eng. Nu lig ik nog in het zkh maar ik mag sowieso niet meer thuisbevallen. Hoe en wat verder nog geen idee.
Jeetje mamalap! Hopelijk gaat het snel beter met je! Jammer dat je niet meer thuis mag bevallen.. Maja alles voor en jullie kleine meisje toch?