Ach mamalap pffff wat lees ik jou jeetje dat is schrikken zeg!!! Zeker heeeel eng. Ik was ook 3 a 4 weken ziek geweest griep ook koorst gelukkig gevraagd dokter naar me longen te luisteren was klonk normaal maar ook ik was bang voor een longontsteking en verloskundige ook. Nu gaat het hier wat beter hopelijk bij jou ook snel weer en gelukkig gaat alles goed met de kleine meid! Moet je nu tot aan je bevalling in het ziekenhuis verblijven?
Onze dochter is afgelopen zondag geboren om 05.56 uur 2422 gram. Na 1 dag ziekenhuis ivm medicatie gebruik door mijn klaplong mochten wij naar huis. Bo doet het echt super goed, heerlijk vredig zo'n kleintje in huis! Ik herstel nu ook echt veel beter op mijn longen nu ze eruit is, dus moest ook zo zijn. Voor haar gewicht beter als ze nog 2 weken was blijven zitten, maar voor mijn lichaam veel beter dat ze eruit is. Ik kreeg trouwens spontaan weeën zaterdagavond dus gelijk door naar zkh. Gelukkig een vlotte en makkelijke bevalling gehad. Waarbij ik een ruggenprik heb gehad omdat ik niet mocht persen ivm klaplong. Ze is eruit gekomen door de kracht van de weeën en een hoestbui. Vacuümpomp is zelfs niet nodig geweest. Dat was het plan.
Gefeliciteerd mamalap met jullie kleine. Hier ook vorige week bevallen van onze mooie mannetje De bevalling ging ook bij mij gekukkig vlottjes Weeën zelf waren wel heftig. Wij maken het gelukkig beiden goed.
Vanmorgen had ik zowiezo een echo voor Folikelmeting. Ik ben eerder naar de kliniek gegaan vanwege klachten. Pijn in de buik en rug. Niet voor niets dus.. heb erge overstimulatie . Meteen bloed geprikt. Vanmiddag horen we of we per direct moeten stoppen,zo nee dan heb ik Woensdag de punctie. Duimen dus.....
Woman en mamalap dank jullie wel Mamalap idd van de zelfde week ik ben paar daagjes eerder bevallen echt grappig ja. Leuk!! Hoe gaat t met jou en de kleintje hoe maakt zij het en hoe gaat het snachts? En hoe reageerd grote zus? Woman jeetje dat is kut zeg overstimulatie zo niet leuk. Ik ga voor je duimen!
Per direct moeten stoppen met hormonen spuiten. En 3 maand verplichte rust . 😢😢😢😢
Ahhh nee woman wat een pech wederom. Dikke knuffel! Ja zeer tevreden meisje hier in huis. Ze is zo rustig dat ik af en toe kijk en ze gewoon wakker in de wieg ligt. Ze is wel klein dus echt 8 voedingen nog. Dus 2 keer in de nacht. Maar dat gaat er wel af. En mijn man is nog vrij dus we doen de nachtvoedingen als teamwork.
Mamalap: Tnx! Dikke knuffel terug! Fijn dat je man je nog mooi kan helpen met de nachtvoedingen! Je geeft de fles dus ?
Wat fijn mamalap hoelaat zijn de flesjes snachts? En 8 fkesjes tel je de nacht flesjes erbij neem ik aan?
Ja in de nacht om 02.30 en 05.30 uur. Maar vandaag weeguurtje geweest. Ze was weer op geboortegewicht dus mag als onze dochter dat volhoud iets meer tijd tussen de voeding laten in de nacht. Dus misschien snel richting 7 voedingen. Bij instellingen verander je jouw handtekening. Angel. Maar geboortedatum 17-02 zag ik! En hoe zwaar? En hoe gaat het nu? Geef je fles of borstvoeding? Ik inderdaad flesvoeding