Ah wat goed mamalap dat ze weer op geboorte gewicht is. Hier de kleine geboren met 3kilo 80 gram Oke nou netjes is idd wel lekker als je naar de 7 voedingen gaat.
Mamalap vraagje ik geef hier gecombineerd borat pkus kunst. Hoeveel geef jij? Wil binnenkort volledig ivergaan op kunst met afebtoe sochtends en savonds nog de borst.
Wat een goed nieuws woman! Het gaat hier goed met me mannetje ook hoop dat jiu dit ook heel snel mag meemaken gun het jou van harte meid en ga heel heel hard voor je duimen. Xx
Wauw wat een leuk nieuws Mama lap en Angel!! Had hier helemaal niet gekeken en zie ineens dat er 2 wondertjes bij zijn gekomen Fijn dat het met beiden zo goed gaat! En jeeh mama lap wat heftig zeg een klaplong ondertussen, wat moet jij je naar hebben gevoeld, dan begrijp ik het morfinepompje wel! Wat zijn de namen van jullie spetters?
Heeey ladies, tijdje geleden joh en wat jammer dat het zo stil is hier op het forum het enige wat erbij is geko.en is miloena haar update thanks miloena ik geniet vol op van me prinsje. Ik hou zijn naam liever privé ivm bekende misschien hier. hoe gaat het verder met jou? En je kleine meis? woman hoe is t met jou al getrouwd toch? Of zou dat eind deze maand gebeuren? Hoe is t met de mmm nu? Ff een update van me zelf, zoals ik zei het gaat hier super goed met mij en de kleine de ene nacht slaapt ie lang door dan de andere nacht. Papa is helemaal in de wolken ook. En ik ik ben dubbel in de wolken en verliefd. Nu komt 1 ding ehumm het kriebelt erg hier voor een 2e ik mis mijn babybelly zo erg! Maar niet alleen daarom ,mijn man en ik willen zoiezo als het ons nog een x gegeven word niet te lang wachten 6maanden willen we het weer proberen want wij hebben heeel lang op de eerste moeten wachten dus mischien nu ook wel op de 2e. Maar nu is het nog maar 3 maanden geleden en kriebelt het al heel erg en zou ik het niet erg vinden als het nu gebeurd. Zelfs bij mij man!! Die zei dat hij het heel leuk zou vinden een broertje of zusje voor onze wonder. Ik denk dat we beiden wel bang zijn ook dat het misschien bij de 2e ook weer heel lang kan gaan duren en zelfs weer de mmm in. Ach ja we genieten nu in ieder geval volop van onze mannetje 💙
Leuk weer even wat te lezen en wat fijn dat het met jullie zo goed gaat en jullie kleine mannetje! Wil je de naam privéberichten? Of helemaal niet bekend maken? Hihi En ik snap wat betreft een 2e heel goed je gevoelens dat was toen ook mijn gedachte en eerlijk gezegd hier ook nooit weer aan de pil gegaan ( dus gewoon onveilig ) wel vermijden we de vruchtbare dagen nog even maar om een kunstmatige cyclus op te wekken dat echt niet meer. Wel heel spannend hé, besef je wel goed dat het wel heel druk zou zijn zwanger + een baby van 1jaar+3 maand. Dat hield mij dan ook nog even tegen om eerst optimaal van ons eerste meid te genieten en haar alle tijd te geven om te ontwikkelen samen met ons. Zodat zij het straks ook meer zou begrijpen een brusje. Hier gaat het super ons meid is alweer 10 maand en elke dag is volop genieten ze ontwikkeld zo hard echt zo mooi om te zien. Als je praat en zij hoort het lacht ze helemaal mee van ik begrijp jullie wel hoor haha. Met mijzelf gaat het gelukkig ook weer helemaal super, m'n dipje vond ik wel heel eng maar blij dat ik het achter me kan laten.
Hooi miloenaa, ja idd wel weer ff leuk zo ii mis die dagen dat we allea met elkaar deelden toen was het alleen wel anders maar niet te vergeten woman zit nog steeds in de mmm en hoop dat zij ook heel snel zwanger mag zijn. Ik ben blij te horen dat het dus niet aan mij ligt en jij deze gevoelens ook hebt gehad. Idd ik ga ook echt niet aan de pil. Ik besef zeker dat het heel druk gaat zijn dat is ook mijn enige punt wat mij zeg maar ook laat doen twijfelen aan de andere kant denk ik dan heb ik die drukte ook in 1 x haha ah joh ik heb zo iets van de eerste heeft lang opzich laten wachten we zien nu wel ga er niet teveel bij nadenken. Goed om te horen dat het met jou en je kleine meid goed gaat. Super leuk als ze gaan brabbelen en lachen Wat voor dipje heb je gehad miloen heb ik wat gemist of gewoon heel vergeetachtig tijdens me zs heel erg last van gehad hihihi.
Dat was indd ook heel fijn alles te kunnen delen met een onafhankelijke mening. Heb jij ook Facebook? We hebben daar een pagina met anoniempje en woman. Is een pagina wat voor niemand vindbaar is en dus geheel geheim is. Als je het leuk vind ben je uiteraard welkom. Ik denk niet dat ik er toen veel over heb gezegd maar door de bevalling ben ik best wel in de war geweest met mezelf, hele dagen huilen behalve de momenten dat m'n meisje wakker was, niet dat ik haar niet aankon, maar walgde van mezelf hoe ik eruit zag toen m'n meisje m'n buik uit was en vond het vreselijk met mensen te moeten praten. Gelukkig na 3 maand werd het steeds beter. En 10 maanden verder kan ik eindelijk zeggen wauw voel me weer gewoon mezelf! Best wel eng toen. (Geen postnatale depressie, meer dat ik mezelf vreselijk vond, dan is de baby buik weg maar wel uit model haha) gelukkig inmiddels ook weer in m'n eigen kleren en alle kilo's er weer af ( waren ook maar 8) Super spannend hopelijk lukt het deze keer zonder mmm bij jullie! En hopelijk is woman ook heel gauw zwanger na haar trouwen kan zij weer aan de slag, zou zo mooi zijn dat zij dan ook eindelijk een wondertje in haar buik mag voelen
Joehoe! Woman hier..😂 Getrouwd nu en lekker nagenieten. Aankomende Woensdag eindelijk na de kliniek ! Angel : Ondanks ik niet zwanger ben geweest,begrijp ik je..maar wat Miloena zegt.. ik zou er echt goed over nadenken.. En ben ook erg benieuwd naar de naam van je kleine man.. 😊🙈 Weten jullie hoe het met mamalap gaat?
Woman gefeliciteerd meid! Lang geleden dat ik hier ben geweest. De rest zit op zo een gesloten fb groep. Ik heb geen fb mischien maar ff speciaa daarvoor eentje aanmaken. Ik houd de naam van mij kleine liever privé.😊 hoe is t in de kliniek?