Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel : wanneer moet je terug?

@woman: spannend!

2. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap morgen weer

3. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Angel; hopen dat het eitje morgen wel goed is!

@Mariska: dat gaat dus allemaal wel vlug gelukkig!

@Mamalap spannend heb je wel goed geklust in je vruchtbare dagen?

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel : ik zal voor je duimen vandaag! Dat hij nu groot genoeg is om te prikken!
    @miloena : heb je nog symptomen? En belangrijkste heb je al een afspraak?
    @Hier : weer mooie hoge temperatuur, mag nu echt zeggen dat ik een eisprong heb gehad :D zeker is er een kans dinsdag en donderdag geklust en volgens mij vrijdagnacht eisprong gehad.

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Mamalap ik duim dat je temp hoog blijft en niet meer daalt, dan kan ook jij zeggenIK BEN ZWANGEEEER! haha
    Ik heb de ha nog niet gebeld. Gister wel weer een test gedaan en het was een prachtige knaltest! Volgende week woensdag ga ik de Ha bellen, dan heb ik een xtje vrij!
    verder symptomen, Erg moe en vreselijk veel zin in citroen hahah! Verder gelukkig niet echt misselijk, maar wel steeds erg duizelig.

6. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap hier nog niet de 18 mm bereikt vandaag op 16.5mm hoefniet meer terug aangezien eitje netjes groeit en binnen 1 dag al anderhalf mm dus mag ik morgen prikken. Maak me ergens toch wel weer zorgen en denk wat als hij morgen niet op 18mm is groeit ie ondanks de ovitrelle door gezien t eitje danpas na 48 uur springt?? Iemand hier meer info over die vragen komen ook nu pas in me op

7. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ja van de ovitrelle of pregnyl krijgen ze nog een boost, extra groeispurt!

8. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mariska oh thanks dus hoef me geen zorgen te maken.

9. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Nee zeker niet! Het zorgt er ook voor dat je eitje hoe dan ook loskomt van de wand van het follikelblaasje en lekker gaat zwemmen, zodat als je follikel knapt, je eitje er goed uit kan glijden en in je eileider komt. Daarom ook zo'n 36 uur vóór de IUI de spuit zetten, dat is de inwerktijd.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh spannend angel! Maar ik snap het ff niet. Morgen otrivelle prikken? En wanneer gebeurd de rest dan?

11. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mariska ja laten we het hopen dat het in me eileider terecht komt ben bang geworden van verhalen dat als je een verkleving hebt dat dus niet het geval is na je eisprong ook de gyn zei dan kijken we na 3x iui met een operatie voor de zekerheid of er geen verklevingen zijn pffff maare ik moet hem ongveer 48 uur van te voren prikken maar morgen bellen ze hoelaat ik moet prikken in de avond

@ mamalap zondag dan de inseminatie!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh kijk dat is mooi zondag paar daagjes nog! Top

13. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Klopt Angel, een HSG noemen ze dat geloof ik, dan spuiten ze de eileiders door en daarna ben je 3 maanden extra vruchtbaar.
    Doe je nu IUI in natuurlijke cyclus?
    Ik duim voor je meid!!!

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap jaaaa cant wait en stress me nu al om die stomme wachtbankje waar ik dan op kom te zitte voor 2 weken lang pfffff.
    Hopelijk mag jij over een paar dagen posi testen.

Dankjewel mariska hsg heb ik gehad idd maar ze had t over een kijk operatie dan hsg was goed eileiders waren goed doorgangbaar....dus dacht oh mooi geen verklevingen ook maar kennelijk zien ze verklevingen alleen door middel van een kijk operatie
    Ja in mijn natuurlijke cyclus.
    Ik duim ook voor jou meid dat je gauw in verwachting mag zijn

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp dat stomme wachtbankje, alhoewel ik er nu NOG geen last van heb, maar ik verwacht er dit eitje niet zoveel van hoor. Zo laat cd 53 volgens mij is de kans dan echt veeeeeel kleiner. Als ik 13 dpo haal test ik pas voel ook nog niks, ja gisteren 2 hele felle steken.
    Ach al helemaal happy dat ik nog eisprong heb gehad. Ik hoop dat er maar lichte dosis clomid nodig is, omdat mijn lichaam nog wel in staat is af en toe een eisprong te produceren. Ik weet niet of er gradaties in zijn hoe erg iemand het kan hebben? En dat ik misschien daarom aan een lichte dosis voldoende heb....
    ik vind op dit moment as dinsdag spannender.

Uiteraard hoop ik voor jou dat er gewoon maar 1 ronde nodig is en niet al die andere onderzoeken erbij.

16. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mamalap
    er zijn denk wel gradaties jij heb natuurlijk nog een soort van cyclus
    ik dus totaal niks maar het heeft dus wel beide dezelfde naam ;)

17. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja mamalap ik begrijp wel waarom jij geen last heb van t wachtbankje hahaha je kwam er best laat achter dat je eisprong hebt gehad normaal tel je af vanaf dag 1 dpo hihi. Dus wel een voordeel weer
    Ik weet niet veel over clomid maar er zijn verschillende dosissen dus who know en idd dinsdag daar heb je zo lang op gewacht eisprong had je eerst niet meer op gerekend dus dit was tussendoor een verassing en hopelijk volgt er nog een groter onverwachte verassing dat je posi mag testen!

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Anoniempje : dat lijkt mij dus ook, die gradaties en inderdaad dezelfde naam, ben jij alweer begonnen met medicatie?

@angel : succes met prikken vandaag. Hopelijk voor een goed doel!

Hier weer 0600 uur wakker, het is gewoon een na eisprong dingetje bij mij, Grrr. Nog 4 dagen dan mag ik terug naar gyn.

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Angel succes vandaag met spuiten meid!

Mamalap: spannend hoop zo dat het raak is, wanneer is je nod ongeveer?

20. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!!

Deel Deze Pagina