@miloena : dat weet ik niet precies. Ik heb 2 voorgaande eisprongen gehad, 1 met een lf van 10 dagen en 1 met een lf van 13 dagen. Bij die van 13 dagen wel een paar super lichte streepjes gehad. Ik vermoed dat mijn lf dus rond de 10 dagen is. Dan zou dinsdag als ik naar gynaecoloog moet mijn nod zijn.
@mamalap nog steeds met de opwekkers bezig zondag avond de laatste dan denk ik dinsdag/woensdag me ongi
Ahh gezellig anoniempje zijn we waarschijnlijk tegelijkertijd ongesteld. Haha en hopelijk mag ik dan gelijk starten clomid.
Angel! Veel succes vandaag. Ik ga duimen op een mooie bevruchting voor jou. Temperatuur hier mooi hoog op 8 dpo, dus de eisprong is toch fatsoenlijk geweest. Ik verwacht nog wel steeds dat het niet raak is hoor, voel echt niks. Is niet erg dinsdag gynaecoloog veel spannender!
Hij is mooi mamalap, eergister innestelingsdipje??? Angel succes vandaag met de IUI!!! Au m'n bekken! Er is gister een verse ontsteking ingeschoten en kan sinds gistermiddag nauwelijks 1 voet voor de andere zetten. Bah belabberd!!!!
Ahh Mariska, het zit je niet mee! Gaat dat lang duren die pijn? Ik denk het niet hoor innesteling dip! Ik heb 2 voorgaande eisprongen gehad, dit kaartje lijkt heel veel op die met lf van 10 dagen. Het kaartje met lf 13 dagen heb ik hele lichte streepjes gehad. Zal ze er even bij doen dan zie je wat ik bedoel.
Ohja ik zie het. Toch blijf ik hopen voor je! Ik ben bang dat ik morgen nogal gemarteld ga worden door de fysio, dit gaat wel ff duren
Ahh lief! Ai heel vervelend! Mijn man heeft rugklachten (lichte overblijsel dubbele scoliose van vroeger) dat kan er ook ineens in schieten, dat is zo vervelend iemand met pijn zien! Ik hoop voor jou dat het snel goed komt.
Au, pijnlijk! Hier helaas reuma: Bechterew, dit gaat dus nooit over Nu ben ik des te bozer dat ze ons 2 jaar hebben laten aanmodderen!
Mamalap; dan duimen we op allemaal goede testen dinsdag en een snel en goed behandelplan! Je eerste was wel zonder hulp toch? Was je eisprong toen wel altijd oke? Mariska; wat vervelend meid, en nu al reuma wat vreselijk daar kom je nooit vanaf, lijkt me erg frustrerend!
Mariska! Bechterew, dat zit bij ons ook in familie zo erfelijk als de pest. Mijn moederdag had het, gelukkig redelijk mild. Haar broer mijn oom heel zwaar, operatie in maartenskliniek en al. Ik ben er op geprikt, maar mijn broer en ik hebben de dans ontsprongen gelukkig! Heb je geen naproxen of iets voor de pijn? Ai dat mag je allemaal niet hebben als je zwanger bent. Ohh wat vervelend en pijnlijk.
Ik heb meloxicam en heb weleens op het punt gestaan het te pakken maar durf het niet vanwege risico op miskraam... Ik heb ook het gen niet in mijn bloed trouwens, maar de foto's en mri waren doorslaggevend bewijs!
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? 5 November krijg ik de uitslag van de mri. Waar vorige keer mijn menstruatie uitbleef door het vocht, stopt de menstruatie nu niet eens . Maak me zorgen,maar de kliniek zegt dat dat niet nodig is..
Ja dat klopt hoor alleen bloed is niet doorslaggevend, maar ik ben inmiddels 32 en geen enkele klacht in die richting. Ben dus de gevarenzone gepasseerd. Maak me weleens zorgen voor mijn dochter het kan een generatie overslaan. Zo maar Bechterew komt niet zoveel voor hoor, vele mensen kennen het niet eens. Maar ik weet wat voor rot aandoening het is. He bah meis, super vervelend voor je!
Ohhh ik roep vanochtend nog dat ik niks voel. Maar uh sinds vanochtend beetje raar trekkerig gevoel in bm, met hoesten druppel urine verloren en al 3 keer geplast. Terwijl ik normaal 1 keer ochtend 1 keer tussen de middag, eind middag en voor naar bed gaan plas. Hmm ga nog steeds van niks uit, maar toch ineens spanning.
Hey meiden wat lief van jullie bedankt! De inseminatie viel mee gelukkig.. ben tot nu toe erg nuchter erover. Mamalap oeeh wat spannend me duimen draaien voor je!!