Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap succes vandaag!!
    Mooi dat je temp nog hoog is erg spannend hopen dat je geduld word beloont met een mooie knaller ik duim voor je

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Succes mamalap!

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mamalap
    spannend vandaag!! succes meid!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dank je wel dames, nog anderhalf uur.

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap; succes nu!!

Angel spannend meid ik duim voor je. We helpen je door het wachtbankje heen

anoniempje; wanneer is je nod dan?

@hier verloskundige is gebeld over 2 weken een intake en waars ook meteen de echo omdat ik dan 8 weken of 12 weken ben dat is de vraag nog!

symptomen; puistjes, vermoeid en duizeligheid veel plassen maar vooral erg last van stemmingwisselingen

6. anoniempje1989

@miloena
    geen idee kan over maand zijn kan over 2 maanden zijn etc.
    hangt van de spuiten af hoe goed ze hun werk weer doen

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou dames.

Tadaa pcos, verassing. Haha. Man had gelukkig Super zaad 100 miljoen per milliliter. Ik heb alleen gelukkig totaal geen andere symptomen, zat ook niet in het testosteron, maar het lutiseren hormoon en nog 1.

Heb clomid 50 mg meegekregen. Ik mag afwachten als ik op 18 dpo nog niet ongesteld ben en negatieve test moet ik provera slikken. De temperatuur methode is betrouwbaar maar niet 100% als ik gewoon ongesteld wordt mag ik provera overslaan.

Als ik nu al zwanger ben, mag ik WK 7 al voor echo komen, als het dan evt misgaat gelijk behandeling weer opstarten.

Ik ben dus gelukkig! :D

8. anoniempje1989

@mamalap
    fijn dat je het zo positief in ziet!
    jij begint nu aan de hele mmm krijg je ook echo's tijdens het slikken van de clomid? hier was het 3e ongi dag beginnen 10e dag echo

wanneer verwacht je je ongi?nouja hoop dat ie weg blijft en je een mooie test heb natuurlijk;)

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

3e dag slikken dag 9 echo.

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Fijn Mamalap!
    wat een opluchting dat je kunt beginnen!!
    Enne....ik ben jaloers op het resultaat van je man :p
    Nog 2 dagen en dan testen toch? spannend!!

Anoniempje, ik hoop voor je dat het opschiet meis, niks irritanters dan maar moeten afwachten :(

Angel, hoe is het nu met jou?

En Daenerys?

En Miloena, leuuuukk meid,nog 2 weken!! Ik ben heel nieuwsgierig hoe ver je nu bent, je hebt het wel spannend gemaakt met die lichte testen toen!

Ik ben wo/do/vr weer weg voor m'n werk naar een hotel, dus lees/leef wel weer veel mee maar kan niet veel typen aankomende dagen.
    Hier nog steeeeeds mini ongi, is donderdag al 2 wkn geleden begonnen en inmiddels 4 kg aangekomen van De Pil, terwijl ik nauwelijks gesnoept heb...zucht....nouja...snel zwanger worden, dan snoept de bv een hoop eraf! :D:D

11. anoniempje1989

@mamalap
    oke spannend zeg hoop dat het werkt!

@mariska
    kan nu nog even wennen aan het idee van het spuiten weer
    heb de spuiten vast klaar gezet op de kast zal nie lang meer duren denk heb wat lichte steekjes inmiddels

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Super voor je mamalap!
    Nu maar duimen dat je niet ongi word!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dank je wel dames!

Mariska ik snap de jaloezie, zo goed had ik ook niet verwacht hoor. Ik heb even op Internet gekeken. Blijkbaar is 20 tot 50 miljoen per milliliter al meer als voldoende (normaal). Jullie mogen wel een beetje hebben, als ik dan wat eisprongen van jullie krijg hihi

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @miloena en mariska dankje jullie wel meiden het is ook erg fijn dat ik weet dat jullie er zijn alleen hier kan ik echt mijn hart luchten en t van me afschrijven.

@mamalap oooh pcos daar waren we al bang voor en je ging er eigenlijk ook vanuut dat dat t was gezien je symptomen, maar gelukkig is dat met clomid heel goed te verhelpen en krijg je hopelijk snel weer je normale cyclus met eisprong terug. Maar eerst gaan we nog heel hard duimen dat dat allemaal niet nodig zal zijn!!!!

@hier meiden gaat gelukkig iets beter weer dan vanochtend was erg emotioneel verdrietig.
    Geen symp alleen best veel creamy afscheiding heb ik normaal niet naar ei twijfel of me eisprong niet gister of vandaag pas plaats vind of moet het door de otrivelle donderdag avond echt zondag dag van inseminatie zijn gesprongen???

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel die echte creamy is echt normaal na ei hoor. Heb ik altijd ruim voor en vrijwel direct na ei. Dus die is echt weg hoor :)

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Anoniempje: Hoop dat je cyclus snel weer kan herstellen en dat je ook echte rondes hebt met een nod!

Woman; hoe is het bij jou?

Angel: Wat een goed nieuws van het zaad van ml, en dus zoals verwacht pcos. Hopen dat of je bent nu zwanger of de clomid gauw haar werk doet. Ik denk dat ook jij nu gauw een test in handen hebt waar je blij van word!

Angel: Wanneer ga je testen? Je mag hier alles lekker van je afschrijven hoor meid! We zijn er om elkaar te ondersteunen!

Mariska: Jaa super spannend, maar begin nu wel te denken dat ik dan 8/9 weken ben, maar dat is maar afwachten! Waar ga je naartoe voor je werk?

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mooi miloena nog paar weekjes dan weet je het. Maakt toch niet uit hoe lang. Je bent zwanger en over 2 weken weet je het.

Hier temperatuur nog steeds akelig stabiel. Wachten wachten wachten.

18. anoniempje1989

@miloena
    zonder opwekkers heb ik geen cyclus ik krijg uit mezelf geen menstruatie

19. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Zo mooi is ie nog niet geweest he?!
    Duimen draaien!!! Krijg je er nog geen kriebels van?
    (Ook nog niet stiekem al getest?);)

20. anoniempje1989

nog niet stiekem getest mamalap?
    hier zijn vandaag de rode engeltjes doorgebroken :p
    vrijdag eerste spuit 7nov weer echo

Deel Deze Pagina