@mamalap je maakt t wel erg spannend hoor.... @miloena ik ga zondag 9 nov testen als me ongi nog niet is doorgebroken zit dan op 14 dpo mocht maandag 10 nov dan testje laten doen in het zh maar als zondag test nega is bespaar ik me die rit erheen en teleurstelling
Anoniempje, de rode engeltjes hihi! Ben blij voor je dat je verder kunt, knuf! Angel....Lets hope so!!!!
Haha nee nog niet getest hoor. Ik voel pas wat sinds 8 dpo, volgens mij 11 dpo dan nog te vroeg. Morgen staat een testje op de planning dan ben ik vrij. Angel bij mij staat ook in papieren pas 15 dagen na eisprong testen! En ik weet dat ik bij dochter ook pas op 15/16 dpo positief testte 2 dagen daarvoor nog negatief. Dus verstandig om tot 14 dpo te wachten! Anoniempje yes eindelijk verder weer nieuwe cyclus hopelijk snel een ei!
nou net even moeten regelen de blaasontsteking was nog aanwezig van de afgelopen keer dus krijg nu een peniceline kuur schrok even want wist niet of dit samen kon met de menopur gelukkig is dat geen probleem dus we gaan volle bak aan de medicijnen!
Fijn! Ik heb gisteren ook 3 doosjes meegekregen. Provera voor geval dat menstruatie of zw toch uitblijft clomid voor 5 dagen naproxine voor evt hsg over 3 maanden Haha ook zo'n apotheek, gelukkig allemaal kleine tabletjes
hier is het een oplostablet en gelukkig smaakt hij niet zo heel vies wel een heel gedoe straks 3x 1 tablet en spuit zetten maarja allemaal voor een goed doel
Miloena : Ja gaat goed,volgende week Woensdag moet ik na de kliniek voor de uitslag van de MRI-scan. En meid hoe gaat het met jou?
@mamalap me d u imen draaien nog steeds wat spannend kom morgen meteen checken!! @Anoniempje suc6 met al die medicijnen alles voor een goed doel @mariska thanks i hope so @allemaal heb hier vandaag vriendin geholpen met muren schrobben in dr nieuwe huis was echt buiten adem soms muren waren goed beschimmeld bah... Achteraf dacht ik ojee straks is dit niet goed voor een eventuele innesteling???(dat ik zo heb lope zeten en ademloos was pfff rot klus) Vandaag lichtelijk op de achtergrond zeurend gevoel in onderbuik en nog steeds creamy afscheiding wel iets minder.. hoop dat de tijd snel vliegt
Hier temperatuur om 5.04 uur 36.85 temperatuur om 6.10 uur 36.78 nog steeds hoog dus. Maar ik kreeg gisterenavond ineens mega hoofdpijn, dat heb ik bij een hormoon wisseling wel vaker dus ik denk dat morgen mijn temperatuur zakt en het voorbij is. De test ligt nu 10 minuten en is omo wit. Ach het was een bonus eitje waar ik al niet meer op gerekend had en ik mag daardoor als ik ongesteld wordt provera overslaan, daar ben ik al heel blij mee. Angel er is niet echt iets wat slecht is voor evt innesteling. Dus geen probleem muren schrobben behalve dat het gewoon vervelend werk is.
Hoi mamalap aaaah wat jammer nou, zou zo een leuke verassing zijn geweest . Maja gelukkig bekijk je het positief en h e hebt helemaal gelijk hoor . Binnenkort met clomid gaat t heel snel raak zijn bij jou dat gevoel heb ik gewoon hihi. Wat betreft de muren gisteren schrobben hahha thanks voor je bevestiging ik weet eigenlijk ook wel dat het niet een innesteling tegen houdt maar dan ga ik toch weer gek zitten denken van waarom doe ik nou weer zo iets... Ik heb deze maand niet getempt na eisprong wel voor de gein ik weet meestal wat mijn temp voor ei is en na dus de temp klopt nu wel hij is steeds tussen de 36.7/6 vandaag 36.5
he bah mamalap dat meen je niet en we hadden nog wel zo'n goede hoop allemaal voor je wanneer ga je starten met de provera als je ongi uit blijft?
Ow afgesproken dat ik tot 18 dpo wacht, maar ik denk dat ongi morgen komt. Anders zondag 15 dpo nog een testje als temperatuur hoog blijft, bij dochter ook pas 15 dpo positief hoor. Maar ik heb echt wel ei gehad, dus denk provera over te kunnen slaan!
als het morgen zou zijn wat ik niet hoop lopen we wel erg dicht bij elkaar hier gister even moeilijk gehad nichtje bevallen van der dochter die blaasontsteking er boven op en eerste cd begonnen en nog wat dingetjes alles bij elkaar was ff moeilijk vroeg naar bed gegaan ff wat tranen laten lopen vandaag gaat het nog niet super druk aan het poetsen beetje afleiding zoeken op het moment en morgen gaat de eerste spuit er weer in (houden 18:00 weer aan die tijd ging opzich wel goed)
Ik vermoed inderdaad morgen, raar gevoel vandaag in buik niet echt ongi krampen. Ik zei toch al dan lopen we redelijk gelijk 😊 is ook een keer gezellig. Vervelend inderdaad, dan komt alles tegelijk op je af.
@hier sinds de avond zeurend gevoel in onderbuik net als gisteren alleen vandaag meer als spierpijn linker eierstok best gemene steken wat zou dit kunnen beteken mischien door de otrivelle injectie dat de eitjes die toen erg klein waren nu zijn gegroeid en dat dat mischien nu voor die velle steken zorgt?? Zou dat überhaupt wel kunnen?? Vandaag 4dpo ei had ik rechts
Angel nope dat kan niet zodra jouw ei springt gaat de rest weg. Uh die felle steekjes heb ik gehad bij zwangerschap en afgelopen zondag, volgens mij een teken dat er wat gebeurd. Hou wel in het achterhoofd dat bij 50% de innesteling niet goed gaat. Maar ik denk dat je kansje maakt Hier temperatuur iets gezakt, baarmoedermond nog laag en potdicht, maar morgen dan waarschijnlijk. Ja dat rare gevoel begon als bandenpijn werden later op de dag en avond flinke krampen hoor erger als menstruatie krampjes, verwacht dan ook echt dat het over is.
Ow ja bedacht me ineens dat ik gisteren 4 paractemol op heb die verlaagd temperatuur ook wat. Vorige week donderdag ook 2 paractemol op toen was vrijdag temperatuur ook lager. We wachten dus gewoon weer af wat er morgen gebeurd
Goedemorgen morgen! @mamalap t ging pas over toen ik in mijn warme bed kroop Vandaag temp weer 36.7 gister dus een dipje . Ik denk ook wat jij zegt dat ik toch wel n kansje maak Nou jou lichaam houd t ook wel spannend he?! Hopelijk toch nog een onverwachte supriseeee zo niet hoop ik dat je snel door kan want zoals ik eerder al zei heb t gevoel dat t bij jou snel raak gaat zijn 😊
@Angel lief! Ik heb ook het gevoel dat het nu weleens snel kon gaan met de clomid. Haha met zijn 'superzaad' wel ergelijk dat hij gelijk heeft, roept mijn man al jaren