Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mamalap
    met de clomid kan het super snel gaan
    in ander forum 2 in de eerste keer met 50mg dus dat gaat jou vast ook lukken!

hier vandaag weer de eerste spuit zetten
    houd 18:00 aan dat was toch het makkelijkste
    en nu maar hopen op 2/3 eitjes hebben inmiddels besloten mocht ik er 3 op spingen hebben is de kans natuurlijk erg klein dat het bij alle 3 goed gaat en vl ziet inmiddels een 2ling ook wel zitten dus ik ga voor 2 mooie eitjes deze ronde!

2. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anoniempje hopelijk voor jou dan 2 eitjes en 2 plakkers hopelijk mag dit een positieve ronde zijn met veel posi testen kunnen we feesje vieren hier hahaha

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anoniempje volgens mij heeft je man inmiddels wel the good spirit te pakken? Super leuk! Ik kan me herinneren dat het mwah was.

4. anoniempje1989

nja is beetje na de curettage gekomen zit hem stiekem toch wel dwars denk ik
    gister ff op internet een kraamcadeau aan het zoeken maar dan wilt hij niet mee kijken

maar sinds paar weken ook een nieuwe auto en om een of andere reden heeft ie sindsdien toch zo iets van oke een 2ling mag ook wel dus of het nu met de auto te maken heeft of de curretage geen idee maar langzaam begint ie misschien aan het idee te wennen
    ik heb een 2ling altijd al leuk gevonden maarja hoe groot is die kans? met injecties wel groter maarja wie zegt dat de 2e blijft plakken of misschien wel helemaal niet innestelt
    stiekem hoop ik op 2 mooie eitjes iedergeval vorige ronde had ik er ook2 alleen verdween er ineens 1 :(

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

en zit de eerste er weer in? ;)
    fijn dat hij er in ieder geval meer zin in heeft!

6. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Meiden,
    ik maak me zorgen..
    Ben 10 dagen ongi geweest!
    En nu nog elke dag iets bloedsverlies..😰

7. anoniempje1989

@mamalap
    de eerste zit er in was weer ff wennen en vrees dat het een blauwe plek word
    maar al met al viel het wel mee morgen de volgende weer!

vandaag erg weinig bloed verloren zelfs de laatste 2 tampons dat er niks op zit
    zou het door de curettage kunnen zijn dat ik nu minder verlies als normaal? of misschien de penicilline kuur? geen idee maar misschien morgen weer wat bloed
    we wachten het maar af

8. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaarg zit me zelf hier weer op te vreten van de zenuwen jeetje en dit nog 8 dagen volhouden pfffff
    ....
    @mariska ooh dat is best lang ja ik dirf niet te zrggen wat het zou kunnen zijn alleen misschien dat je hormoon huishouding is verstoord stress kan je cyclus verstoren?? Maandag even anders je gyn bellen meid

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ergelijk ja dat wachtbankje! Nog een week meis.

Hier wachtbankje voorbij, temperatuur ingestort vandaag denk ik cyclus dag 1 maandag dus clomid en dan week erna al folikkel meting vind ik ook wel spannend! Hopelijk snel raak met een beetje een eisprong!

10. anoniempje1989

@mamalap
    temp was toch niet helemaal betrouwbaar werd er gezegt?
    en je heb toch nog geen bloed gespot? cd1 begin pas als je bloed gespot hebt

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow inmiddels al rood, binnen het uur wakker roze en uurtje later al rood gaat heel snel bij mij.

Gynaecoloog zei inderdaad niet 100% betrouwbaar, maar als ik ongesteld werd is ei gewoon gesprongen dus wel betrouwbaar.

12. anoniempje1989

pff balen mamalap
    maar nu kan je wel je ei in de gaten houden met de echo's
    hopelijk komt ie nu snel met de clomid

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och mamalap nou gelukkig is t wel snel doorgebroken dan dat je nog dagen erop moest wachten terwijl temp laag is nu kan je lekker snel verder en fijn dat je toch nog een ei hebt gehad toch des te sneller de clomid gaat helpen om een mooi ei te krijgen en deze ronde nog raak :)

14. anoniempje1989

jaja nr 2 zit er weer in
    en wat zijn ze nog steeds gemeen zeg die prikken maar goed we gaan door
    morgen op kraamvisite zie daar nog erg tegenop

15. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ik heb poosje geleden keer mee gekletst.
    Toen vertelde ik me zoon is via medische moleb met gonal f zwanger geworden

Maar wonderen zijn wereld niet uit ik was nergens aan en zeiden dat ik nooit normaal spontaan zwanger zou worden. Maar ik heb donderdag positief getest ik ben gewoon spontaan zwanger geworden. Dus meiden geef moed niet op want kan je zien wonderen kunnen!!

16. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Sammii : Zo ontzettend gaaf! Gefeliciteerd!!
    Mij hebben ze dat ook gezegd dat het alleen via IVF kan..
    Maar ik heb nu nog steeds bloedverlies en tijdens mijn 'menstruatietijd' haast niks. Kmoet de pil doorslikken mja het helpt niks 😕!
    Woensdag krijg uitslag over de MRI scan..
    maja ik maak me zorgen..en testen durf ik niet omdat ik toch zeker weet dat het negatief is..😣

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames

sammii gefeliciteerd! Uiteraard kan het altijd zomaar gebeuren, is bij mijn eerste ook blijkbaar zo gegaan. Super leuk voor jullie.

Angel Hoe is het vandaag?

Anoniempje succes met kraamvisite zal best even pittig zijn :(

Woman apart van jouw bloeding anders toch ff contact opnemen met gyn?

Hier dag 2, ohh spannend morgen clomid. Ben zo benieuwd of ik bijwerkingen krijg. Ik heb besloten het voor de lunch te nemen. Bijwerkingen in de nacht is voor mij echt killing denk ik. Kom niet aan mijn slaap, als ik niet lekker slaap word ik kranky ;)

18. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamalap: Woensdag de uitslag van de MRI bij de kliniek,maar ik bel morgen wel.
    Vl en ik kunnen nu niet eens intiem zijn :(....

19. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sammiii gefeliciteerd meid! !

@mamalap jah t gaat hahaha momenten dat ik weer stress en zenuachtig ben. Maar heb het hopelijk aankomend week drukjes dus zal niet zoveel stressen denk ik en hoop dat ik het gewoon volhoudt tot zondag ik zou wel moeten heb geen keus hahah symp jah niet echt soms even zeurend gevoel in onderbuik maja heb k vaker gehad dus denk niet dat het raak is maja je weet maar nooit

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel ik snap dat je het eng vind! Zondag toch 2 weken geleden? Spannend, ik hoop het zo voor je!

Hier 1e tablet erin hopelijk geen bijwerkingen!

Deel Deze Pagina