A.s. zondag 11.30 uur 1e follikel meting. Ahhhhh vind het spannend, zo'n vlinder gevoel buik spannend Anoniempje wanneer moet jij voor 1e meting?
@mamalap oeeeh wat spannend zeg! Ja zondag zit ik dan op 14 dpo maar denk dat jet niks word deze maand bijna met 99% kan ik dat zeggen totaal geen symp en vandaag temp ook nog eens 36.4 wat normaal na ei 36.6
Je temperatuur een Dipje op 8 dpo hoeft niet zoveel te zeggen hoor meis. Kan juist iets positiefs zijn. Vooral als hij morgen weer omhoog gaat. Ik blijf gewoon duimen voor je!
Aahw mamalap dat is lief van je! Ben gewoon ongeduldig ik slaap snachts nu erg slecht alleen maar draaien vanaf ongeveeer 3dpo en ik weet dat dit zo doorgaat tot ik weet hoe of wat pffff erg vermoeiend
Dat snap ik, vooral dat slecht slapen breekt op. Maar ik troost mezelf altijd, juist dat slecht slapen is een goed teken dan is er wat aan de hand van binnen en word de kans al groter. Een bevrucht eitje wat een poging doet om in te nestelen is een grotere kans dan geen bevrucht eitje. Ik slaap namelijk ook weleens goed na een eisprong dan weet ik eigenlijk al dat er geen kans is.
@mamalap bij mij begonnen de bijwerkingen heel snel binnen half uur na de tablet kreeg ik de opvliegers al vrijdag half 11 de eerste meting
Ohh anoniempje dan zitten wij inderdaad heel kort bij elkaar, is ook gezellig ik zal mijn positivisme naar je uitstralen. Clomid zit er nu 2,5 uur in heb nog geen bijwerkingen
@mamalap ben er nog niet erg positief over op het moment moet eerst maar een mooie echo zien owh wat lekker geen bijwerkingen ik ben met moeite 4 rondes door gekomen en vl vond dat spul helemaal een ramp werd er chagerijnig van schijnbaar
Haha ja maar is pas dag 1 en de dag is nog niet om. We wachten nog even af. Manlief appte net al wanneer menstruatie voorbij is en hij weer superman mag spelen whahaha.
owh haha dan moet ie even wachten hier na 2 dagen 1dag niks meer gebloed toen minimaal en inmiddels weer gestopt dus snap er niks van maar hou me maar voor dat het van de curretage of penciline komt nu ook maar weer is met vitamine begonnen gewoon potje van action vind de mama compleet toch te duur om zo te slikken zit nu toch al vol met medicijnen enz. dus de vitamine pil kan er ook wel bij
Mamalap ja daar heb je wek gelijk in en klopt jij slaapt dan wat slechter erdoor he nou laten we hopen dat jet iets positiefs is ook bij mij. Hahaha wat leuk dat hij dat ook bij houd mijne was ook zo en en wanneer ben je vruchtbaaar hahaha doet je toch wel goed.
Sammi; wat super Gefeliciteerd!! Angel; wachten duurt lang he meid! Nog tot zondag doorbikkelen meid. En eigenlijk heb je na de bevruchting vaak geen tot weinig symptomen omdat het nog te pril is dus ik zou je daar niet teveel op vast pinnen om iets te voelen of te merken. Als je niks voelt/merkt kan het zomaar zo zijn! Eigenlijk weet je t nooit tot je nod! Ik duim voor he meid! Mamalap; fijn dat je geen symptomen hebt! Hopen dat de clomid rustig op de achtergrond blijft en jou geen vervelende symptomen geeft. woman; hoe gaat het nu met het bloeden, nog steeds? Wat vervelend dat dar zolang aan houd meid!
Miloena : Ja nog steeds bloedverlies. maar krijg woensdag een echo om te kijken wat het kan zijn. Zul je net zien,dat het bloeden dan net gestopt is ofzo..heb ik altijd zulke dingen.
Hai meiden, terug van weggeweest, en veel geschreven zeg! Succes woman, ik hoop dat het niet ernstig is! Mamalap, nu gaat het echt beginnen he, zo fijn!! Anoniempje, hoe gaat het met spuiten? En angel, nog een paar dagen en dan weet je het, ik hoop dat ie hoger is! Heb nog even wachttijd blijkbaar... Liep net trouwens een spin over m'n arm, brrrr.....hij heeft er duur voor betaald 😜 Sollicitatie ging super goed, Er komt een tweede gesprek en ook een aanname gesprek als de resultaten uit jet assesment en persoonlijk profiel aansluiten op het functieprofiel. Het gaat om de functie van: opleidingscoördinator. Ik was zooooo zenuwachtig!! Ziekenhuis: 25-11 ivf verpleegkundige en eerste decapeptyl spuit voor de downregulatie en 24-12 punctie waarschijnlijk en 27-12 terugplaatsing.....
@mariska ja weer even wennen vandaag nr 4 gister te laat met me huid verdoven al viel het uiteindelijk toch wel mee maar de bangert die ik ben vandaag toch maar weer verdooft hou nog steeds niet van naalden en als het verdooft is haalt dat toch een kleine spanning er vanaf voor jou breekt er dus een spannende tijd aan! hopelijk allemaal positief nieuws straks
Ja heel spannend, ik heb alle medicatie in huis: decapeptyl, gonal-F, ovitrelle en utrogestan! Koelkast vol! En een naaldendoos...
@mariska dat is heel wat in 1x ja ik heb alleen de menopur inhuis en hoeft gelukkig niet in de koelkast de pregnyl en utro krijg ik pas als het eitje groot genoeg is vandaag denk een adertje geraakt bloeden beetje meer als normaal denk niet dat het kwaad kan zal denk alleen morgen blauw zijn gok ik
@miloena dankjewel meid idd nog even volhouden tot zondag k ben best wel erop voorbereid dat het nega kan zijn maar manlief niet die is ervan overtuigd dat het raak is hij zei zelfs na de inseminatie dat hij al meteen t geboel heeft dat t raak gaat zijn. Ben dus bang voor zijn grote teleurstelling mag ook niet zegge maar schat t kan heel goed zijn dat t niet raak is dan zegt hij meteen sst niet zeggen hahaha @mariska welkom terug wat fijn dat je al de ongevere datums weet!! @ hier na jah je hebt t hierboven zo al gelezen hihi we wachten braaf nou braaf ongeduldig tot zondag en benieuwd wat temp morgen zal doen al hoewel k daar ook niet vanuit kan gaan want heb niet de hele cycl getempt maar ik weet ongeveer na eisprong dat hij op 36.6 a 36.7 op zn hoogst is