Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo even een verjaardag en een hoop gemist ;)

@Mariska : spannend een nieuwe baan. Zal duimen dat het hem wordt! En het gaat dus bijna beginnen, had je die waterecho al gehad?

@angel : ahh kei lief van jouw man, misschien hem toch maar ff laten. Wie weet heeft hij juist wel dat extra zintuig ;)

2. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja mamalap idd ik laat hem ook maar even! Hoop dat hij idd net die ene zintuig heeft haha ja hey was druk op t forum he.
    Ladys vraagje wanneer is otrivelle uit je lichaam? Las ergens 10 dagen klopt dat? En dat je dus voor die tijd vals posi kan testen?

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@angel
    ik spoot pregnyl maar is denk bijna hetzelfde
    het is zo ie zo per persoon verschillend maar de meeste zeggen 10 dagen al zou ik voor de zekerheid echt 14 dagen aanhouden voor het geval je vals positief test

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    #524 angel226, 3 nov 2014
    Laatst bewerkt: 3 nov 2014
    Hey Anoniempje oke thanks voor je advies :) ga gewoon echt braaf wachten tot zondag dan!

Ow ja @allemaal wil het toch delen met jullie
    Sinds 2 uurtjes wel vage mogelijke symp heel afentoe zeurend gevoel in onderbuik gehad lichte ongi krampen achtig en paar x zij steekjes gehad bij een plostelinge beweging of draai en nu ook weer een rare steekjes in onderbuik gebied rond schaambot!
    Dacht eerst ik negeer het maar lukt niet hahaha

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Spannend angel, dat wordt nog een lange week tot zondag voor jou! Hoe was je temp?

Mamalap, de echo gehad idd, en voelde absoluut niet fijn! Voelde als een extreme ongi of als weeen! Maar na ff rustig te zitten ebde het wat weg, vannacht wel weer even last gehad en verlies ook wat bruin maar het is voor een goed doel geweest...

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oeh spannend angel! Vervelend dat wachten als je vanalles voelt.

Mariska krijg je ook nog een uitslag of iets? Of is dat nu gelijk klaar en afgesloten?

7. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Dit was de uitslag, dat er geen poliep zat, daarom mag ik nu echt gaan starten op 25/11

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh fijn goed zo! Nog 21 dagen.....;)

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden!
    Denk dat het iui 2 word temp vandaag nog meer naar beneden 36.3

@mariska goed nieuws ben blij voor je op naar 25/11

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    grr, balen Angel! dan hoop ik dat je ongi snel komt zodat je door kunt!

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nee angel! He vervelend! Is wel vroeg toch? Hoeveel dpo zit je?

12. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mariska heb geen eens meer zin in nog een behandeling valt me zwaar hoor die spanning vooraf fm iedere x dan de inseminatie wat snel gaat maar dan weer die wachtweken pffff.
    Ml boos naar zn werk gegaan.
    Hij begreep mijn negativiteit niet en dst het door mij komt dat ik dagelijks zit wel niet.
    Hij bedoeld het niet zo maar is teleurgesteld hij wil niet nu al eraan denken dat t eind verhaal is voor deze ronde :( voel me zo schuldig dat hij nu een kutdag heeft op t werk

13. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Vervelend Angel, tuurlijk wil je hem er niet mee opzadelen!
    BEdenk wel dat je compleet volgestopt zit met hormonen en dat die juist deze extra uitwerking hebben. De arts bij ons in het zieknhuis zei: "Heren, als uw vrouw zich een beetje anders gedraagt als anders: geef een kus en een knuffel en loop vervolgens weg, het gaat wel weer over..."

14. anoniempje1989

@angel
    het zullen inderdaad de hormonen ook zijn hoor
    sinds de behandelingen ben ik ook wat licht ontvlambaar en dus wat sneller chagrijnig etc.
    vl heeft dat inmiddels al wel in de gaten na 6 rondes hormonen slikken/spuiten maar leuk is het niet
    de behandelingen zijn zwaar en de fm's ook maar je doet het voor een goed doel meid en hopelijk zijn we die hele mmm straks vergeten en hebben we een mooi wondertje in ons handen die wij alleen maar meer zullen waarderen dan koppels waarbij het zonder enig probleem raak is

@mariska
    wat een mooi gezegde van die arts zeg

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh angel meis wat vervelend dat jullie er nu ook samen even wat woorden over gehad hebben. Het klinkt alsof jouw man het ook wel heeeeel graag wilt en wat Mariska zegt klopt helemaal die hormonen werken dan ook niet mee! Niet gelijk de moed opgeven hoor, laten we dit gewoon een tijdelijk Dipje noemen.

@Mariska : heb hem maar even gekopieerd en gestuurd naar mijn man. ;) altijd handig ten tijde van hormonen slikken.

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    ja leuk he?!
    ik zei het gisteren ook tegen mijn man toen ik hem de volle koelkast liet zien en hij moest er toch om glimlachen (boer met kiespijn denk ik :D:D:D)
    Waarschijnlijk dacht hij zoiets als: Waar zijn we aan begonnen....
    We zijn inmiddels wel een MMM clubje nu he...

17. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Angel; Hoe is het nu met je meis? Is het doorgezet of kun je de moed nog doorzetten dat het vals alarm was? Vervelend dat je met je man er woorden om hebt gehad. Ik snap dat je vriendlief het ook zo graag wil en dat het hem ook frustreerd. Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn. Die weg daarnaar toe gaat niet altijd zo gemakkelijk!

Mariska: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En je uitspraak klopt helemaal wat je in het ziekenhuis kreeg te horen. Fijn dat je 25-11van start mag!

Anoniempje; Hoop dat het bij jou ook gauw opnieuw raak mag zijn meid! Niks aan dat het zo moet!

18. anoniempje1989

De schade van gisteren
    Ging niet super dus vandaag nieuwe poging op na vrijdag

19. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden wat ontzettende lieve steunende woorden bedankt!
    Het gaat hier inmiddals al ieta beter pieker nog veel ml gesproken en mijn excuus aangeboden hij negreep uet en hoef ook mijn excuus niet aan te bieden maar dat ik hem moest beloven gewoon psotief en hoop te hebben hij heeft liever 1 kutdag dan 2 weken lang onzeker te zijn dus moest hem laten denken dat het raak is dat houd hem positief nah daar heeft jij ook wel gelijk in.
    @Mariska idd hele goeie wijze woorden haha ga hem ook kopiëren.
    @miloena nee nog niet doorgezet hoor is ook te vroeg heb luteale fase van 14 dagen zit nu op 9dpo zondag kan ik testen! Maar temp is best laag vandaar mijn verdriet maar wat mamalap zegt laten we hopen dat het een tijdelijke dip is.
    @Anoniempje auw dat ziet er idd gemeen uit!
    Hopen dat het vandaag goed gaat. ..

20. anoniempje1989

@angel
    het is ook erg moeilijk om positief te blijven in die wachtweken
    wij zijn er dagelijks mee bezig en de mannen die gaan aan het werk en staan er toch verder vanaf denk ik

hij was ook erg gemeen ging niet super adertje geraakt denk ik hoop dat het vandaag wat beter gaat

Deel Deze Pagina