Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Geen echo gehad,moet een week lang 2x de pil op een dag slikken. Dan stopt het bloeden.
    Zag er niet goed uit op de MRI. Mijn hele buik zit onder de endometriose. Nu krijgen we weer een oproep voor Enschede en dan gesprek met diegene wat de operatie gaat doen. Word echt een heftige operatie zei Dr.Verberg. Het kan zijn dat er ook een chirurg aanwezig is met mijn operatie. Zag er niet goed uit op de MRI. Mijn hele buik zit onder de endometriose. Nu krijgen we weer een oproep van het zh en dan gesprek met diegene wat de operatie gaat doen. Word echt een heftige operatie zei de dokter. Het kan zijn dat er ook een chirurg aanwezig is met mijn operatie

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

jeetje woman dat is niet niks zeg *hug*
    weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen hoopte op beter nieuws voor je
    sterkte meid!

3. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    #563 angel226, 5 nov 2014
    Laatst bewerkt: 5 nov 2014
    :(Jeetje woman :( dat is niet het nieuws waarop je wachtte.
    Wat Anoniempje ook zegt weet niet wat ik zeggen moet hooo echt dat je heel snel word beloont met een zwangerschap!
    Weetje ongeveer wanneer je eenoproep krijgt voor de operatie?
    heel veel sterkte dikke knuffel

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè Woman wat een rot nieuws voor jullie :(
    Ontzettend veel sterkte.

Angel vervelend dat het rood gearriveerd is. Zou het inderdaad even doorgeven aan gyn. In principe is een lf tussen 10 en 16 dagen normaal geloof ik. Maar zou het zeker even melden.

5. anoniempje1989

@mamalap
    hoe gaat het met jou en de clomid? nog geen bijwerkingen ontdekt?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik moet zeggen. Maandagavond moe, dinsdag tussen 11 en 12 beetje raar in hoofd. Vandaag niks, helemaal niks. Voel me normaal, prima, dus ik denk dat ik de handjes in elkaar mag klappen. Ow ja mijn basale temperatuur is hoger als normaal.
    Nu hopen dat het zin heeft, zondag 11.30 uur 1e follikel meting. Ik had vandaag wel wat steekjes in lies misschien groeit er al wat haha.... (positieve energie mijn lichaam in blijven praten)

7. anoniempje1989

@mamalap
    wat lekker zeg weinig tot geen sympthomen spannend zondag! ik duim voor je

hier een gevoelige buik maar wat je zegt soms ook wat steekjes dus heb eigenlijk een klein beetje hoop dat er wel wat groeit maar dat weet ik vrijdag om 10:30 pas

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Lieve meiden,

Nee idd.
    Maar had wel deels verwacht dat ik wat endometriose in mijn buik zou hebben.
    Maar binnen 3/4 weken word ik denk ik in het zh verwacht..

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Voor jou ook weer spannend anoniempje! Ik hoop dat er ook voor jou al wat te zien is!

Woman maar weet je dan al wat ze precies gaan doen met die operatie?

10. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamalap: Ja ze gaan alle endometriose weghalen..ook bij mijn eileider.
    Maar het zit nu in mijn hele buik..dus is er een chirurg bij voor de zekerheid (mochten ze aan iets komen wat ernstig is,bijv. Darmen) .
    Maar ik vind het zo raar. De vorige dikke buik van het vocht,geen menstruatie door de hoeveelheid vocht en nu wil het niet stoppen en heb een platte buik..nouja zover je het plat kunt noemen 😂

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Temperatuur hier vanochtend van mij gelukkig weer normaal. Hopelijk blijft het nou normaal dan kan ik eisprong gewoon vinden.
    Gisteren nog stukje gelezen op fertility friend over clomid en temperatuur methode. Komt toch wel veel voor dat de temperatuur tijdens het slikken iets hoger is, maar meestal zakt hij op tijd om eisprong toch te vinden. :)

Woman vervelend hoor. Pff

Angel Hoe is het bij jou meis?

12. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap je ei vind je zoiezo hopelijk door de echo's maar is altijd fijn als je bevestiging hebt! Ik ga deze cyclus ook weer tempraturen vanaf begin! Het gaat hier goed ik heb het altijd moeilijker met de wachtweken dan wanneer ik ongi word maar denk dat iedereen dat wel kent.

13. anoniempje1989

@angel
    klopt door de echo's zie je hem groeien maar bij mij was het zo dat als ie rond de 20mm was van owh dan springt ie tussen nu en dan dus precies weten deed ik het nog niet ;)

ik ben inmiddels alweer behoorlijk zenuwachtig voor morgen ik ga nergens vanuit maar door die steekjes toch stiekem wel hoop wat ik eigenlijk niet wil als zelfbescherming maarja we wachten af

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    #574 angel226, 6 nov 2014
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
    @Anoniempje ja dat is waar!
    K ga ook tempraturen om het zeker te weten ondanks ik bij de 18mm ovitrelle moet prikken en ik dan weet binnen nu en 36 tot 40 uur dan springt ie en volgt de inseminatie!
    Maar goed ik heb zo mijn vermoedens dat het de afgelopen x mis is gegaan, ik moest namelijk op vrijdag tussen 18:00 en 18:30 prikken en zaterdag nacht is de klok een uur vooruit gegaan en heb ik dus zondag 12uur dus 43uur later de inseminatie gehad kan toch niet!!! Al ging de klok niet vooruit dan nog zou ik op 42 uur later zitten. Lijkt mij logischer als ik tussen 8 en half 9 moest prikken was goed geweest..

Ik hooo met je mee ben ook erg benieuwd heel herkenbaar die zelf bescherming maar gaat automatisch he wat doe je eraan

15. anoniempje1989

@angel
    hij springt na 36uur dacht ik
    hier moest ik het echt plannen smorgens om 10uur pregnyl gezet en dan moet ik van de gyn om 10uur savonds het bed in met vl
    vl de zenuwen natuurlijk dus ging niet makkelijk toen :p
    en de dag erna voor de zekerheid nog maar een keer en toen met de utro begonnen volgens mij maar was toen wel raak al had ik ook weinig hoop toen

las toen zelfs verhalen dat de utro de eisprong tegen zou houden en dat ik er te vroeg mee was begonnen in alle stress de gyn gebelt maar als je pregnyl heb geprikt springt ie hoe dan ook zei ze
    denk dat pregnyl hetzelfde is als die ovitrelle dus gok dat ie toch wel springt maar misschien bij de inseminatie verkeerd gaat vind 43 uur idd erg lang

16. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi jah hij moet dan echt presteren dus logisch die zenuwen. Ow ja nu herinner ik het me weer van jou pregnyl verhaal. Jah ik denk ook zoiezo dat hij is gesprongen maar veel eerder denk ook met 36 uur 43 is gewoon echt lang ga dat wel even aankaarten voor ze me deze iui ook weer zo laat na de ovitrelle inplannen heb de 18e een belafspraak en de 1ste fm zit dan op cycld 13 helemaal mooi want mijn eitjes groeien toch langzaam

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Sorry dames hier houd mijn kennis op. Maar zou het zeker even aankaarten! Daar zijn die lui voor ;)

18. anoniempje1989

@angel
    zou het wel even melden ja of dat dat een normale ''wachttijd'' is

@mamalap
    hoop voor jou dat je je er niet erin hoef te verdiepen ;)

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @woman; bah meis wat een vervelend nieuws! Dikke knuff!

@mamalap; wat fijn dat je amper tot niet symptomen hebt!

@angel; balen dat het rood vloeit op naar een nieuwe ronde meid!

@anoniempje; waarvoor moet je morgen naar de gyn dan? Sorry ik ben t even kwijt omdat je op cd 9 zit.

@hier; volgende week echo. Alweer 7 weken nu. Weinig symptomen. Behalve super zere borsten.

20. anoniempje1989

@miloena
    kijken of er een eitje groeit dus follikelmeting (fm)
    tijd gaat snel he alweer 7weken jeetje die eerste echo is ook spannend!
    succes volgende week

Deel Deze Pagina