Haha ik en wachten? 2 woorden die niet bij elkaar passen Ik had er een testje tegen aan gegooid ank Maar andere advies geven is altijd makkelijker. .....
Hoe meer ik naar je kaartje kijk des de meer denk ik toch cd 15. Dan maak je kansje aangezien je ei 24 uur leeft. Weet niet wanneer je het gedaan hebt?
Zaterdag was ik thuis, dan zou m'n temp van dag 14 dus een valse hoge zijn, ik ga hem eens discarded zetten (ik typ terwijl ik denk) Oh, als ik dat doe dan ziet ff geen ovulatie meer. Maar als hij op cd 15 springt en we deden BD op dag 17, dan kan dat ook nog niet eens eigenlijk maarja...nu m'n temp zo is....maar het kan gewoon NIET....maar nu m'n BMM zo is zoals ie niet eerder was....maar het kan niet vanwege slecht zaad... Hihi, lastig hoor, vrouw zijn....
Ow je hebt pas cd 17 baby dans gehad. Tja ik acht de kans heel klein, maar ja weleens gekkere dingen gelezen. En nu? Ga je wachten of testen?
Geen idee hoe de foto eruit ziet na uploaden, maar heel licht dus... Nu maar weer ff afwachten.. Eigenlijk hoop ik dat het weer eens vals is en ik gewoon ongi wordt want had nu geen utro natuurlijk.... En dat wil ik O graag ter voorkoming van een miskraam Tussen de 0 en 5 van het serienummer naar boven kijken
misschien pakt me lichaam toch zelf de miskraam op heb net het eerste bloedverlies gehad maar geen krampen mocht het meer worden of er krampen bij krijgen bel ik het ziekenhuis op voor een spoed curretage
Anoniempje, rustige nacht gehad? Heel veel sterkte meis, ik hoop dat het vanzelf afkomt ipv curettage.
Ik zit nog steeds ruim boven de coverline, temp is 37 gebleven maar deze met ochtend plas is toch echt wit!
@anoniempje : ik hoop ook dat het vanzelf komt meis. Knuffel. @Mariska : hè dus gisteren toch vals. Ik lees het echt teveel tegenwoordig hier op forum. Wat is je lf normaal? 10 of 11 toch? En als je ei dus echt op cd 15 is gesprongen dan zou het morgen of overmorgen toch echt moeten los barsten. Nou maar weer wachten.
gelukkig wel goed kunnen slapen gister was het duidelijk rood nu is het roze maar durf vandaag eigenlijk niet weg te gaan vandaag
@Woman fijn dat je werk leuk en uitdagend was, en je hebt het meteen ook lekker gevierd, gezellig. Hoe gaat t verder met je? @Dean; Wat is een maansteen? Iets bijgelovigs? Nog nooit van gehoord, als her werkt koop ik het morgen nog haha... @Anoniempje; Meid wat een teleurstelling!! Heel veel sterkte en rustig aan! @Mamalap; hoe gaat ie met jou, hoever ben je? Gyn voor jou schiet nu ook eindelijk op meid! @Mariska, jij houd de spanning er ook in!! Hooo dat jij ook een positieve test in handen mag krijgen! @hier; net thuis van familieweekend allemaal pasgeboren babytjes en allemaal net zwangeren daarvan 2 verwachten een tweeling. Is wel erg confronterend die mooie babytjes en mooie zwangere buiken. Even een dipje, en ik ga denk ik deze week de ha bellen voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis, ik heb het wachten zwaar gehad en wil wel eens weten wat er nou niet goed aan is!!
Miloena, ik begrijp je gevoel heel goed hoor, begrijpelijk dat je ook zo'n kleine wurm in je armen wilt sluiten ondertussen! Hier ff een foto van m'n grafiekjes... Ik denk toch dat m'n eisprong wel klopt met als reden die coverline. Ik zou dus theoretisch gezien absoluut niet zwanger kunnen zijn, Temp zal morgen wel kelderen....
@miloena: je hebt groot gelijk duurt nu wel lang genoeg. @anoniempje: en? Heeft het al doorgezet vandaag? @mariska: ik hoop het voor je. Wat kan een vrouwen lichaam dan rare fratsen uithalen @hier: drukke klusdag zolder gehad maar zolder word wel een mooie kamer voor ons. Morgen naar IKEA, dinsdag laminaat leggen, woensdag jarig, donderdag rust dag, vrijdag boodschappen en tent opzetten voor verjaardag en dan is het al bijna dinsdag
Druk weekje voor de boeg, nog wel vrij? Ga je voor iets speciaals naar Ikea? (Zo'n fijne winkel altijd!!)
Wij hebben op zolder een inloop kast gemaakt, maar daar moeten wel planken enz. in IKEA blijkt daar een mooi systeem voor te hebben. Dus IKEA... We hebben nog vakantie deze week, maar zoals je hoort genoeg te doen.
nee het blijft bij licht roze dus morgen toch de curretage denk ik ben er stiekem best bang voor heb nooit een operatie gehad en nooit onder narcose geweest etc.
Miloena : Gaat goed..ben zo benieuwd na Woensdag,want dan horen we de datum wanneer we starten met IVF. Ook een rustige menstruatie gehad zonder pijn.. Hoe gaat het met jou?
@anoniempje: tja ik snap dat het een beetje angstig is. Je kunt er ook voor kiezen om te wachten of medicatie toch? @mariska: temperatuur nog steeds hoog Jij mag morgen toch? @woman: nog 2 daagjes meis dan hoor je meer! Wel fijn dat je geen pijn meer hebt!
Uhhh ja, maar FF had toch gelijk, zojuist met plassen het eerste roze gezien. Morgen naar Eindhoven ja, spannend!