@Anoniempje in dat geval duim ik op een mooi goed groeiend eitje voor jou meis! Dat heb je wel dik verdient! Ja tijd gaat echt snel. Ben erg benieuwd. Voel me eigenlijk nog helemaal niet zwanger. Behalve dat mn lichaam me meer aangeeft dat ik meer eten of rust nodig heb en mn borsten gek doen helemaal geen gekke kwaaltjes of dat ik me zo zwanger voel.. gek eigenlijk he! Kijk je een jaar uit naar dit moment en dan kun je het je niet beseffen
@miloena ik heb het in het begin ook echt niet gemerkt behalve de zere tepels en idd meer eten en wat moeier maar dat was het ook dat besef komt straks na de eerste echo wel als jij een mooi kloppend hartje ziet hier gieren de zenuwen weer door me lijf voor straks!
Succes vandaag anoniempje! Miloena ik heb me vrijwel hele zwangerschap niet zwanger gevoeld op de groeiende buik en vanaf week 16 beweging in mijn buik na. Dus dat hoeft niks te zeggen heerlijk hoop dat ik dat weer zo krijg.
@anoniempje succes vandaag meid! Hoelaat moet je? Jaa hoop het maar kan nog steeds een mk worden daar ben ik erg bang voor @mamalap: Ja het heeft ook wel voordelen je niet te zwanger voelen haha. In ieder geval niet de hele tijd boven de pot (a) Hoe gaat ie met jou?
Mamalap, wanneer heb jij follikelmeting? Anoniempje, succes vandaag! En angel, was je ongi doorgebroken?
nou inmiddels weer terug van de echo slecht nieuws niks te zien maandag terug en dan waarschijnlijk ophogen
Hè balen anoniempje! Nog ff door spuiten terwijl je daar zo'n hekel aan hebt Ik heb zondag 1e fm Mariska, zal het uiteraard laten weten! Vandaag laatste clomid gehad.
@mamalap ja voelde me echt even klote ben thuis gekomen heb me huispak aan gedaan ff potje lopen brullen ben zo teleurgesteld in me lichaam en dan zul je zien straks na het ophogen dat we overstimulatie hebben en helemaal opnieuw moeten beginnen blegh gewoon kl*te
@Anoniempje dat is ook kl*te gooi het er maar allemaal uit meid. Hopelijk geen over stimulatie ik duim voor je!! @ mariska zit alweer op dag 3 op naar iui2
Hier nog even een late update moet het even van me afschrijven, wie herkent dit zal mijn eitje nu al weer zo snel groeien??? (Ik denk het niet) gezien ik altijd een late ei heb! Ik heb best een vervelende steekjes aan de rechterlies eierstok soort van eipijn en dit op dag 3 ongi zou eigenlijk nu nog maar op 11 dpo zitten verwachte mijn ongi pas zondag/maandag
@Anoniempje he wat balen meid! Dat is een dikke tegenvaller! Dikke knuf!! @Angel; Ik herken het niet. Zijn het niet ongikrampjes? Ik denk niet dat je nog kan rekenen van 11dpo omdat je ongi al om de hoek is komen kijken
@miloena nee geen ongi krampen duw heb ik altijd alleen op dag 1 en 2, Ik ga er ook niet vanuit dat ik nog op dag 11 zou hebben gezeten maar wat ik ermee bedoelde is zou t daarmee te majen hebben te vroeg ongi of n u al groei van t eitje? Ach ja ik ga dit allemaal bespreken met de gyn want op 10dpo ongi worden is niet goed hoop dat ze me medicijnen geeft die de lf iets verlengd
Hè bah angel vervelend. Ik herken die steekjes wel maar inderdaad is dat bij mij ook meer eipijn. Zou het inderdaad even goed bespreken met gyn. Ik heb vanochtend ook die steekjes hoop dat er morgen al wat te zien is.
Goedemorgen. Hoe is het met de dames hier? Ik vanochtend 11.30 1e fm! Hopelijk al wat te zien. Mijn lichaam voelt wel beter aan. Klinkt misschien beetje raar, maar geen hoofdpijn meer, libido weer normaal, baarmoedermond niet zo idioot laag. Dus als er dan ook nog een eitje groeit. Ik hou uiteraard rekening met dat het niet aanslaat.
Jaaa 1 eitje van 14 en 1 van 10, maar ze had goede hoop dat die van 14 de dominante word die doorgroeit. Baarmoederslijmvlies 4.8 mm maar dat zegt mij niet zoveel? Dinsdag terug.
@mamalap ah wat top! hopelijk groeit die van 10 ook nog mee je ben nog erg vroeg natuurlijk spannend!