Nou wij krijgen echt een klusverbod bij 2, maar omdat wij het gisterenavond nog gedaan hebben en het 3 tot 5 dagen in bm blijft had een klusverbod ook geen zin meer. Pff volgens mij was ze ook een beetje verbaasd op cd 11 met 1e behandeling er 2 te zien. Morgen om 12.15 uur..... Hoop dat die ene niet meegroeit haha
Klus verbod bij2 eitjes??? Vind ik wel overdreven van ze!! Je hebt het altijd nog zelf voor het zeggen lijkt mij dan toch?? Tenzij je het zelf niet wil maar dat is dan een ander verhaal @Anoniempje hopelijk zijn ze morgen goed doorgegroeid meid ik duim voor jullie!! Nog bedankt allemaal voor de lieve woorden !!
Nou gynaecoloog heeft toch nog even gebeld ik hoef morgen niet te komen. Wij hebben toch klusverbod, de kans is echt te groot op tweeling omdat ik nog jong was en al eens zwanger geweest. Ik ben klein beetje verdrietig voor het eerst sinds we begonnen zijn vorig jaar december. Maar ik zit zelf ook echt niet te springen om een tweeling! Volgende ronde 25 mg clomid nu duimen dat gisterenavond ver genoeg van de eisprong weg is.
@mamalap een klusverbod bij 2 eitjes jeetje maar idd op cd11 en al wat te zien is al erg vlot maar dan nog ookal krijg je klusverbod vind het nog aan jou of je je er aan houd ik persoonlijk zou het dus niet doen @angel thnx hoop ook dat het doorggroeit maarja je weet maar nooit
@mamalap pff dat meen je niet wat balen zeg zullen we wisselen? ik jou 2 jij die eene van mij nee geintje maar wat zijn nu de plannen op je ongi wachten of opwekken?
Nee ze gaan zeker springen dus gewoon wachten tot menstruatie. Mijn man zal wel balen met zijn hoge libido. Maar ik denk dat wij netjes advies gynaecoloog opvolgen. Misschien dat die 100 miljoen per milliliter ook nog meewegen in besluit gyn.
@mamalap als je er zelf niet aan wil beginnen dan moet je het niet doen!! Hoop voor je dat je de volgende ronde maar 1 eitje hebt En mocht het deze ronde al wel raak zijn jah so be it dan toch? Knuffel voor nu begrijp je verdriet wel je wilt graag en dan kan het deze ronde nog effe niet
Ja stom hè alle tegenslagen met een lach doorstaan en nu hier verdrietig over. Hmm misschien nog bijwerking clomid? Maar inderdaad nog week of 2.5 rode duivels dan 25 mg half tabletje. En als het wel raak is heeft het zo moeten zijn.
Maar het kan toch heel goed zijn dat die van 10 niet mee gaat doen, had ik namelijk ook, bij mij is die van 10 ook niet meegegaan!
Ohh nee dat was zondag, vandaag 1 van 17.5 en 1 van 14 allebei links die gaan zeker allebei springen.
@mamalap; waarom een klusverbod? Kleine kans dat 2 blijven plakken. Niet geschoten is altijd mis. En stel de volgende ronde pakt geen 1 eitje het en groeit niks mee, ik denk niet dat je jezelf dat kunt laten gebeuren. het blijft je eigen keus natuurlijk.. @Anoniempje; ben benieuwd wat er bij jou morgen uit komt meid gun het je enorm en hoop dan ook dat er zeker 1 goed eitje blijft plakken en je een lief klein eezentje mag laten groeien in je buik!
Nou goed overlegd met man, maar we kiezen ervoor om het verbod van de gynaecoloog te volgen. Ach bij de meeste slaat 50 mg niet aan en moeten een maand wachten bij ons slaat hij te goed aan en moeten een maand wachten. Ik wacht nu al zolang dat het ook niet zoveel meer uit maakt. Maar is wel dubbel gevoel!
ik ga morgen toch eens losse foliumzuur halen bij de kruidvat slikken jullie verder nog iets van vitamine pillen naast de foliumzuur?
@mamalap ja dat dacht ik ook maar nou hoorde ik weer dat vitamine a weer slecht is om extra te gebruiken voor en tijdens de zwangerschap @angel ja die heb ik ook in de kast maar vind dat te duur om nu al te gaan slikken tijdens de zwangerschap ga ik die wel slikken zijn ruim 10 euro per doosje
Ja klopt, maar daar bedoelen ze mee dat je bijvoorbeeld geen leverworst oid mag eten omdat er in orgaanvlees heel veel vit A zit. In een reguliere zw vitamine wordt daar rekening mee gehouden en kun je dus veilig gebruiken. Bij m'n zoontje ook gewoon gebruikt vanaf de wens tm borstvoeding....
hmm twijfel twijfel wat een gedoe die vitamine nu twijfel ik nog steeds wat ik moet doen echoscopiste misschien maar eens vragen die zal er ook wel wat van weten denk ik