@anoniem dat is waar ze zijn prijzig! Je hebt verschillende van mama compleet ik slik die met extra vis olie die zijn zelfs 16 euro ben er sinds de behandeling mee begonnen ervoor ook gewoon huismerk foliumzuur. En sla t in wanneer er een actie is zoals 2e gratis of voor de helft
Mariska hoe is met het met jou meid? 25/11 bijna he wat ging er dan ook alweer precies gebeuren? Ben echt een leeg hoofd geworden dat ik 25/11 nog geb onthouden hihihi 😁
@angel ja klopt die heb ik ook gekocht toen ik zwanger was en zal die ook weer gaan slikken in de zwangerschap maar voor nu vind ik ze te duur heb ze toen idd ingeslagen toen ze in de aanbieding waren net aan echoscopiste gevraagd die zal het eens gaan uitvragen hoor ik vrijdag meer van inmiddels terug het was 14mm volgens haar een mooi follikeltje dus ben benieuwd hij was langwerpig vond ik zelf 16 bij 10 ofzo was ie dus gemiddeld volgens haar 14 en een beetje vrijdag 10 voor 11 weer terug
ja ze had goede hoop begon al over de pregnyl om hem te laten springen en utrogestan dus denk dat we van het weekend klusadvies zullen krijgen
@Anoniempje; wat een goed nieuws meid, ik hoop dat het deze ronde echt gaat lukken bij jou! Kwa vitamines wil je me vertellen wat het ziekenhuis daarover zegt? Ik gebruik nu alleen pure foliumzuur.
@miloena ja het is gelukkig positief al ben ik nog steeds niet zo ''happy'' als bij de eerste keer denk dat ik bang ben dat het weer mis gaat ofzo ik ben ook beniewd waar ze mee komt heb sinds vandaag de foliumzuur van de da gehaald dagelijkse hoeveelheid is 1 tablet a 400mcg maar het maximale wat je mag hebben is 1000mcg dus ik slik er 2 per dag hier zit ook vitamine b in dus schijnt weer beter te zijn als die van de kruidvat maar ik vertel het vrijdag als ze het niet vergeet
Uh heeft een klusverbod zin als je maandagavond het gedaan hebt en volgens mij is gisteren mijn ei gesprongen? Haha temperatuur omhoog en steken en druk zijn sinds gisteren eind middag a begin avond ook weg.
Uh ik echt niet zo leuk hoor......maar zal wel wennen Maar we gaan er gewoon vanuit dat het niet raak is of maar 1. Kans is zo'n 15% heb ik uitgevogeld, dat valt nog mee. Is voor mij nog 14% teveel maar goed.
De steken zijn terug en nog steeds erg vruchtbaar slijm. Dus ik vermoed dat mijn temperatuur vanochtend vals hoog was. Normaal is vruchtbaar slijm gelijk weg bij mij na eisprong. Vind ik niet zo erg hoor als het nog 2 dagen duurt
@Mamalap; Als het zo moet zijn dan is het zo. Zwanger worden heb je zelf helaas niet in de hand en de hoeveelheid ook niet. Mn schoonzus had t zelfde als jou hadden ook besloten niet te klussen een maand daarna volgende poging dosis verlaagd, en jawel weer zwanger van een tweeling
@mamalap morgen nog maar eens tempen ben benieuwd wat eruit komt maar met vruchtbaar slijm moet ie waarschijnlijk nog springen dan nou voor jou te hopen hoe dubbel ook dat het dan deze ronde niet raak is ik ben benieuwd hoe het er hier voor staat morgen
Ladies hier echt mega steekjes eierstokken beiden kanten maar rechts toch iets veller pffff zal me ei nu flink aan het groeien zijn!!! Nog best vroeg voor mijn doen zit nu op dag 9 en t doet best zeer... Kan het zijn doordat ik een drukke dag heb gehad? Heb dinsdag op dag14 pas weer een fm, nou is dat normaal niet laat omdat ik best n late eisprong heb maar ben nu toch bang dat ik de ei mis, tempratuur nog stabiel al een paar dagen op 36.1
Angel kun je zkh vandaag niet bellen? Misschien kan je al terecht vandaag om te kijken? Miloena Hoe was het? Anoniempje veel succes! Hopelijk is hij nu mooi. Mariska paar daagjes nog dan mogen jullie ook beginnen Hier temperatuur vandaag mega laag en vanochtend afscheiding opgedroogd. Gezien mijn lichaam vermoed ik dat eisprong vannacht is geweest en dan gaat morgen mijn temperatuur gelijdelijk stijgen. Dus van maandag tot donderdag nacht ligt iets verder uit elkaar
@angel ik zou idd even bellen wat mamalap zegt hier wel steekjes maar echt zeer doet het eigenlijk nooit eerder irritant @mamalap gelukkig dan is de kans weer een beetje kleiner hier stijgen de spanningen weer word toch altijd weer zenuwachtig als ik daarheen moet ben toch al zo'n pechvogel straks is ie wel ineens gekrompen ofzo