Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    #661 angel226, 14 nov 2014
    Laatst bewerkt: 14 nov 2014
    @mamalap is t niet meestal zo dat als temp zakt dat je eisprong daarna volgt met een paar uur?

Hier alle steken verdwenen maar dat heb ik meestal de volgende dag kan best vanavond weer op komen dagen,
    Tempratuur is nog stabiel geen verlaging dus denk dat ik het maar zo laat heb ook geen zin om al vroeg met echo's te beginnen!! Soms moet je wel 4x terug pfff hoop dat ze dinsdag zeggem hij is 18mm je mag ovitrelle prikken hahahah zou ideaal zijn maar normaal zou dat voor mij echt vroeg zijn....
    Anoniem jij gaat vandaag weer terug voor een fm?

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel temperatuur voor eisprong kan omlaag gaan, maar hoeft niet. Alleen aan de verhoging kan je zien dat Hij geweest is.
    Ik had die steekjes ook vorige week al en nu week later pas eisprong dus inderdaad afwachten kan ook.

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

nou hier goed nieuws
    vanavond nog 1x menopur morgen ochtend pregnyl
    dan in de avond huiswerk zondag avond huiswerk en erna beginnen met de utrogestan
    had recht 1 follikel van 18mm :)
    van een kant ben ik blij al vind ik het ook weer erg eng allemaal

4. anoniempje1989

zo de banner weer aangepast
    we gaan weer aftellen

5. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anoniem wat goed nieuws zeg!! Goodluck

6. anoniempje1989

owhja over de vitamines etc.
    ze heeft het nagevraagd aan de verloskundige
    alleen foilumzuur is voldoende verder goed/gezond eten en drinken dan was het goed

nou eten we vanavond kapsalon niet echt gezond maar ach keertje lekker ongezond eten mag vast wel ;)
    daarbij vanavond ff winkelen opzoek naar wat leuks voor in de slaapkamer want de ervaring van de vorige keer gaan we niet meer meemaken haha

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anoniempje zie goed nieuws :D
    Nu lekker verticaal dansen haha ;)

8. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou hier echt irritant wist dat me temp door het weekend weer zou gaan trippen uur later naar bed uur later getempt vanochtend en me temp klopt al niet grrrrr
    Van 36.1 dagen lang naar 36.3 heb zeker geen eisprong gehad maandag ochtend zal ik weten hoe me temp is dat is dan weer op de normale tijd en dinsdag de fm!

9. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Anoniempje wat super van je eitje meid! Hoop zo dat het lukt bij jou deze ronde.

@mamalap; van maandag tot dond zal de kans wel meevallen indd. Bej benieuwd naar je volgende ronde. Wel super dat de clomid ook bij jou zo goed zn werk doet! Dat stelt je natuurlijk wel gerust! Voor jou dan maar hopen dat het deze ronde niet raak is, lekker tegenstrijdig, haha :p
    Ja hier donderdag de echo gehad, en super mooi kloppend hartje gezien wauwie!

10. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeli miloena blij voor je!!

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh leuk miloena! Helemaal verliefd? Ik vond dat fantastisch die 1e echo! En alle anderen. Maar hoe ver was je nou?

Inderdaad, maar ik ben natuurlijk bang dat 25 mg dan wel niks zal doen. Haha....

12. anoniempje1989

zo nou eerste 2x huiswerk zit er al op
    vl is helaas verkouden dus ben bang dat het niks gaat worden deze ronde

13. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap; Ja echt helemaal verliefd, zo bijzonder dat zoj klein wezentje in je buik mag uitgroeien tot een prachtig kindje. Echt heel bijzonder om ook hrt hartje zo mooi te zien kloppen, de verloskundige zei ook dat is toch wel iets waardoor een miskraam meer kunt uitsluiten. Zoals het nu staat ben ik 8 weken zwanger, maar mrt de termijnecho weet ik het precies omdat het nu nog te moeilijk meten was.

Komt echt wel goed mn schoonzus is met 25mg ook zwanger geworden van een 2ling, zelfs die kuur sloeg goed aan. Denk bij jou ook wel als de 50 het ook bijzonder goed doet!

14. anoniempje1989

pff hier slaat ineens de onzekerheid toe
    kans is natuurlijk 50/50 dat het wel/niet raak is
    maar ineens erg bang dat het niets word deze ronde

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Leuk miloena fijn dat het er allemaal zo mooi uitzag. Nu lekker genieten!

Anoniempje tja dat is helaas altijd zo dat de kans er is dat het niet raak is, maar ja dus ook de kans dat het wel raak is.

Hier doet mijn temperatuur erg raar. Ben dus nog niet overtuigd dat die eitjes gesprongen zijn hoor! Ach we wachten weer ouderwets af!

16. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Anoniempje ik begrijp je heel goed meid het slopende wachtbankje is een onzekere tijd wachten op het moment van de waarheid ja of nee!!
    Helaas kunnen we niets anders dan geduldig blijven!
    Over geduldig gesproken het is makkelijker gezegt dan gedaan, hier erg ongeduldig dinsdag fm en hoop dan een mooi groeiend eitje te zien en dat ik donderdag of vrijdag terug mag voor de inseminatie

17. anoniempje1989

@mamalap
    duurt best lang voor ze springen dan
    ben benieuwd wat je temp dan morgen doet

@angel
    dinsdag fm spannend! denk dat je dan donderdag weer terug mag

hier net even schrikken maar nu denk ik dat ik of een ovulatiebloeding heb gehad of tijdens het klussen misschien wat is geraakt maar verloor net wat bloed
    de eerste 2 utro zitten er net in
    nu duimen dat de zwemmers weer hun best doen

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anoniempje dat klinkt als een ovulatie bloeding inderdaad! Die heb ik 1 keer gehad en toen was ik zwanger van mijn dochter. Nu weer afwachten.

Angel succes vandaag.

Dames ik ben beetje de weg kwijt. Ik heb geen eisprong gehad hoor! En nu? Moet ik bellen? Argh

19. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Mamalap, ik zou wel ff bellen ja, dan kunnen ze een echo maken.
    Wat raar dat je geen pregnyl of ovitrelle hebt gekregen ook! Daar gaan ze dan met hun anti klussen advies...lekker is dat als je nu een paar weken niet mag klussen anders!

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou gebeld met verpleegkundige die heeft mij ingeschreven voor telefonisch spreekuur assistent gynaecoloog wordt vandaag nog terug gebeld om te kijken wat te doen.

Deel Deze Pagina