@mamalap owh dat klinkt toch als positief nieuws hoop dan dat dat hier ook zo mag zijn ben benieuwd waar de gyn mee komt misschien bloedprikken? @angel succes vandaag meid
Nou ik ben terug gebeld. Ze moeten toch gezien de grootte vorige week dinsdag na een paar dagen gesprongen zijn volgens assistent. Ze gaf aan dat ondanks temperatuur altijd betrouwbaar is geweest bij mij die onbetrouwbaar is door de clomid. Maar als ik over anderhalve week niet ongesteld ben moet ik weer bellen en krijg ik waarschijnlijk wel provera. Maar ook de lagere dosis clomid. Argh ik heb echt ff zitten janken net en dat is echt niks voor mij. Of tewel gewoon afwachten
@mamalap klopt van de clomid kun je opvliegers krijgen tempen heeft dus geen nut maar voor jou natuurlijk wel je enige hou vast dus over een weekje ong. testen? janken mag meid het is niet niks ej het traject je moet eens weten hoevaak ik al heb zitten janken en vaak om kleine dingen kop op meid *hug*
Angel; Hoelaat heb je de fm meid? Spannend! Mamalap: Balen meid, lekker onzekerr allemaal, dikke knuff! Anoniempje; Hoe staat het met jou? Wanneer moet jij weer zh? Hoop voor je ovulatiebloedingkje en zoals mamalap zei dat het een zwangerschapsteken kan zijn, spannend wanneer is je nod??
@miloena wachten wachten wachten rond de 29e me nod heb trouwens bij zwanger en kids testen besteld iemand ervaring mee? wil in de gaten houden wanneer precies de pregnyl uit me lichaam is
@Anoniempje geen opvliegers gehad mijn normale temperatuur is rond de 36.3 a 36.4 dus dat maakt het raar. Ik temperatuur al sinds eind januari dus wat dat betreft ken ik mijn temperatuur curve wel. Ach ik wacht wel anderhalve week af en dan maar bellen ......
@mamalap hoeveel dagen na je eisprong zou je nu zitten? maar medicijnen doen rare dingen met je lichaam natuurlijk
@miloena mamalap en anoniemoje bedankt meiden! Ik ben vanochtend geweest en helaas nog kleintjes miet terug o ver 2dagen zal dus wel weer een latertje zijn!! Wel ook door me gyn gebeld, en gevraagd hoe het zit met een te korte lf want had de voruge x 10 dagen. Ik krijg dus nu umm vergeten hoe ze heten hihi pillen die je 2e helft verlengen! Want 8 tot 10 dagen is niet voldoende en moet dan na 16dagen bloed laten prikken! Fingers crossed hopen dat deze iui slaagd... @mamalap ik kan me heel goed voorstellen dat je er even van moet huilen je bent tot nu toe best sterk geweest en je zelf rustig weten te houden maar als je dan ineens door over stimulatie en nu dan weer eens een twijfel wel niet eisprong dat je daarvan gefrusteerd raakt. Je wilt gewoon duidelijkheid. Maar goed nu idd even afwachten als je na die gestelde datum niet ongi bent geworden weetje dat het dus niet klopte en geven ze je dan hopelijk bij de volgende ronde ovitrelle of pregnyl om zeker te zijn dat je eitje is gesprongen! Kopop zet je positieve modus weer aan knuff. @miloena stuur je ons een beetje zwangerschaps geluk?! Haha Anoniempje spannend over 9 dagen dus je nod
@angel utrogestan bolletjes? over 11dagen testen maar denk zaterdag al even kijken of de pregnyl eruit is en dan om de dag anders ofzo
Angel; Ja als dat kan, haha. Wachten duurt lang he! Anoniempje: spannend ik duim voor je meid hoop dat je over 11 dagen een knaltest hebt!
@miloena ik heb er weinig vertrouwen in vl was flink verkouden en niet erg lekker deze dagen maarja voor tijdens na eisprong geklust meer kunnen we nie doen nu wachten
Anoniem ja dacht het wel hihi jij bent er bekend mee he.... Miloena dat wachten en niks kunnen doen is slopend maja we moeten posi blijven! !
@angel ja ik gebruik ze nu 3x per dag 2 stuks geen pretje met de afscheiding die eruit komt maar schijnt een wondermiddel te zijn trek oud ondergoed aan of maandverband want het is spierwit en ik neem het risico niet dat het toevallig uitbijt in me goede ondergoed schijnbaar kan je het beste na het inbrengen een minuut of 15 blijven liggen moet jij ze slikken of ''down under'' inbrengen?
Angel je verwoord mijn gevoelens perfect! Nu einde van de dag ben ik alweer stuk positiever. Volgens die mw aan de telefoon kan het bijna echt niet anders dan dat ze gesprongen zijn na een paar dagen vanaf vorige week dinsdag. Als ik van mijn afscheiding uitga zit ik dan op 4 a 5 dpo denk ik. Anoniempje dat jouw vl verkouden is maakt voor kwaliteit niet uit! Omdat het er 3 maanden over doet voordat het klaar is om gelanceerd te worden Angel hopelijk over paar daagjes al wat grotere follikel!
@mamalap 3maanden ja dat wist ik niet Maar zijn sinds zaterdag een keer of 4 klussen verder zal vast voldoende zijn Al ben ik nog steeds erg bang dat het niks word deze ronde Wanneer zou jij eventueel kunnen testen? Uitgaande van je eisprong?
Geen idee wanneer ik kan testen. Ik wacht die anderhalve week af. Dan test als die negatief is bellen voor provera
@mamalap 13nov dacht je dat ie gister gesprongen was 12 nov met lf van 14 zou 26nov zijn Komt dus ongeveer overeen met de 1,5week die ze zeggen om nog te wachten
@anoniem ok top bedankt voor je advies, heb geen idee welke ik krijg ... zal ze donderdag mee krijgen en uitleg. Wek vertelde ze me vandaag al aan de tel dat je er veel zs klachten van kunt krijgen alvast een waarachiwing voor een grote teleurstelling anders als het niet raak mag zijn. @mamalap fijn dat je al wat positiever bent
@angel Is hetzelfde maar zijn gemaakt om in te slikken alleen zijn slecht voror je nieren dacht ik dus de meeste gynaecologen schrijven ze vaginaal voor Die zs klachten klopt ik kreeg een gevoelige voorgevel al was het toen wel raak Ben benieuwd waar ze donderdag mee komen! Morgen komen als het goed is de zwangen&kids dipsticks binnen ben benieuwd of ze goed werken duur waren ze niet
@Anoniempje als ik uitga van mijn afscheiding donderdagnacht eisprong dan komt 0 dpo op 14 november en 14 dpo op 28 november. Dus daar ga ik maar even vanuit voor mijn positiviteit. Ik zal dan wel 1 van die mensen zijn met een raar temperatuur kaartje. Die dipsticks van z&k werken prima iets minder gevoelig als kruidvat.