Mariska nee dochter spontaan na een maand of 7 wel lange onregelmatige cycli, maar nog niet zo mee bezig omdat wij hadden afgesproken het eerste jaar zo aan te kijken. Zelfs gynaecoloog zei dat we waarschijnlijk een echt gevalletje mazzel hebben gehad. Ze verwacht dat het met eisprong dan ook zeker moet lukken binnen een jaar. Maar zonder pil dus eigenlijk nog nooit een normale cyclus gehad ook voor de pil niet.
Hier is het slapen nu echt een ramp alle kanten van bed inmiddels gezien en om half 6 gaat de wekker weer voor de utrogestan hoop dat ik nog wat kan slapen vannacht
Het viel gelukkig hier mee! Maar gisteren gewerkt van 9 tot 2030 daarna verjaardag broer om 0115 uur naar bed en zometeen weer werken heb dus redelijk geslapen! Maar ik weet hoe vervelend het is anoniempje! Angel succes! Duimen op een mooi ei! Waterige afscheiding klinkt al goed!
Na 3 uurtjes slaap weer aanwezig Vanmorgen een tuurstreepje op de test de pregnyl zit er dus nog wel wat in Al hoop ik stiekem dat ie oploopt maandag misschien nog een testje
Over slaap gesproken anoniem hier was het ook drama gewoon nauwelijks geslapen denk vlak voor me wekker ging dat ik even diep sliep. Hier helaas nog geen eitjes boven de 10mm😓??? Vraag me af hoelang deze cyclus gaat duren baarmoeder slijmvlies is mooi opgelopen tot nu toe. Moet maandag maar weer terug!
Nee angel bah, wordt dus een lange cyclus zit je nu ook echt op te wachten. Maandag weer afwachten. Hier temperatuur mooi hoog ik vermoed dat eisprong dan toch op zondag hoort te staan en is er vrijwel geen kans hoor. Netjes 6 a 7 dagen afwachten.
@angel Dat word een lange cyclus vrees ik Al eerder last van gehad? @mamalap Fijn dat je temp mee werkt op naar de rode engeltjes in dit geval Misschien nog wel een testje doen omdat je meerdere follikels had? Hier nog geen sympthomen helemaal niks Zelfs niet de gevoelige voorgevel zoals de vorige keer
@mamalap en anoniem erg balen idd heb wel s eerder gehad dat ik een erg verlate eisprong had op dag 25, dus ik heb nog hoop dat ik en k heb meestal een ei nooit een cyclus overgeslagen ofzo. @mamalap oke nou hopen dat voor jou ook de dagen snel gaan om door te kunnen gaan. @anoniem ik duim voor je je weet dat voor nod eigenlijk symp niet veel zeggen of helemaal niks dat is het kl#te eraan. En toch gaan we opletten was er maar 1 symp wat je duidelijkheid kon geven voor nod haha
@angel Ik ga duimen op een snelle mooie follikel voor je! Klopt nog erg vroeg voor sympthomen 7/8 dpo nu
Dankjewel anoniem zo zenuachtig voor morgen ben bang dat er nog niks is gegroeid wat zullen ze dan denken jullie gaan voorstellen?
@angel We duimen gewoon dat er wat te zien is!succes meid! Mocht dat niet zijn zal je misschien stimulatie krijgen denk ik? Rondje clomid?even een gokje hoor
Hmm jah daar heb ik ook eventjes aan gedacht, maar clomid werkt toch pas alleen als je net ongi bent geweest?
@Angel inderdaad clomid is om je eigen hormonen te reguleren en moet je in het begin van jouw cyclus slikken. Ik vermoed dat ze gewoon nog ff afwachten bij je.
Nou ik ben geweest en nog steeds niets wel heb k dit x de grootte gehoord en dat is 7.5cm Jammer dat ze het ervoor niet zeiden want dan had k kunnen weten of het iets gegroied was maja goed nu dus weer even bloed geprikt en hoor vanmiddag weer hoe of wat verder! Pom Pom Pom
@angel Jeetje meid dat is niet niks ben benieuwd waar ze vanmiddag mee komen 7,5mm (geen cm denk ik )is nog niet erg hoopgevend vind ik