Hier trouwens vanmorgen weer een testje gedaan Nog niet helemaal overtuigd dat ie omo wit is ik denk nog in de verre verte een licht streepje te zien morgen nog eentje denk ik dan weet ik hopelijk ietsje meer voor de gyn belt
@angel Ik ga alvast vragen of het mogelijk is dat ik de utrogestan dan langer mag gebruiken Als hun moeilijk doen kan ik altijd nog de huisarts raadplegen
Hoi Dames, Hoe gaat het hier? Ik heb nog geen oproep gehad van het zhuis.. En begin nu echt last te krijgen van het vocht in mijn buik..
Jee angel wat vervelend! Ik hoop dat er wat duidelijkheid komt uit bloed. Anoniempje of hij loopt alweer iets op natuurlijk
Bloed uitslag geeft aan dat er nog niet zoveel gebeurt, heb voor vrijdag weer een afspraak gekregen fm
@mamalap is een optie gister niet getest natuurlijk al ga ik er nog niet vanuit @angel Ik zou als er nu weer niks gebeurt toch vragen voor andere opties Maar ik ben ook erg ongeduldig in dat soort dingen
@Woman; Jeetje meid wat duurt die oproep lang zeg! Goed dat je hebt gebeld hopen dat je deze week de oproep dan hebt! @Anoniempje; Spannend wanneer ga je weer testen? hoe gaat het met de rest van de meiden?
Woman, wat naar steeds die pijn in je buik! Ik hoop dat je gauw gebeld wordt! Angel, ik straal je eitjes vast in dat ze mooi gaan groeien! Anoniempje: duim duim duim voor een dikke knalstreep!! Mamalap, hoe ist met jou? Hier: Nou...eerste spuit zit erin.... 8-12 weer terugkomen en dan starten met de opwekkers en dan 15-12 en 17-12 staan er al echo's gepland. Dan dus om de dag echo's. Ik krijg gonal-F maar hoeveelheid hoor ik 8-12.... Spannend nu!!!
@mariska Hoe ging de eerste spuit? Succes meid spannende tijd! @miloena Morgen nog eentje om te kijken wat ie doet en dan wacht ik geduldig tot vrijdag/zaterdag Hoe gaat het met jou al sympthomen?
Me lichaam speelt echt verstoppertje met me!! Nu gebeurd er wel iets voel ik heb steken linker eierstok en soms ook rechts terwijl die van 7.5mm aan de rechter kant zat hmmm zullen ze ineens aan t groeien zijn? Prcies nu de fm zo ver is ingepland. Moet maar goed me temp in de gaten houden en om de dag klussen for sure
Net een testje gedaan Ik denk nog steeds wat te zien maar kan dat geen voorggedrukt lijntje zijn? krijg hem helaas ook niet op de foto
Toch redelijk op de foto gekregen dit was voor spoelen iets na tijd Na spoelen is hij lichter geworden en kreeg ik hem niet meer op de foto 9/10dpo twijfel of ik een kv testje doe heb er nog 1 van 2v5