Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh gelukkig dat je lichaam je niet verder in de maling neemt ;)
    Succes morgen ik hoop dat jullie snel mogen starten!

2. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Anoniempje jammer dat het niet doorgezet heeft een er toch een curettage aan te pad moet komen. Snap je angst wel hoor mbt de narcose en de ingreep.

Woman fijn dat je werk goed bevalt!

mamalap ooh lekker aan het klussen dat is een goed tijdverdrijf!
    wat heerlijk als straks helemaal af en nieuw is!

Mariska jeetje meid je hield het ook wel spannend! Jammer dat je toch ongesteld ben geworden. Nu op naar de volgende stap met hopelijk eenn posi test in handen!

Miloena snap je frustratie heel goed hoor.. heb het hier ook in de familie.
    je bent wel blij voor ze maar toch is het een geforceerde blijdschap.
    Een verstandige keuze om nu maar eens de stap naar een arts te zetten, je bent inmiddels al een tijdje bezig dus geef je groot gelijk!
    @ maansteen, ze zeggen dat het de vruchtbaarheid bevorderd en heb er veel positieve verhalen over gelezen, ook van vrouwen die al jaren bezig zijn zonder succes en na het dragen van dit steen toch zwanger geworden na 2 mnd.
    geen idee of dit voor mij iets doet maar baat het niet schaadt het niet.
    draag het nu 24/7 om mijn nek en vind het wel fijn...

@hier; weinig te melden, eisprong voorbij, geklust maar op de een of andere manier nog steeds heel kalm en rustig. Heb eigenlijk deze maand weinig aan zwanger worden gedacht...
    nu wachten op nod en weer verder naar de volgende ronde, ik zie het allemaal wel.. ga er gewoon vanuit dat k ongesteld word daar voel ik me het best bij ipv mezelf helemaal gek maken en vervolgens een grote teleurstelling..
    fijne avond meiden! X

3. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep

Ja echt superfijn Mamalap :)..
    En idd,nog 2 daagjes :))))

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo middagje IKEA 325.- lichter maar de zolder kunnen we morgen een heel eind afmaken! Vanavond laminaat afgemaakt, helemaal blij :D
    Geen tijd om aan zwanger worden of gynaecoloog te denken is ook weleens lekker.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska en anoniempje veel succes vandaag!!

6. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    @Miloena: ah, dat is wel heel confronterend zo'n feestje. Niet leuk.

@Mariska: succes vandaag. We zitten vandaag niet eens zover uit elkaar. Jij gaat naar het Catharina zh en ik pik daar straks mijn vriend op (werkt bij de logistiek) om mee te gaan naar de verloskundige 200 meter verderop.

@Mamalap: lekker druk weekje. Zo gaat de tijd vaak wel sneller en idd minder tijd om aan zwanger worden te denken.

@Anoniempje: heel veel sterkte vandaag meid. Vind het nog steeds zo erg voor je. Lijkt me echt vreselijk.

@woman: spannend voor je morgen!

@daenarys: Fijn dat het lukt om zo rustig te blijven. Hopen dat die Maansteen een positieve werking heeft.

@Hier: paar dagen met koorts op bed gelegen. Nu gaat het wel weer. Ben op van de zenuwen. Vandaag om 13.30 uur is het zover...

7. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    En dames, het is nu toch echt tijd dat er weer eens iemand positief test!

8. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

thnx allemaal

sinds gister avond op van de zenuwen daardoor erg misselijk een voordeel heb totaal geen honger gevoel erdoor

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

@kherya: o ja jij ook echo vandaag! Ook succes! Is wel druk dagje zo met afspraken!

10. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Het is idd een druk dagje met afspraken. Ook wel heel dubbel. Voor Anoniempje een hele moeilijke, zware dag en ik hoop voor mij een goede dag die een einde maakt aan de onzekerheid van de afgelopen weken. Staat recht tegenover elkaar, wel moeilijk.

Maar pfff wat ben ik op van de zenuwen. Ik denk dat alles gewoon goed zit, maar toch zit ik me dan weer druk te maken over de krampen en het bloedverlies destijds en het feit dat ik geen kwaaltjes heb (waar ik eigenlijk gewoon blij mee moet zijn). Gelukkig straks verlossing van de onzekerheid.

11. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Keyhra; veel succes vandaag, hopen op een mooi kloppend lief klein hartje!

@anoniempje: veel sterkte meid! Rustig aan!

@Mamalap je hebt jezelf druk ingezet haha, maar lekker dat je door je vakantie daar ook tijd voor hebr!

@woman; fijn dat het een rustige ongi was!

@dean; als jij binnen 2 maand zwanger bent koop ik gelijk een maansteen! Haha

@hier; vandaag jubileum van vriendlief wn mij, gister verwend met een enorm bos rode rozen, super lief! Verder rode dagej voorbij dus wachten tot het klussen. Ben boor het eerst echt gaan temperaturen! Dit doe ik tot de volgende ongi en bel dan de ha!

12. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heey meiden ben weer terug van vakant!! Heb even alles globaal terug gelezen.

Anoniempje wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws meid wens je heel veel sterkte vandaag dikke knuffel.

@miloena balen he wanneer je lichaam je zo in de steek laat :( mja posi blijven en goed dat je snel naar de ha gaat

Mamalap bij jou dus nog een beetje alles t zelfde pffff gelukkig naderd je afspraak snel en weet je hopelijk meer.

Woman en mariska hoe is het met jullie?

Kheyra op een mooi echo vandaag met een kloppend hartje!!

@hier mijn vakantie was super erg genoten totaal niet aan zwanger worden gedacht ( jah 1x dan ff een seconde toen ik wat rekbaar slijm ondekte nadat we het gezellig hadden gehad en was zeker geen zaad).

Verder dacht ik het zal wel hihi zo heerlijk tgekkeook geen steken gehad die normaal aankondigen datei inde groei is en bijna springt. Zo zie je maar weer dat als je er alln maar aan denkt je van alles voelt. 1maal terug voel ik weer wat maar ik negeer dat totaal :)
    Hier dus mogelijk op de wachtbank en gok op Ergens 4 a 5 okt mijn nod te hebben. E

13. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hee meid, van dat je lekker hebt genoten van je vakantie en je alles even hebt kunnen vergeten! Hoop dat de vakantie voor je heeft gewerkt en er een lief klein babytje in je buik groeit!!

14. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

nou dames ben alweer thuis
    het viel allemaal mee gelukkig
    heb nu wel menstruatie achtige krampen en verlies redelijk wat bloed maar verder voel ik me goed :)

15. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miloena wat lief van je 💋 ik hoop het ook en voor ons alle.
    Anoniempje gelukkig dat het mee viel rust lekker uit dikke knuff

16. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Anoniem fijn dat het meeviel! ! Lekker rustig aan doen..
    kheyra hoe was de echo?

Angel ooh heerlijk tot rust gekomen met vakantie, fijn!!
    Haha ja gek lichaam hè zo zie je dat je gedachten echt je lichaam kan beheersen.
    fijn dat je er verder ook zo rustig onder blijft.
    wij lopen weer gelijk ongeveer, k verwacht ook rond 4 okt mijn nod

17. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Anoniempje; fijn dat het meeviel, hoop dat het snel opnieuw raak mag zijn voor jullie! Kan je vriend het wat hendellen?

@keyra hoe ging het bij jou?

18. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Vandaag een knipperlichtje van 1,4 cm mogen zien. Ik ben zo verschrikkelijk blij en opgelucht. Alle spanning van afgelopen tijd komt er nu ook allemaal uit. Ik zit echt non stop te huilen, maar ben ook zo super blij.

Ik gun dit geluk voor jullie allemaal!!!

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

@kherya: fijn dat echo goed was :D wanneer volgende echo? Gooi die negatieve spanning er maar even uit hoor meis!

@angel: fijn dat je een heerlijke vakantie had! Wie weet wat een beetje ontspanning doet!

@miloena: ahh temperaturen! Gebruik je een programma? Als je vragen hebt dan horen wij dat hier wel ;)

@anoniempje: fijn dat het meeviel! Moet je nogmaals op controle komen binnenkort? En wanneer gaan ze jouw cyclus weer opstarten?

@daenerys: je voelt je niet anders door de maansteen? Relaxder ofzo?

@mariska: en? Hoe was het bij jou?

@hier: kei hard gewerkt haha, maar morgen bed naar zolder en dan is het helemaal klaar! En morgen jarig. Op vruchtbaar gebied niks te melden, nog 7 dagen dan naar gynaecoloog.

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Gisteren de afspraak in Eindhoven gehad voor de ivf.
    Gisteren moest ik alles ff op een rijtje zetten, maar nu besef ik me dat ik dat nog niet kan. De trein is gaan rijden en ik ben aan boord gesprongen en laat me gewoon maar even vooruit rijden....
    We hebben toestemming voor de ICSI, straks bellen voor allerlei afspraken, zoals semenanalyse, voorlichtingsavond met een presentatie van een uur over het gebruik van de spuiten, een echo van mijn BM en eierstokken en nog een poli afspraak voor de uitslagen.
    De arts is superlief en goede vriendin van mijn arts in weert dus dat was wel gelijk een ijsbreker
    Voor de punctie kun je wát pijnstillends krijgen maar ze zegt dat 1000 vrouwen mij zijn voorgegaan en dat ook hun het allemaal gelukt is.
    We gaan nog ff bij de verzekering alles checken omdat ml een verhoogd eigen risico heeft (korting op je maandelijkse premie)
    En daarvan laten we afhangen of we gelijk starten of in januari.
    Ik moet de cyclus voor we starten aan de pil. Mijn cyclus wordt lam gelegd met Decapeptyl en na de 14e dag ga ik dan hormonen spuiten om m'n eicellen te laten groeien (kunnen 3 verschillende zijn). Dan dus 2 spuiten per dag! Tot 1,5 dag voor de punctie daarmee doorgaan en dan pregnyl zetten en gelijk die avond al starten met utrogestan om het BM slijmvlies te ondersteunen.
    Het enige wat ik nu denk is: diepe zucht......

Deel Deze Pagina