Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

En al een blauwe plek? Of valt het mee?

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Nee geen blauwe plek gelukkig :D meer het effect van een muggenbultje

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow dat is zo weg! Dan komt het wel goed :D

4. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mariska
    Dat is een redelijke rode plek
    Het blauwe komt nog wel haha

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Anoniempje; op je eerste 2 testen lijk ik echt wat te zien! Op de kv niet. Hoop dat ze nog mooie dikke lijnen worden over 4 dagen. Hoef je geen echo meer bij de gyn dan om te kijken wat je lichaam doet? Spannend zeg!

@Mariska; zo dat is een best rode vlek, best eng met die spuiten of niet?

@Mamalap wanneer ga jij testen?

6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Anoniempje bij mij weinig symptomen. Niet erg misselijk maar kan wel overgeven door vieze praatjes of luchtjes, haha. En mn borsten stonden op knappen zijn 2 cupmaten gegroeit, erg pijnlijk. Verder veel moe, merk dat ik veel moet slapen. Maar word gezegd dat is tot de 12e week dus dat is even doorbikkelen. Verder gelukkig niks te klagen. Met hoeveel weken had jij toen een Mk? Ben best wel bang voor een mk, niet dat ik symptomen heb maar toch

7. anoniempje1989

Op 7 weken een echo gehad vanwege bloedverlies
    Toen traag hartje en erna nog 2 echo's gehad was niks gegroeit bleef op 6weken en paar dagen hangen en 3e echo was het gestopt
    Denk dat je met 9 weken wel vrij zeker mag zijn dat het goed raak is

8. anoniempje1989

Zo de kv testen weer in huis
    Genoeg getest voor vandaag vanmiddag die gyn is proberen over te halen

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anoniempje ik zie alleen op de eerste 2 streepjes bij de andere allemaal niet hou er rekening mee dat die streepjes nog van het hormoon kunnen zijn! En dat kv nu nega aangeeft zegt dus het is dr uit mocht je nu wel licht posi testen met kv test zou ik je voorzichtig kunnen zeggen dat het mogelijk raak is. Ik hoop het zoo voor je duim duim duim

@mariska suc6 met prikken meid

10. anoniempje1989

@angel
    Beide testen zijn van vandaag dus ga er maar vanuit dat het negatief is

Inmiddels wel al zenuwachtig aan het worden voor het gesprek met de gyn stom eigenlijk

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hoe laat heb je dat gesprek?

12. anoniempje1989

Ze bellen tussen 4 en 5
    Kaart ook ff de bloeding aan die ik de vorige keer had enzo

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oké ik ben benieuwd wat ze erover zeggen.

14. anoniempje1989

Heb moeten praten als brugman 15 min aan de tel gehangen
    Ze zei ongeveer:
    Het is niet bewezen dat het miskramen enzo tegen houd op het moment dat jij zwanger bent neemt je lichaam het zelf over en dan is de hcg belangrijker als de progesteron(vraag me af waarom ik dan 3x2stuks moet gebruiken) etc. Etc.

Maar al met al mocht ik eind van de week positief testen (moet vrijdag testen van der) krijg ik ze tot 8 weken om een compromise te stellen met je zei ze
    Opzich dus gelukkig denk dat mocht ik positief testen ik het wel langzaam zelf afbouw per week ofzo

15. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey ano ook weer zo dubbel he dat het dan niet nodig is en dat je lichaam het overneemt, je krijgt ze toch omdat je lichaam te weinig progesteron aanmaakt of heb ik het mis? Kan me soms zo irriteren aan sommige gyn hahaha maja gelukkig krijg je ze alsnog en idd wat je zegt afbouwen want in 1 x stoppen na best een hoge dosis progesteron lijkt mij niet helemaal ok gevoelsmatog dan hihi.
    Hoop dat je posi test vrijdag!

@ hier vanochtend temp gezakt ehumm word gek van me lichaam hoe dan guster waren ze nog te klein?
    Iemand hier een verklaring voor?
    Ik kan nergens meer vanuit gaan me lichaam niet temp niet niks whaaaa zo irritant dit

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anoniempje fijn dat ze er voor open stond om een compromis te sluiten.
    Heb je nog getest vandaag?

Angel ik zou ff op jouw echo vertrouwen. In het gunstigste geval groeien dominante tussen de 1.5 a 2 mm per dag. Er kan helaas nog niets op knappen staan :(

17. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Mamalap, morgen ongi?

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mariska geen idee.... als mijn temperatuur zakt wel. We wachten af. Minimaal kansje weet je nog ;)

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Anoniempje; wat super spannend meid, vrijdag al testen! Fijn dat je nu ren compromis hebt met de gyn. En idd rustig dan afbouwen. Maar eerst vrijdag een dikke vette knaltest daar duimen we voor!! :)

Mamalap; hoe gaat ie met jou?

Angel; ik ben het met mamalap eens dat je beter van de echo kan uitgaan. De echo liegt er niet om. Wanneer had je een vervolg echo?

Deel Deze Pagina