Goedemorgen meiden julliebhebben gelijk moet idd maar gewoon even vertrouwen op de echos hoe moeilijk ook want snap dit gewoon niet is echt een mega lange cyclus heb wel eens eerder een late ei maar dan was me eisprong op dag 24/25 maja even afwacjten meer kan ik niet doen! Miloena ik heb as vrijdag weer een echo ben dus benieuwd als ze dan nog te klein zijn zou dat echt bizar zijn voor mijn doen zit dan op dag 24 van me cyclus zijn! Maar goed voor nu gewoon nog even geduldig afwachten en ik ga dr vanuit dat er wat gegroeid is beetje positief denken zal helpen hoop ok
Vandaag idd ook weer getest maar datzelfde vage streepje staat er ook weer op Zitten lezen hier en daar maar schijnt vaak voor te komen zo'n vaag streepje terwijl het niks is Dus ik ga er vanuit dat het negatief is en het loopt ook niks op vrijdag een kv testje mocht die negatief zijn dan stop ik denk ook met de utro die houd de ongi namelijk tegen en dat zou dan toch 1 a 2 dagen schelen Positieve hoop is verdwenen voor deze ronde
Ik zag dat ie vandaag naar beneden omkrulde en gezien vorige ronde... Maar idd, groot gelijk...Positive thinking en hij is nog steeds lekker hoog boven je coverline
Normaal is 36.87 heel hoog voor mijn doen na ovulatie. Ik denk toch door 2 follikels meer progesteron dus hogere temperatuur. Heb een testje gedaan (ja ja miss ongeduld) omo wit. Kans was ook klein Hopelijk vrijdag ongi dan door naar volgende ronde clomid 25 mg. Anoniempje jouw nod is toch pas zondag? Dan is het nog wel vroeg vandaag!
@mamalap Zaterdag zondag idd hangt een beetje af hoe ik tel zaterdag pregnyl gezet dus hou zaterdag aan Moet donderdag/vrijdag van gyn testen voor eventueel de utrogestan Heb ook totaal geen sympthomen vorige keer de gevoelige borsten maar nu niks
Sinds 15 min lichte steekjes/krampjes aan de rechterkant ter hoogte van me eileider snap er niks van maar kan de utro zijn natuurlijk
Anoniempje het zou idd van de utro kunnen zijn mijn gyn heeft mij gezegt dat je veel zwangerschaps symp kunt krijgen ervan en daarom ook echt aangeraden 16 dagen na bloed te komen prikken voor een zs test en als het negatief zou zijn stoppen met de utro zodat me ongi daarna kan volgen, ik weet dat het moeilijk is en ik ga het ook zeker heel zwaar krijgen je gaaut automatisch op dingen letten ondanks je weet dat het de utro kan zijn gaan er vragen onstaan.... ik hoop dat je vrijdag posi test meid duim duim
@angel Raar dat het overal anders gaat hier geen bloedprikken gewoon afwachten en testen 14/15 dagen na pregnyl We wachten af maar helaas denk ik dat ik weer zal moeten gaan spuiten
Hihi Mariska nog 38 te gaan het is voor een goed doel! Geen ongi vandaag temperatuur 36.93 ik denk eisprong dus toch zaterdagnacht / zondag geweest, maar dan is er volgens mij echt geen kans? Zo'n zaadje kan toch niet van maandagavond overleven? Ik had dus best op een daling gehoopt.
@mamalap; voor jou hopen dat je testen omowit zijn deze ronde! Wanneer is je nod dan? @Anoniempje; wacht rustig af tot zaterdag met testen! Miss heb je dan wel een positieve test. Je ronde nog niet opgeven meid! Ik duim voor je! Angel; spannend, morgen dus weer kijken of ze groter zijn en hoe groot? Hoop dat je nu mooie eitjes mag hebben, ik duim voor je!
@miloena Moest van de gyn tot vrijdag wachten i.v.m de utrogestan Maar net ook weer een spierwitte test
Miloena ergens dit weekend is mijn nod. Ik hoop zaterdag ongi en dan door.... Mariska je hebt gelijk, maar dit is wel echt hoog voor mijn doen! Ach komt allemaal goed. Anoniempje balen weer spuiten dus waarschijnlijk.
@mamalap Ik ga er wel vanuit denk niet dat ie in deze aankomende paar dagen nog mooi zal gaan kleuren Mocht ie morgen nog wit zijn dan denk maar vast stoppen met utro Al is me nod zaterdag/zondag pas
@miloena idd heel spannend ben echt benieuwd maar ik heb sterk het vermoeden dat er niet veel te zien valt en ze dus nog allemaal klein zijn. Ik heb namelijk geen steekjes niks nog gehad wat k vaak wel heb bij het gr o eien van eitjes duss ben echt benieuwd wat ze me verder gaan adviseren