Hier is de hoofdpijn gearriveerd, dus inderdaad overmorgen ongi. Is niet erg, volgende ronde wordt mijn ronde! Ik heb voor het eerst in mijn leven een normale cyclus
@Mariska nee op eigen cyclus ik heb altijd een eisprong gehad tot nu toe alleen deze maand nog niet vandaag dag 23 ??
@Mamalap; jij voor t eerst blij dat je ongi word of niet? Haha. @Angel; dat je niks voelt hoeft niks te betekenen. Ik heb ook nog nooit iets van mn eierstokken gevoeld. Wie weet zijn ze flink gegroeit. Hoelaat moet je morgen? Wel laat indd dat je al op cyclusdag 23 zit. Wat zegt de gyn daarvan? Weet je zeker dat je ei elke maand sprong?
nou de test was negatief ga alvast stoppen met de utro zodat me ongi kan komen gister in het totaal toch maar 4 utro ingebracht 2minder al als normaal heb ook al wel wat lichte menstruatie krampen gehad dus hoop dat het niet te lang op zich laat wachten en ik spuitloos naar de feestdagen kan en misschien wel een mooi kerstkado krijg
Hè anoniempje balen we lopen dan straks hopelijk weer redelijk gelijk op Hier temp nog hoog misschien morgen omlaag.
Ja hij gaat weer omhoog. Gisteren nog getest ik ben nou eenmaal verslaafd aan testen zelfs als de kans zeer klein is. Ik probeer vandaag over te slaan
Niet dat ik kon ontdekken. Anders had ik vandaag zeker getest. Afwachten afwachten afwachten. Dat moet soort mantra worden voor ons. Tatoeëren op de arm kunnen we dat elke keer zien afwachten afwachten afwachten.
Hahahah erg he! Nu maar ff zo gedaan, daarbinnen doet het geen zeer, al 2 prikken daar zonder pijn terwijl een cm daaronder een blauwe plek
@mariska waarom wissel jij links en rechts niet af dan? Hier alvast mijn spuiten weer opgezocht kan ik wat wennen aan het idee weer
ja doe ik, heb links ook zo'n zone Maar nu kan ik tenminste onthouden waar het geen zeer doet/niet blauw wordt/niet bloedt
@mamalap is nie erg hoor hahaha thanks allemaal! Maar helaas nog niks gegroeid gyn zei er zijn wel veel eitjes maar ze vond het ook maar raar dat dit zo een lange cyclus is vorige ronde zat ik allang al op t wachtbankje. Weer bloed geprikt en dan gaat ze even overleggen ben benieuwd fyn zei verrassend cyclus. Ik ga vanmiddag vragen of ik deze cyclus mag afbreken als ze er zelf niet mee komen ben het zat ik ga niet nog een week heen en weer
Mariska daar zat ik ook al aan te denken, maar nee nooit eerder zo gehad wel een late eisprong maar dan had er nu wel al een rijpe eitje moeten zijn! Ik zeg je eerlijk liever hoor ik pcos en dat ik weet wat er gaande is, pcos is wat aan te doen. Maar dit is wel erg frusterend
Whahaha Mariska pen op je buik. En nu niet douchen 😂 Angel wat ongelooflijk kl***e en zuur. Ik schrijf al sinds juni met jou maar dit heb je inderdaad nog nooit gehad. Weet je zeker dat je altijd een eisprong had?
@mariska Hier is het 9/10x dat ik links bloed of blauw word recht eigenlijk weinig last van altijd heel raar
Misschien ook omdat we rechtshandig zijn en aan die kan van de buik betere handeling van de naald hebben? Bij mij is rechts ook makkelijker ja!