Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Eindelijk een afspraak kunnen regelen!
    10 december..
    en wat komt mijn beste vriendinnetje me vandaag vertellen....ze is zwanger!! :)
    Zo blij..maar wel een dubbelgevoel :$

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@woman
    Eindelijk!!!en 10dec is nog zo slecht nog niet best snel eigenlijk spannend!
    He bah zulk nieuws kunnen we nu eigenlijk niet hebben leuk voor hun maar zwaar "piep" voor ons om te horen

3. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Ja idd..
    Op tijd ook 10 dec.. 8.10 uur al haha..
    Maja hoor dan wat er precies word gedaan!

4. anoniempje1989

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anoniempje kei lief, maar heeft met soort disbalans te maken. Dit geld voornamelijk als testosteron uit balans is. Hier heb ik geen last van. Ben dan ook slank en mis alle andere typische symptomen. Misschien werkt het voor jou wel.

6. anoniempje1989

ja slank ben ik ook 180 en 70kg
    maar als 90%van de pcos vrouwen het hebben en als ik dan inderdaad je sympthomen van insullineresistentie lees kan ik er dus wel mee te maken hebben denk ook dat ik aan me gyn vraag of ze dat niet kunnen checken bij me

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anoniempje heb jij niet te horen gekregen welke hormonen uit balans waren? Dat komt uit het bloed onderzoek.
    Ik namelijk wel ze heeft het zelfs laten zien.
    Prolactine normaal
    schildklier normaal
    testosteron normaal
    lh en fsh uit balans dat zijn dus bij mij de boosdoeners. Die insuline resistentie is voornamelijk door teveel aan testosteron. Ik heb dan ook geen extra risico op diabetes.

8. anoniempje1989

@mamalap
    Nee zo duidelijk zijn ze hier allemaal niet heb eigenlijk nooit bloeduitslagen gehoord

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm zit toch een hoop verschil in ziekenhuizen bah bah.....

10. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap voor zo ver ik denk wel altijd een eisprong gehad, komt zelden voor toch dat je geen eisprong hebt maar wel menstrueerd + tot nu toe alle controles altijd een naderende eisprong gespot zou wel heel toevallig zijn die keren wel maja wie weet dat het wel zo is hoor die toeval kan toch,
    niks verbaasd me nog!
    Bij jou spannend had gelezen dat je temp weer is gestegen, morgen of zondag nod toch

Update hier
    Vanmiddag gebeld door t ziekenhuis en ze vertelde uit bloedtest dat me oestrogeen waarde iets zijn gestegen en dus toch nog een fm as dinsdag!
    Vanavond best zeurende steken in eierstok links herken dit wel van een naderende eisprong! Nah mischien groeien ze eindelijk we wachten het gewoon nog wven af en ondertussen gaan we door met de babydance ;)

Nou heel verhaal hahaha

@mariska fijn dat je al best snel terecht kan dan weet je eindelijk ook weer hoe en wat verder!
    Begrijp je gevoel helemaal hoor ik heb dat inmiddels al zovaak gehad en het is idd een dubbel gevoel je bent blij maar denkt toch wanneer mag ik nou eens.
    Kopop meid hopelijk mogen wij ook snel het mooie nieuws vertellen! Knuff

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel bijna elke vrouw heeft weleens een uitschieter in haar cyclus ik denk dat jij hem toevallig dan deze keer hebt. Wel ongelooflijk balen.

Hier nog steeds hoog 36.96, nu durf ik niet meer te testen. Wacht denk ik tot maandag.

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Knap dat je dat kan! Ik was idd nieuwsgierig net en zag em al staan :D
    Spannend!!!!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ik weet het ook niet meer. Het is bijna onmogelijk qua tijdstip daad en eisprong. Misschien lange lf door 2 follikels of eisprong is zelfs pas dinsdag geweest dan is er helemaal geen kans en zit ik pas op 11 dpo. Wel heel ergelijk. Afwachten dus.

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik vind em nog steeds te mooi voor geen zwangerschap eigenlijk, maar idd het blijft gewoon afwachten en theoretisch is de kans zeeeer gering!

15. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Mariska op wat voor cyclusdag zit jij nu dan? En wanneer is je nod ongeveer?

@Anoniempje; zie dat je vandaag 1 dag overtijd bent, toch stiekem nog een testje gewaagd??

@Angel; Had je gisteren geen FM ik dacht dat je toen al naar het zh mocht. Maar nu dinsdag?

@Woman; Fijn dat je eindelijk een datum hebt meid, lang gewacht maar nu best snel dus. 10 dec zijn we al bijna gelukkig voor jou!!

@Hier; Mag ik nog wel met jullie meekletsen? Heb soms een beetje het gevoel dat sommige mij hier liever niet meer zien, kan het mis hebben hoor..

16. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap ben benieuwd naar jou je houdt het wel spannend ondanks de kans klein is!

@ miloena ik ben gister geweest voor de fm toen niks tw zien allemaal klein bloed geprilt en uitslag gaf asn dat de oestrogeen gehalte nu wel ietsjes gestegen was vandaar dat ze me di sdag toch nog even willen zien.

Ik heb er geen problemen mee meid,
    Ik vind het juist leuk om te weten dat het goed met je gaat en met de zwangerschap. En ook erg lief van je dat je langs komt om te weten hoe t hier met ons gaat!! Maar ik kan me best voorstellen dat je dat gevoel misschien krijgt. Bvb ik vraag namelijk niet altijd hoe het nu gaat en wat je allemaal doet kwa voorbereidingen enz, zolang k weet dat t goed gaat met jou en de baby ben ik happy voor je. Dus dat ik het niet steeds vraag heeft niks met jou te maken meid.
    Ik zou je niet willen missen hier op de topic het is juist zo leuk dat we snel met zn alle naar een nieuwe topic kunnen waar we wel weer over het zelfde kunnen praten. 😉😉

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Miloena! Zeker wil ik jou niet missen! Super leuk dat je niet verdwenen bent. Je kunt alles vragen aan mij. Ik ben al eens zwanger geweest ;)

18. anoniempje1989

@miloena
    Jep weer negatief zal morgen wel ongi worden denk ik

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Angel & Mamalap bedankt meiden! ♡

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Miloena, van harte welkom hoor! Hier ook al een peuter rondlopen, dus klets maar raak!
    Ik ben nu aan t spuiten dus je kunt nog niet echt spreken van cd. Rond kerst krijg ik een punctie en terugplaatsing van een embryo!
    Spannend dus!

Deel Deze Pagina