36.61 een daling! Vind ik eigenlijk wel fijn door naar nieuwe ronde! Hopelijk nu met heel veel sexytime op het juiste moment! Hoe is het met de rest?
Duidelijk ja! Weet je tenminste waar je aan toe bent! Hier nu ruim al 2 maanden aan het vloeien. Gaat nu eindelijk goed doorzetten, zal wel door de decapeptyl komen. Ben er wel blij om want ik mag pas starten met de opwekkers als m'n BM slijmvlies dun is, dus afbreken die zooi! 8dec terugkomen om daarmee te starten
@Woman; Nee snap ik meid! Heb je eindelijk een punt om naar uit te kijken en dat het vocht hopelijk weg blijft na de operatie!! @Mariska; Bedankt meid! Hier is alles ook niet zo aanwezig, ben helemaal niet misselijk alleen last van kokhalzen door vieze dingen/luchtjes en verder optijd eten en uitleven naar de echo! Wat spannend rond kerst zeg! En dan hopen dat het embryo blijft plakken? Super spannend zeg! @Anoniempje; wat gek zeg dat he ongi uitblijft en je testen negatief blijven. @Mamalap: Fijn dat je temp aan het dalen is, eindelijk je volgende ronde in met de 25 clomid! Spannend
Hey lieve meiden, Het spijt me dat ik zolang niet in dit forum ben geweest maar heb het na mijn miskraam toch wel erg moeilijk gehad waardoor ik hier eigenlijk bijna niet meer kwam... Ik moest even afstand nemen van het zwanger worden en van dit forum om even tot rust te komen. Ook moest ik mijn lichaam weer even opnieuw leren kennen en het vertrouwen in mijn lichaam terugkrijgen, dit krijg ik beetje bij beetje terug. Hopelijk begrijpen jullie dit... Ik zie dat er bij de meesten van jullie medicatie gebruikt word om jullie cyclus te reguleren. Ik weet niet goed hoe dit allemaal werkt en waar het voor is dus sorry als ik dit niet begrijp. Ik kan alleen maar hopen voor jullie allen dat jullie snel in verwachting mogen raken van jullie kindje. Als ik de verhalen zo van jullie lees begrijp ik niet waarom "ik" het vertrouwen in mijn lichaam terug moet krijgen omdat ik zie dat jullie zo met medicatie bezig zijn om jullie cyclus en alles wat daarbij komt kijken te reguleren, dit probleem heb k nooit gehad namelijk. Ik wil jullie dan ook zeggen dat ik heel veel respect voor jullie heb. Ik probeer nu weer dit forum te blijven volgen al moet ik mezelf nog steeds voorhouden me minder op het zwanger worden te focussen. Ik kijk vol verwachting uit naar jullie verhalen en zwangerschappen die er gaan komen want ik gun het jullie zo van harte. Liefs Daenerys
Lieve daen! Wij gunnen het jou ook zo van harte! Tuurlijk heb je het een tijdje heel moeilijk gehad, dat is ook heel begrijpelijk, en dat verdriet dat slijt maar dit kindje blijft wel voor altijd bij je in je hart, je zult je engeltje nooit vergeten, en dat hoeft ook niet. Als je vragen hebt, stel ze gerust. Gisteren een babyshower gehad van de dochter van m'n moeders beste vriendin. Ben zo happy voor haar en gun haar alle goeds, maar bah dan word je weer ff zo met je neus op de feiten gedrukt dat je bezig bent met een medisch traject en die miskramen, bleeegghhh! Zei nog een meisje: ik hoop dat ze (de zwangere) niet hoeft te huilen... Nou...die huilde niet nee, maar ik kroop het liefst in de hoek. Gelukkig was m'n moeder erbij. Schaamde me dood dat ik op haar feestje overstuur raakte... Ben wel blij dat ze het niet erg vond en we hebben ff geknuffeld, maar toch, rot emoties allemaal en dan nog verergerd door de hormonsters! Er gebeurt ook wel heel veel tegelijk: zwanger worden traject, baan, december periode opzich, drukste periode op m'n werk ivm declaraties naar zorgverzekeringen.... KEEP ON SMILING .... Zucht.....
Lieve Daenerys.. ik heb respect voor je! ✌ Echt wel!! Ik heb eindelijk een datum voor een gesprek met de arts wat mij gaat opereren..en echt,khoop dat de operatie er snel aan komt! Miloena : Na de operatie moet ik een week lang medicijnen slikken die de endometriose weg moet laten blijven..
Hè daenerys! Leuk dat je terug bent en zeker nog welkom. Is toch niet erg dat je even tot jezelf moest komen! Iedereen verwerkt dingen op hun eigen manier, daar is geen goed of fout voor. Wel leuk dat je de moed en de kracht hebt gevonden om hier weer mee te schrijven. Mariska het klonk ook al als een beetje veel tegelijk, dat kwam er dan duidelijk even uit. En inderdaad de hormonen werken dan niet mee. Miloena fijn dat je weinig klachten hebt! Heerlijk geniet daar maar lekker van. Uh hier temperatuur weer iets omhoog van mij mag die ongi nu wel komen. Pff we zullen het wel aan de 2 follikels toe schrijven.
T kan nog mamalap, hij is nog steeds wel ruim lager dan 2 dagen terugsl is een LF van 15 wel iets minder gebruikelijk....
Ja maar echt ruim boven mijn cover line in juli was dit mijn standaard temperatuur na eisprong. Pff afwachten dus. Kaartje van toen
Hey daen! Begrijpelijk meid dat je er even tussenuit moest het is niet niks wat je mee maakt! Het verdriet slijt inderdaad wat mariska zegt maar ons engeltje zal altijd bij ons blijven! Welcome back daen! Nou dames hier is de rode vloed doorgebroken betekend dus dat ik vrijdag weer de eerste spuit moet gaan zetten en 10dec echo heb Betekend dus ook dat ik met de feestdagen nog aan het spuiten ben dat is dan weer wat minder
Ja eindelijk de echte daling dan komt normaal vanochtend al het rood bij mij. Cd1 vandaag dus donderdag clomid. Hoe is het met de rest?
Hihi! Toch een beetje een opluchting dat je ongi er is? Hopelijk deze ronde meer geluk en een prachtbaby als resultaat!
Misschien wel met z'n allen tegelijk! Het kan mijn nod ligt nu rond oud en nieuw. Die van jou ook die van anoniempje waarschijnlijk ook. Oe dat zou leuk zijn. Ik heb gewoon op jou gewacht.
Zou wel tof zijn met z'n allen tegelijk! En die van angel verschuift ook nog steeds, dus wie weet met z'n 4en! Die van mij zal in t nieuwe jaar komen te liggen omdat ik over 3 weken de punctie heb, dus NOD is over 5 weken...
Hee Dean; Wat fijn dat je om het hoekje komt kijken. Ik snap dat je het er even erg moeilijk mee hebt gehad en dat je dan je even wilt afsluiten van de zwangerschap berichtjes. Met hoeveel weken heb je een mk gekregen en hoelang nu terug? Heb nog vaak aan je gedacht! Fijn dat je weer terug bent, dikke knuff! Mariska; Ik snap dat dat even een moeilijk moment voor je was. Jij hebt ook al een hele rit gehad! Hopen dat jij over 5 weken een test in handen hebt en dat je her nieuwe jaar geweldig mag beginnen! Mamalap; hehe eindelijk de rode vloed is er bij jou! Nu op naar deze ronde. Waar ik bijna wel zeker van ben dat je zwanger mag worden! Lekker veel klussen dan komt het bij jou deze ronde vast helemaal goed! @Anoniempj hoe gaat ie met jou? Ook de rode vloed gekomen zie ik! @Angel; en hoe gaat ie met jou meid?