Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ze doen hier in zkh uitgangsecho om te kijken of alles schoon en goed is. Donderdag dus al een echo. Gaat de week wel weer sneller voorbij ;)

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

Owh ik heb een foutje gemaakt in me vorige post morgen eerste spuit woensdag dus haha

@mamalap yeah eindelijk je rode vloed en dan lopen we tot nu toe weer gelijk op

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja gezellig hè? Haha we moeten er maar weer wat van maken! We hebben sowieso mazzel december vliegt gelukkig altijd voorbij.

4. anoniempje1989

December vind ik net zo langzaam gaan als alle andere maanden
    Maar op naar het kerstei en een nieuwjaarscadeau hoop ik begin langzaam genoeg te krijgen van het traject

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Wat vinden jullie hiervan:
    Ik in de familie van mijn man besproken dat we voor IVF met ICSI gingen en dat als we in dec. de TP krijgen, we waarschijnlijk eind aug/begin sept. dus kans hebben op ons 2e geluk samen...
    "Tja...dan wordt het wel wat druk met verjaardagen he" kreeg ik gelijk te horen (schoonzus met 2 kindjes in september en mijn man die ook maar 1 dag scheelt met 1 van haar kindjes qua verjaardag)...pfff...ik zou het toch nooit uitstellen voor hun!

6. anoniempje1989

@mariska
    Dan zou ik zeggen nou dan kom je toch niet graag of niet hoor
    Belachelijk zo'n reactie

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nah Mariska is die niet wijs? Haha even aan het zkh vragen of je de procedure een maand kan uitstellen anders heeft je schoonzus het evt te druk in september whahaha.... 😂
    Lekker langs je heen laten glijden zo'n opmerking!

Oh anoniempje ik vind gevoelsmatig december altijd heel snel gaan. Te druk op het werk, druk in de privé sfeer. Heerlijk!

8. anoniempje1989

Nou dan bellen ze van die blije doos om de gegevens te checken dat was net na die missed abortion dan geef je aan dat het niet meer hoeft omdat het is mis gegaan en dan krijg je nu net de streepjescode om hem op te halen
    Dan ga ik hem maar halen ook nouja vl want ik zou volgens hun gegevens ong. 4 maanden moeten zijn en dat komt natuurlijk niet overheen met mijn buik haha

9. anoniempje1989

@mamalap
    Owh nee hier is het hetzelfde als normaal cadeautjes hoeven we niet te halen enzo alleen 1e en 2e kerstdag is het samen met de familie steengrillen n dat was het eigenlijk wel

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Groot gelijk :D

Heb ook idd gezegd dat ik niet van plan was om het uit te stellen!

11. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mariska :Jeetje wat een rare reactie van je familie. Wat mamalap zegt..langs je heen laten gaan!

@hier: Ziekenhuis belde vanmiddag..mijn afspraak van 10 dec ging niet door ivm plotselinge operatie! Of ik aanstaande vrijdagmiddag niet 'even' kon langskomen?!! (Half uur rijden)
    ' Uh nee,ik heb een baan..werk in de winkel!' En werk door tot half7 ! Ja dan wacht u maar tot volgend jaar! 😠
    Dacht het niet..aangegeven dat ik veel last heb van het vocht..
    'Nou mevrouw dan mag u wel Vrijdagochtend komen om 10.20 uur! Er is net iemand die afbelde..'
    Jeetje .. hier word ik sachie van..
    Maar eind goed al goed! 😄

12. anoniempje1989

Yeah woman wat een goed nieuws vrijdag al!
    Spannend meid en met een grote mond kom je erg ver tegenwoordig

13. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Anoniempje : Ja idd..wel erg dat het nodig is die grote mond..maar ben blij! 😆

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mariska jeetje wat een belachelijke reactie zeg brrrr kan daar niet zo goed tegen.
    Lekker idd negeren en hopelijk zul je in sept je babytje in handen hebben en lekker pech voor je schoonzus hah!

@Anoniempje yeaahh meid wat goed nieuws goodluck!!

@mamalap ongi doorgebroken haha je zult wel opeglucht zijn en nu op naar een maand met 1 bevruxht eitje!!

@hier
    Eindelijk vandaag wat te zien op de echo linker eierstok een eitje van 11 a 12mm
    En dus willen ze gezien deze uitslag deze ronde toch maar niet afbreken. Vrijdag weer een echo en hopelijk is ie dan goed doorgegroeid!!
    Wel iets geks vandaag heb al sinds een paar daagjes heel licht soms bij t vegen wat vruchtbare afscheiding gespot met een stipje bruinig slijm.

Vandaag bij t vege mega vruchtbare eggwhite met een dikke bruine sliertje erin en ook afscheiding was iets bruiner?? Misschien dat het met de kange cylus te maken heeft i dont know

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè angel fijn hoor eindelijk hoopvol nieuws! Die sliertjes bruin is niet erg komt waarschijnlijk door de wat langere cyclus. Mid cycle spotting heb ik ook weleens gehad (langere cycli).

16. anoniempje1989

Yeah angel toch goed nieuws zover!

Hier slaan de zenuwen toe vanavond de eerste spuit weer

17. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Angel; Meid wat goed. Hopelijk groeien je eitjes gauw uit!

@Mariska; Wat een vreemde reactie van je schoonzus, ik zou haar even helemaal niks meer vertellen!! Lekker voor je eigen geluk gaan meid! Er zijn weinig die mee kunnen leven!

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou 1e halve tabletje zit er weer in. Echo gehad alles was goed, geen cystes! Nu woensdag 1e fm lekker vroeg om 9.00 uur!

19. anoniempje1989

@mamalap
    Gaan we samen na fm? Haha nee ik moet om half 11 woensdag
    Breken ze een beetje makkelijk?

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Met een scherp mes redelijk te doen. Haha het zijn ook van die kleine tabletjes. Stom idee dat 5 van die halve mini tabletjes iets moeten doen. Het voelt een beetje als een placebo.

Deel Deze Pagina