@mamalap Snap ook niet waarom ze er niet zo'n breeklijn opzetten net als paracetamol Op naar de december eitjes dames!
Whaha Mariska met mijn placebo hopelijk 1 eisprong, geen 2! Anoniempje er zit een klein lijntje op. Maar nogmaals alles is inimini.
Mamalap en anoniempje heel veel suc6 met de medicijnen en woensdag bij de fm! Ik hier morgen weer een fm hopelijk flink doorgegroeid en kan ik zaterdag de ovitrelle prikken en maandag de inseminatie!!
Haha anoniempje jij hebt ook nooit op zoek gehoeven naar het lijntje! Nou dag 1 bijwerkingloos, was te verwachten, maar toch Angel, ik duim heel hard voor je! Wordt wel tijd! Welke dag in jouw cyclus zit je nu? Mariska jij moet toch ook binnenkort al eens langs? Ook 9 of 10 december ergens?
Angel;Succes vandaag meid! Hoelaat mag je langskomen? @Mamalap; Hopen dat deze ronde 1 mooi groot eitje voor je in petto heeft! @Mariska al wat bekomen van de rare reactie van je familie? Of het er nog met haar over gehad? @Hier: Sinds eergister erge pijn in mn linkerzij ter hoogte van de bekken. Ik dacht aan blaasontsteking waar ik al te lang mee rond loop, maar dat is gister door de dokter assistente getest en kwam niks uit. Waar de pijn dan wel vandaan komt geen idee, maar vind het erg eng!
Ja maandag uitgangsecho en starten met opwekkers en door blijven gaan met de decapeptyl spuiten. Miloena, als je het niet vertrouwt altijd even overleggen met je VK, dan kan zij je gerust stellen. Ik denk dat het bandenpijn is, je banden gaan nu op spanning komen omdat je baarmoeder groeit. Dat kan echt heel venijnig aanvoelen idd!
Ik heb in m'n zwangerschappen geleerd dat de HA meestal niks kan doen voor je en dat de VK vaker wel een antwoord heeft
Ahh zie Mariska had ik het goed onthouden. Uitgangsecho ik weet sinds gisteren wat het is. Haha dan krijg je dag of 8 later 1e fm? Hier lichte clomid temperatuur stijging net als vorige keer. Miloena ik dacht ook aan bandenpijn, dus ben het volledig eens met Mariska. Ook wat betreft kennis huisarts versus verloskundige. Even aan jouw verloskundige vragen als het goed is hebben die telefonische spreekuren.
Ja ze willen zien of het slijmvlies nu mooi dun is. Dan de week daarna weer op maandag 1e fm en dan om de dag, dus woensdag, vrijdag.... En dan hoop ik 21-12 punctie en 24-12 tp of zoiets in die koers
@miloena ik denk niet dat je je hoeft druk te maken snap je angst wel maar hoor vaker wel dat meiden daar last van hebben.. @ mamalap en anoniempje nogmaals goodluck met de medicijnen en op naar een mooi maand met vele positestjes!! @hier Jeeeejjj!!!! Eitje flink doorgegroeid 18mm was een hele mooie zoals de gyn m beschreef super blij hihi Toch voor de zekerheid weer bloed geprikt en hoor vanmiddag dan wanneer de inseminatie mag plaats vinden.. spannend weer....
Jaaaaa angel eindelijk! Hopelijk in of net na het weekend de iui! Dit moet wel super ei zijn zolang heb je hier op gebroed Hier misschien toch bijwerking? Ik voel me Grrr alsof ik overal naar wil grommen, mijn verstand zegt dat het een prima dag is. Vroeg vrij vanavond sinterklaas en toch klopt mijn gevoel niet, terwijl ik van nature een heel opgeruimd vrolijk mens ben. Hmm me maar gedeisd houden vandaag.
@Mariska & Mamalap; Bedankt voor jullie antwoorden ik wacht het maar af de pijn is vandaag wat minder. Bloed is geprikt en urine staat op de kweek in t lab dus we horen t wel Angel; Dat is super goed nieuws! Eindelijk een mooi eitje! Wanneer is de inseminatie geplant?
Mamalap het kan zijn door de spanning he al ben je normaal heel nuchter over alles kan dit onbewust toch 2much voor je is.. @miloena en de rest zondag de iui Zo spannend hoop dat het dit x raak gaat zijn!!
Thanks miloena pfff zenuwen hoor moet zo de ovitrelle prikken brrrr en 41 uur later de inseminatie! Dat moet wel een goede timing zijn toch meiden? De vorige x heb ik het idee dat het veels te laat was moest toen best vroeg in de avond prikken en de volgende dag ging de winter tijd in waardoor ik officieel gezien de prik tijd dus best laat de inseminatie kreeg denk dat ze daar toen geen rekening mee hebben gehouden.
Dames,vandaag gesprek gehad in zhuis. de dokter denkt dat het allemaal nog wel meevalt met de endometriose 😄😄😄