Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Angel; super spannend meid! Wanneer weet je of de iui heeft gewerkt?

@Woman; Wat super meid, dat is goed nieuws! Alsnog wel de operatie?

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Angel & Miloena : Ja moet nog even afwachten. 17 december telefonische afspraak. Hij was totaal niet met de radioloog eens en wil daar goed mee in gesprek..
    Operatie gaat door. Maar als het aan mn dokter ligt zonder chirurg en dan binnen een maand de operatie. Anders moet ik 3 maanden wachten voor een operatie..
    Hoop zo dat de dokter gelijk heeft!! 😄
    Wat betreft bloedverlies ; 5 dagen lang 2x de pil slikken..

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh Woman eindelijk hopelijk een keer relatief goed nieuws! Fijn meis!

Angel yeah! Volgens mij is 41 uur perfect hoor. Je eisprong vind na die otrivelle 36 tot 40 uur later plaats, ei leeft 24 uur. Dus perfect! Nu hopen dat de utro je lf iets langer maakt.

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamalap : Ja idd. We hebben samen ook een klein vreugde dansje gemaakt..😄

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Woman; Wat goed nieuws meid, hopen dat de dokter gelijk heeft en je binnen een maand de operatie nu hebt!!

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hey lieve meiden,

Allereerst hartelijk bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me goed! :)

Sorry dat ik nu pas weer reageer maar mijn vader is woensdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis vanwege buikklachten waar ze nog steeds niet achter zijn waar het nu precies vandaan komt... dus was nogal even hectisch en was veel bij mijn vader op bezoek.

@ angel wat spannend meid!! mooi dat je zo'n mooi groot eitje heb, hoop ook echt voor je dat het na de tp raak zal zijn!
    hoeveel dagen daarna mag je ongeveer testen?
    sorry dat ik zoveel vraag maar ben totaal onbekend met dit stukje medische traject.

@woman ook fijn nieuws zeg! en hopelijk word je indd binnen een maand nog geopereerd zodat je ook lekker verder kan en ergens in januari met IVF kan beginnen!

mamalap, anoniempje en mariska; als ik het goed heb zijn jullie bezig met het traject voor IUI of voor ICSI? :)

@ hier; heb pas afgelopen week mijn ei gehad das op dag 19 in cyclus dus das best wel laat, ben toch bang dat mijn cyclus langer is geworden na de mk, daar baal ik eigenlijk wel van...
    eerlijk gezegd gaat het klussen me ook steeds meer tegenstaan omdat ik het steeds meer begin te voelen als 'moeten' en niet meer iets is voor de fun en dat vind ik ook wel lastig.
    heb dan ook rondom mijn ei weinig geklust en ik weet dan helaas dat het een minimale kans dat het raak zal zijn maar heb er deze maand gewoon even geen fut voor.

@ sinterklaas; iedereen nog sinterklaas gevierd? :)

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Dean: Dat is toch begrijpelijk..hopelijk komen ze er snel achter wat je vader heeft.
    Ja mooi nieuws hé? Ben nog zo blij..

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    dat snap ik heel goed! eindelijk eens goed nieuws! geniet er lekker van meid! :D

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dean, heel veel sterkte met je vader!!
    Ik krijg geen terug plaatsting maar ik ben bezig met iui dus ze gaan dan zaad insemineren.
    Ik heb ondekt dat mijn 2e helft best kort is dus krijg ik medicijnen voor erna die mijn tweede helft verlengen en moet dan op 16dpo terug naar het ziekenhuis om op hcg te laten prikken. Normaal kijk ik zo tegen dat wachtbankje op maar ben nu al blij dat ik er eindelijk op mag na zo een lange cyclus zit alweer op cd 30 echt een uitschieter.
    Het kan idd zijn dat het bij jou door je mk dat je een langer cl hebt balen duurt alleen maar langer maar goed gewoon posi proberen te blijven meid en wat betreft de baby dance ik snap je heel goed ik heb die periode ook gehad dat ik er geen zin meer in had. Het gaat vast wel minder worden dat gevoel het is bij mij ook over gegaan tuurlijk afentoe nog steeds maar gelukkig minder nu. Dus kopop meid en probeer posi te blijven

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè daenerys pff vervelend om dat er nog bij te krijgen. Om eerlijk te zijn klink je in jouw bericht ook een beetje futloos. Ik herken dat wel dan wil ook niks meer. Dan deze maand maar even wat minder kans even jezelf herpakken.

Ik ben bezig met clomid 2e ronde 25 mg. Geen iui of icsi. Snap dat het even lastig volgen is. Dus resumé ik heb pcos, kwaliteit van man is subliem. Clomid is om eisprong op te wekken. Slik je 5 dagen en dan met echo's kijken of er wat groeit.
    Vorige ronde 50 mg zaten er 2 kans op tweeling te groot dus klusverbod. Nu nieuwe ronde....woensdag 1e echo.

Ik heb wel 1e officiële bijwerking vandaag. Mega droge ogen. Wel ironisch dat ik al 15 jaar in de ogen business zit en juist deze bijwerkingen krijg. Haha

11. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Hey meis oh wat fijn dat je dan iets krijgt om je tweede helft te verlengen.
    ik snap best dat je heel positief bent ingesteld na die wachtbankjes en zeker na die lange cyclussen.

Ook heel fijn dat je op hcg geprikt word want dan krijg j denk nog duidelijkheid over een evt zwangerschap voor je evt positief test toch? :)

Ik hoop dat mijn cyclus zich gewoon weer na een tijd hervat zoals het was en inderdaad ik heb zoiets van ik zie het wel...
    wil er gewoon niet teveel mee bezig zijn maar toch word je er mee geconfronteerd aangezien mijn schoonzus vorige week bevallen is en dan nog eens de vragen in de omgeving aan ons wanneer het bij ons komt en dat het voor ons ook wel eens tijd word.. heeel confronterend en moeilijk en zeker omdat k zelf nu op zo'n punt sta dat k me er niet mee bezig wil houden.
    maja het komt vast wel goed, geduld moet je hebben....

jij succes met wachten meis ik duim voor je!!

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Hee meiden..
    ik weet dat ik ook moet gaan spuiten voor de 1e ivf poging..met pregnyl? Wie heeft dat ook gedaan?

13. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Hey meis ojaa natuurlijk jij zat zo te kloten met die lange cyclussen maar fijn dat je nu weet waar het aan ligt.
    gelukkig hebben ze nu de middelen om dat te behandelen zodat je toch een kindje kanbkrijgen. Hihi indd grappig dat je juist last van je ogen krijgt aangezien je in de oog business werkt.
    En een eitje met een tweeling dat moet je indd maar net willen en aankunnen toch.
    ik duim ook voor jou dat het snel raak mag zijn!

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Angel, anoniempje en ik spuiten met pregnyl, maar dit zal niet het enige zijn wat je krijgt aan medicatie.
    Ik zit in het lange traject voor ivf met ICSI, dus dat ze een zaadje in de eicel plaatsen zonder dat die zaadcel zelf hoeft te zwemmen...
    Het lange traject levert wereldwijd de meeste successen op.
    Je gaat dan eerst spuiten met decapeptyl om je hypofyse plat te leggen voor vrouwelijke cyclus hormonen. (Bijwerkingen tot nu toe: brandend maagzuur overdag en misselijkheid savonds).
    Dit spuit ik nu al 2 weken.
    Vanaf AS maandag komt daar Gonal-F spuiten bij, dus 2 injecties per dag dan, want de decapeptyl moet er nog steeds bij.
    Gonal-F doet hetzelfde als de clomid bij mamalap, het laat follikels groeien waar hopelijk eicellen inzitten! Die beide spuiten een week gebruiken en dan weer op FM, en vanaf dan om de dag.
    36 uur voor de punctie een spuit ovitrelle (kunstmatig gemaakte pregnyl, dus niet uit de urine van zwangeren) om de eicelletjes een laatste boost te geven en te laten loskomen van de follikelwand zodat ze kunnen worden opgezogen.
    Daarna moet ik net als Angel (en ano?) utrogestan gebruiken omdat mijn platgespoten hypofyse zelf geen progesteron aanmaakt nu...
    26 dagen na de tp (19 dagen na de punctie) is mijn testdag....

15. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Grappig dat we in dezelfde business zitten :D

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Daenerys; sterkte met je vader!
    Logisch dat het je ff teveel wordt allemaal.
    Neem idd gewoon ff je tijd om je gevoel de ruimte te geven en je positiviteit weer terug te vinden.
    Dikke knuffel en heel veel liefs!

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mariska : Bedankt voor de uitleg. Meteen vriendlief laten lezen.. nu maar duimen dat die operatie snel is..😄😄😄

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Whaaaa dat meen je? Grappig! Misschien wel bij hetzelfde bedrijf ;)

19. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mariska en anoniempje,
    Ff een vraagje jullie zijn bekend met de utro hoevaak per dag m o eten jullie die inbrengen ik moet dat 3 x per dag gaan doen tot 16dpo. Zal morgen nog even navragen voor de zekerheid

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Angel, 3x daags 200 mg.

Mamalap, Pm of liever anoniem blijven??:D

Deel Deze Pagina