Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha Mariska liever anoniem blijven! Maar wel heeeeel nieuwsgierig hihi.

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha prima! Grappig toeval 😁

3. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks mariska heb t ook nog na gevraagd :)
    Hier iui goed verlopen waardes zaad waren super goed mega blij!! En nu hopen dat het deze ronde raak gaat zijn heb er een goed gevoel bij dus we zien wel we wachten netjes 16dagen af

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Fijn angel! Hopelijk een mooi kerstcadeau voor jullie! Ik zal voor je duimen!

Daar droom ik stiekem ook nog een beetje op. 24 december 1e positieve test. Dat zou ik heel mooi vinden is sterfdag van mijn moeder inmiddels alweer 7 jaar geleden. Maar ik denk dat ik dat ik dat net niet red met mijn eisprong.....dus dan ga ik het maar voor jou hopen! Mijn cadeautje aan jou. 😙

5. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aahw mamalap dat is erg lief van jou 😘
    Ik ga ook heel hard duimen voor jou, wanneer verwacht je dan anders je ei? Knuffel

6. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor jullie, meiden!
    Succes angel, fijn dat de waardes goed waren!

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel ik verwacht mijn ei pas over een dag of 9 als hetzelfde is als 1e ronde clomid. Woensdag 1e follikel meting, maar verwacht eigenlijk niet zoveel. Sinds gisteren keelontsteking mijn dochter heeft me fijn aangestoken. Vermoed dus dat mijn klachten van de ogen ook daarvandaan komen en niet van de clomid. Veel paracetamol dus.

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Nou volgens mij krijg ik de griep..😣
    hoe akelig kan een mens zich voelen,pff!!
    Zo slap als een vaatdoek,misselijk,tandvlees doet pijn..winderigheid 😳..

9. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Shit...dik baarmoederslijmvlies en 1 follikel, dat mag niet! Nu wachten op een beschikbare arts

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow Mariska! En nu?

11. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mariska en mamalap veel beterschap!!
    Mamalap ik duim voor je ben benieuwd wat er woensdag te zien is

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hoe is het met iedereen?
    Net echo gehad en daarop was een dik bms en een follikel rechts te zien.
    Na 2 maanden 'De Pil' en 2 weken alleen decapeptyl noemen ze dit een medisch raadsel...
    Ik mag dus niet starten met de Gonal vandaag en moet de decapeptyl achterwege laten. Overmorgen 2e fm en dan waarschijnlijk escape IUI op vrijdag!
    Ben benieuwd hoe dit de volgende ronde voorkomen gaat kunnen worden, blijkbaar ben ii zo vruchtbaar dat ik er dwars doorheen gewoon een normale cyclus heb!
    Stiekem hoop ik wel dat dit gewoon ons nieuwjaarswonder wordt!!!

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh mariska wie weet!!! Tuurlijk moet je de hoop blijven houden meid ik hoop het ook zo voor jullie ik ga heel hard duimen meis xx

Hier 2e dag bezig met utrogestan merk nog niet veel temp wel iets omhoog dus eisprong is geweest hopen dat deze iui raak is! Heb er qel een goed gevoel bij gister was de iui wel gemener dan de eerste x maar dat kon nog wel eens een goed teken zijn volgens de gyn. Het is afwachten 23ste mag ik bloed gaan prikken

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik zei vanmiddag dat ik nog niet veek merkte van de utro heb vervelende hoofdpijn al de hele dag :(

15. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap; Wat spannend woensdag je eerste fm al! Hoop voor jou dat er al wat te zien is!

Mariska; Dat is wonderlijk dat onder al je medicijnen door! Hopen dat het een goedvoor teken is? Of kan het nooit goed zijn?

Angel; Hoe gaat ie bij jou? Het wachtbankje ook al gestart spannend zeg 15/16 dagen nog enorm in de zenuwen dus hoop zo dat het raak is

Woman&Mamalap beterschap meiden

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh Mariska toch wel beetje balen! Hier was tenslotte jouw pijlen niet op gezet. Hopelijk moest het dan zo zijn!

Hier nog steeds keelontsteking, gisteren hele avond liggen slapen. Zometeen wel werken, drukste periode van het jaar en bedrijfsleider dus gewoon gaan. Thuis blijven geen optie. :(

17. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je gevoel juist is angel, zou toch een fantastisch kerstcadeautjes zijn!!

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Sterkte vandaag, probeer zo weinig mogelijk te praten en thee met honing helpt echt (net als trachitol).

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ik ga in ieder geval zoveel mogelijk in de werkplaats staan brillen maken. Koffie smaakt niet dus zit aan de thee. Heb helaas een verleden met keelontstekingen. Voor mijn dochter al paar jaar geen last van gehad. Nu dankzij dochter wel weer. Haha mijn man zei al leuk hè kinderen. Nou ik heb het er graag voor over.

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha nou maar niet meezingen met de radio he tijdens het slijpen 😁

Deel Deze Pagina