Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mamalap
    10-10 heb ik weer een afspraak dan zou het bloeden gestopt moeten zijn
    als het goed is krijg ik dan meer te horen
    ik moet iedergeval weer gaan spuiten

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Angel : Gaat goed! Ben weer aan de pil gezet omdat de endometriose rustig moet worden.
    Vandaag horen we de precieze datum wanneer we starten met IVF.
    Hoe gaat het met jou?

3. anoniempje1989

word net even verwend door moeders voor moeders
    heb dat natuurlijk af moeten zeggen
    kreeg een kadobon van fleurop van 5 euro

4. anoniempje1989

het gaat inmiddels behoorlijk goed
    nergens last van bloeden is op het moment bijna gestopt
    ik zit er eigenlijk aan te denken om de gyn te gaan bellen om de afspraak eerder te zetten als dat mogelijk is en mag natuurlijk

5. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @deanerys ja je gedachten kan veel met je lichaam doen ik ben rustig maar auto.atisch ga ik nu weer opletten net zoals ik dus nu twijfel of me ei toch niet vandaag is gezien ik veel waterig afscheiding heb ga gewoon voor de zekerheid klussen er n dan ven ik er even klaar mee en hopelijk proberem te ontspannen.
    Hihi we lopen weer gelijk spannend he.

@woman ah ja dat klopt idd ok hoop dat je gauw mag beginnen meid we zitten allemaal in de mmm binnenkort ik moet ergens begin okt oproep krijgen iui starten.

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: wow!!!!! Snap dat het allemaal even op je af komt. Het is nogal wat! Maar het eind doel in zicht houden (nu makkelijk gezegd). Ik denk vooral de aanloop er naar toe zwaar is, maar als het eenmaal loopt is het echt wel te doen begreep ik van die vrienden van mij.

@anoniempje: 10 oktober is niet heel ver weg meer. Ik denk dat ze die tijd ook even inruimen om je lichaam rust te geven!

@woman: en jij? Moest vandaag toch op mijn bday? Hoe is het bij jou gegaan?

@angel: zucht ik ben er inderdaad bang voor dat we allemaal mmm ingaan en er een hoop ons af komt.

Dikke knuffel voor jullie allen. 😘

7. anoniempje1989

@mamalap
    nee oke maar wachten duurt lang haha
    herstel 1 tot 2 weken duren zei de gyn die me heeft geopereerd
    maar voel me nu al goed en bloed bijna niet meer gelukkig dus zou misschien kunnen proberen eind volgende week een afspraak te kunnen maken zal toch eerst met opwekkers moeten beginnen denk ik
    maar kijk het tot vrijdag wel ff aan

maar mamalap
    was jij vandaag niet jarig?

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw

Mamalap : Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik moest weer een echo laten maken..
    En we hebben minder goed nieuws.. ik had weer vocht vd endometriose in mijn buik.. :( en moet nu eerst een mri laten maken :(...en dan toch een nieuwe operatie,die veel heftiger is en waar complicaties aan vast zitten waar je niet blij van word..
    Ik ben even in een dip beland.g

9. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Meid,we hebben minder goed nieuws gehad..:( weer een echo laten maken en ik heb weer vocht vd endometriose in mijn buik..nu eerst een mri en dan een operatie wat heftiger is en ik meer kans heb op complicaties..
    *Zit in een dipje,hmm*

10. anoniempje1989

@mamalap
    HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!

@woman
    he balen dat is wat minder goed nieuws
    wat voor complicaties kan je ervan krijgen? en kan je al wel snel geholpen worden of duurt dat weer maanden?
    sterkte meid!

11. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Anoniempje : Nee wel binnen 3 weken oproep van het ziekenhuis..en dit jaar geopereerd worden.
    Ja dat ze te dicht bij mijn darmen komen..kan een tijdelyke stoma krijgen..

12. anoniempje1989

@woman
    wow wat heftig allemaal zeg
    heel veel sterkte *hug*
    hoop dat alles goed gaat komen meid!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

@woman: neeeee meis!! Ook al slecht nieuws, hè bah!
    Oef dat is me nogal wat een stoma ook al is het tijdelijk, dat is even een bekoorlijke impact psychisch! Mijn moeder heeft ook stoma gehad ivm blaaskanker, maar dat was zeer moeilijk voor haar. Hele dikke knuffel.

14. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hee lieve meiden,

Mariska; Ik snap dat je even in de sneltrein bent beland! Ik hoop voor jou dat het na de eerste keer spuiten gelijk raak mag zijn, daar ben je wel aan toe, en dat word je van harte gegunt! Fijn dat ze je zo snel helpen!!
    Maar even iets wat ik me afvraag.. hoe was het bij je eerste kindje, was het toen snel raak? Zat je toen daarvoor aan de pil? En daarna aan de pil? Sorry maar even nieuwschierig hoe het bij jou zit. Fijn dat de arts trouwens lief voor je is, ook belangrijk dat je daar volkomen op kan vertrouwen!!

Anoniempj; wat hou je je ook sterk, knap van je! Ik hoop dat er snel een plakbeeb on je buik mag zitten waarvan je een mooie echo met kloppend hartje mag zien

@mamalap; jaa temperaturen had ik allang uitgezocht en een app van.. af en toe eens een x getemperatuurd voor 1 dag haha.. maar nu goed bezig, elke morgenvroeg aan het temperaturen :) maar lief van je hulp! Jou gyn bezoek schiet ook al op meid!!
    En van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heb je je wel een beetje jarig gevoeld? Je viert het vrijdag toch??

@woman; bah wat een rot nieuws meid, helemaal omdat je hier niet op voorbereid was. Ze slingeren je ook maar heen en weer, wel operatie geen operatie en nu weer wel, heftig meid, sterkte. Hele dikke knuffel!!

15. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Mamalap, heb je een fijne dag gehad gisteren? Nog veel cadeautjes gehad van de kleine (b)engel ;)?

Anoniempje, fijn dat je je nu wat geruster voelt en dat het bloeden al zo snel minder wordt. Hopelijk snel weer aan de slag met de medicatie en op naar een plakwonder!

Woman: NEE! Wat ontzettend knudde! Hebben ze dat bij de operatie niet kunnen zien? Bah bah en nou weer moeten wachten terwijl jullie je al ingesteld hadden op vooruit kunnen kijken en dan word je weer ff een paar stappen terug gezet. Sterkte meis, hopelijk ben je snel aan de beurt!

Miloena, ik heb vanaf m'n 14e de pil geslikt en ben gestopt 3 maanden voor ik zwanger werd. Ik was dus snel zwanger van de 1e, des te moeilijker is het nu te behappen dat we al 2 jaar bezig zijn voor een plakker....ik ben bevallen in juni en in oktober wilden we er al voor gaan zodat ze qua leeftijd lekker docht bij elkaar zouden zitten....dat is niet helemaal gelukt ;)
    Ik was toen weer na 3/4 rondes zwanger maar MA met 10 wk, toen na 13 maanden weer zwanger maar MK van deze tweeling na 11 wk en in mei nog een v.mk bij 4;2 wk (uit m'n hoofd).
    M'n stiefzoon heeft ook 2,5 jaar op zich laten wachten, na 12 IUI pogingen. Toen ze de verwijzing hadden en in eindhiven waren geweest voor ivf was ze toch ineens zwanger spontaan....

16. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden!

Ik wil gezellig mee kletsen wij gaan voor een 2e! Dus best spannend of dit keer natuurlijke manier wilt anders moet ik weer beginnen met spuiten

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Lieve meiden: Dankjullie wel. Dikke knuff trg!
    Mariska : de gyn in het ziekenhuis vd laatste operatie had wel verteld dat ze niet bij mijn eileiders konden komen,maar zei wel..ik hoop dat de kliniek wat anders kan doen,want nog een operatie,die brengt meer consequenties mee!
    Miloena : bedankt meid! *hugg*
    Mamalap: Ja ik zit daar ook niet op te wachten en baal dat ik toch weer een operatie moet.
    Anoniempje : We zitten in een dip,maar vl zei al : Wil jij geen operatie,dan moet jij niks! Wel lief..maar wil graag kindjes..

Sammii: Gezellig dat je meekletst meid! Je eerste is niet via de natuurlijke weg?

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

@miloena: ahh goed zo, daar hou ik van een goed voorbereide vrouw! ;)
    @mariska: jouw eerste was dus van een andere man? Tja dan is het moeilijk te vergelijken inderdaad! Ik zie dat je nog wel iui mag doen tot die tijd? Misschien is dat al genoeg? Deze cyclus gelijk weer?

@hier: ik merk dat ik het nu echt wel beu ben geen eisprong, de angst begint ook wel toe te nemen! Wat als het vervroegde overgang is, dat zou kunnen met 32, daar kunnen ze niet zoveel aan doen. Ik hoop dan ook dat het "gewoon" pcos is ofzo. Pff klaagmodus weer uit!

19. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woman1987 nee de 1ste moest met hormoonspuiten bezig dus dat was heel gedoe al die onderzoeken als nu 1ste 3 maanden niet wilt mag ik weer gaan spuiten hoef nu nie zolang te wachten en zag dat je voor ivf moet..?

20. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Ja klopt..maar zelfs dat duurt nog langer want ik moet eerst weer een operatie! :(

Deel Deze Pagina