Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Sammi het kan zijn dat je na de eerste bevallig wel weer vruchtbaar bemt. Hoeft te zijn dat het niet zo is, maar het kan ook opeens wel! 3 maandjes proberen is te doen toch. Snap dat je het heel graag meteen raak wilt, maar als het wel via de natuurlijke weg lukt is dat toch geweldig!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo dames! sorry heel druk gehad dit weekend! wel leuk gehad.

@miloena: dat vind ik wel een groot verschil 35.4 is ook wel erg laag! misschien verkeerd getempt? hoe was je temperatuur de laatste dagen?
    @anoniempje: knuffel meis. Gun je daarom wel even wat tijd om het te verwerken!
    @angel: heerlijk om er niet zoveel mee bezig te zijn! even rust aan je hoofd, dat heb ik de afgelopen 2 weken ook gehad en nu dinsdag naar gyn dus ben echt bijgetankt!
    @daenaerys: hoe gaat het nu? niet meer zo'n steek gehad? ik zou het ook niet weten.
    @Mariska: hoe is het bij jou? de informatie al een beetje verwerkt?
    @sammi: het is echt zo dat je lichaam het wel kan oppakken na een bevalling, soort reset van hormonen. Maar als het je zo tegen staat om te wachten zou ik gewoon bellen en even overleggen.

@hier: dinsdag gyn ik laat het uiteraard weten, alhoewel ik denk dat ze het pas bij evaluatiegesprek 28 oktober gaan vertellen hoe en wat.

3. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @mamalap; mijn temperatuur is altijd erg laag. Je zou het bijna onderkoeling noemen, haah maar mijn temp is altijd laag geweest. Heb ik koorts is dat ook metmax 38. De temperatuur schommelt tussen de laagst; 35,2 hoogst 36,4
    Wauw ben benieuwd wat er bij jou dinsdag uitkomt meid! Gezellig weekend gehad? :)

Bijgevoegde bestanden:

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik zie dat hij op 28 september weer laag was. Hmm even een gek idee, kan het zijn dat je temperatuur te laag is voor zwanger zijn? Heb zoiets weleens gelezen hier op forum, dames die daar accupentuur voor doen. Om je baarmoeder warmer te maken ofzo...? Anders even opzoeken?

5. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @miloena normaal wel maar heb er dus deze maand bewust voor gekozen niks bij te houden, anders zou ik tijdens mijn vakantie er toch weer mee bezig zijn.

@mamalap fijn dat jij ook rust hebt gehad op naar morgen eindelijk is het zo ver en weet je hopelijk meer en hoe verder.

@hier denk dus 5 okt nod en w8 het ag tot uiterlijk 10 okt mocht er dan nog geen ongi zijn dan ga ik testen maar denk niet dat dat nodig zal zijn

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou dames! Vandaag is dan de dag aangebroken! Zodra ik de kans heb kom ik hier wat typen!

7. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Succes mamlap!

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap; Al wat duidelijkheid gekregen? Ben erg benieuwd!
    Ik wacht het maar af wat de ha er van zegt. Kon op google niks vinden over te lage temperatuur wat duidt op onvruchtbaar zolang de temp laag is.. dus zie het wel nog een maandje wachten

9. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

hey dames
    weinig te melden hier druk weekend achter de rug
    bloed nog wel een beetje maar is erg weinig
    emotioneel is het nu wel wat zwaarder zowel voor mij als voor vl maar goed daar slaan we ons wel doorheen

10. anoniempje1989

benbenieuwd bij je mamalap
    hopelijk vinden ze iets dat je wat meer duidelijkheid heb!

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tromgeroffel!
    Zaad ingeleverd, hele vragen lijst, bloedafname en inwendige echo.

Officieel komt de uitslag 28 oktober pas, maar op inwendige echo was zeer duidelijk de blaasjes te zien die bij pco horen. Ze heeft ze aan 1 kant geteld zaten wel 20 blaasjes. Als uit bloed en zaad onderzoek blijkt dat er geen aanvullende onderzoeken nodig zijn kunnen ze gelijk de behandeling starten.

12. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Mamalap fijn nieuws! Eindelijk wat duidelijkheid!

13. anoniempje1989

jeetje mamalap wel rot nieuws maar wat fijn dat je duidelijkheid heb!
    hier nooit zaadonderzoek gehad gelijk mogen beginnen met menstruatie opwekkers en dan op de 3e dag rood bloed aan de 50mg clomid
    maar weet dat het dan snel kan gaan in ander forum zat er een 1e ronde 50mg en gelijk raak is inmiddels al ruim over de helft
    ik ben gewoon een pechgeval;)

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

@anoniempje: hier in Radboud doen ze die onderzoeken standaard bij alle stellen! Ook een vragenlijst waar je u tegen zegt, ze willen alles op voorhand duidelijk hebben en dan pas behandel plan. Zodat ze zo snel en efficiënt mogelijk resultaat hebben, wat ik op zich wel logisch vind.
    Overigs verwacht ze dat zaad goed is omdat we al kindje hebben, maar ze willen het gewoon weten.
    Nu weer 4 weken wachten, maar ja dat hoort erbij. Nu ik mijn eigen eierstokken gezien heb geeft het wel rust, zelf ik vond het overduidelijk. Haha.

15. anoniempje1989

@mamalap
    hier waren ze ook overduidelijk te zien geen idee hoeveel niet geteld maar het zijn er een hoop iedergeval
    hoop dat je snel duidelijkheid heb en aan de slag kan met de medicijnen
    zal gok ik clomid worden daar beginnen de meeste mee
    (als dat zo is neem ze voor het slapen in;))

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

@anoniempje: en ik was nog wel bang dat er niks te zien zou zijn, haha zelfs mijn man met wat uitleg zei: wow is net een honing raat ;)
    Thanks voor de tip! Maar waarom voor het slapen gaan?

17. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Vandaag fm gehad, rechts 2 eitjes in de race, 1 van 16 en 1 van 14, en nog een kleinere van 13. links een paar van 12/13.
    Maar de arts heeft alleen de 2 rechts opgeschreven. Vrijdagochtend de IUI, dus morgen 22.00 pregnyl spuiten.
    Ik heb wel last van m'n buik(darmen?), zo opgezet en kan moeilijker naar de wc (sorry...) herkent iemand dit van een fs hormoon? Ik heb clomid 50 gebruikt.

Waarom voor het slapen gaan anoniempje? Ik heb verder nergens last van gehad namelijk, die opgezette buik is pas nu, 2 dagen na de laatste clomid. Ik nam ze smorgens in bij het ontbijt

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Spannend mamalap!
    Ik hoop dat de maand snel voorbij gaat, wat duurt dat wachten lang zeg!
    Hier 21-10 de infoavond van ivf, maar vrijdag IUI en 9-10 nog echo in Eindhoven de uitslag van de semenanalyse en verder plan van aanpak....

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha nog geen ervaring op de darmen, vraag me over 2 maanden nog eens ;)
    Ik hoop het niet, ik heb al snel last van darmen! Maar ik ben ook wel heel benieuwd waarom voor slapen gaan?????

@mariska: ook weer spannend dus! En weer een nod in zicht en tegelijkertijd voorbereiding IVF pff dat lijkt me wel veel! Ik blijf duimen dat IVF niet nodig is!!!

20. anoniempje1989

@mamalap
    ik had heel erg last van opvliegers na het innemen
    en dan is het natuurlijk fijner als je er doorheen slaapt dan dat je er overdag mee zit
    werd trouwens ook erg chagerijnig ervan na 4 rondes was ik blij dat ik er vanaf was had na de 4e keer er ook echt om gevraagt of ik ermee mocht stoppen maar omdat het toch niet meer aansloeg mocht ik ''gelukkig'' door naar de spuiten daar had ik veel minder last van al blijft dat zelf injecteren nooit leuk

Deel Deze Pagina