Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh oké, nou we zullen afwachten! Heb het al snel heet, maar tijdens slapen helemaal vreselijk om heet te hebben. Dus we wachten af!

2. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap niet leuk nieuws knuff maar opzich had je je er al wel n klein beetje op voorbereid pcos dacht je zelf ook aan. Wel fijn dat je nu je rust hebt en ook fijn dat ze best snel starten met een behandeling. Nu heb je weer iets om naar uit te kijken en hopelijk met heel snel resultaat

3. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mariska aah wat spannend meid hoop dat deze laatste iui positief is knuff

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie herkent dit ?? zo afentoe steken in mij borst eerst als ik er tegenaan drukte alsof er een splinter in mijn tepel zit en nu velle scherpe steken gevoeld in borst en tepel.
    Dit is nieuw voor mij!! Hopelijk een goed teken....Ow ow begint nu toch wel weer beetje spannend te worden, maar ga me ja of nee modus proberen uit te schakelen ging juist zo lekker. maja dit kan ik dan weer even niet negeren en ben benieuwd of iemand dit herkent.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

@angel: sorry geen herkenning hier! Je dacht 5 oktober nod dat is nog 4 dagen. Ben weer benieuwd! Wanneer is precieze datum dat jullie terug mogen?

6. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Mamalap, heb je al clomid gekregen?

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nee procedure is in Radboud echt eerst dat ze bloed en zaad onderzoek afwachten.
    28 oktober terug en dan hopen dat er niks uit bloed blijkt dat er verder onderzoek nodig is, dan kunnen we gelijk starten met behandeling zei ze.

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Sorry mamalap k bedoelde fijn dat je duidelijkheid hebt en zoals je al vermoedde verdenking op pco. Schreef het bericht snel tussen me werk door. Leea straks alle andere berichten terug. .

9. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Mariska wat goed dat er weer een paar eitjes te zien waren. Ik hoop dat je deze iui goede resultaten mag boeken en een positieve zwangerschap test in handen zal hebben.

Hier nog 2 dagen voor nod en vannacht echt bizar echt gedroomd over een vet positieve test!
    Was zo'n mooie droom...
    Hier eigenlijk nergens last van dus ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word en test dus niet deze maand.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys: dan hoop ik dat je droom mag uitkomen! Is ook eigenlijk beter te wachten tot je overtijd bent hoor, dan is de kans wat groter dat er iets is, vooral met zo'n mooie stabiele cyclus als bij jou ;)

11. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap: Ik vind het erg fijn voor je dat je duidelijkheid hebt! En het probleem kan gelukkig verholpen worden. Wat super! Ik hoop dat je snel een klein wondertje in je handen mag hebben meid. Dat de behandeling maar goed mag aanslaan!

Anoniempje: dikke knuff!

Angel herken het niet maar hoop ook voor jou een goede test

dean: wat fijn die droom, hoop dat je droom uitkomt!!

12. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap en miloena thanks meiden hoop het!!
    Mamalap het is nu afwachten wanneer ik de oproep krijg voor de iui behandeling sta op t wachtlijst en zou met 2 maanden n oproep krijgen dat is rond de 2e week van okt. Hoop ergens volgende week. En dat me menstruatie erna pas begint dan kan ik meteen bellen op eerste dag ongi en meteen deze cyclus starten. als ik eerder dan de brief ongi word moet ik alsnog wachten tot volgende menstruatie fingers crossed

13. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Mamalap ja meid hoop dat voor jou ook straks wat mooiere regelmatige cyclussen met eisprong mogen komen.
    zou je zelf graag aan de clomid willen ondanks dat je eerst de resultaten moet afwachten?

Angel ik heb geen idee meid.. hoop dat het een goed teken is!

Miloen en anoniem hoe is het verder met jullie?

@ dromen hoop natuurlijk ook dat het een goed teken is maar in mijn achterhoofd speelt het lied zich af; de meeeste dromen zijn bedrog.....
    naja we wachten het af en zoniet op weer naar de volgende ronde al begint het bij mij ook een beetje de moed in de schoenen te zakken ondanks dat k nu pas maar de 6e ronde in zou gaan... respect voor de meiddn die al langer bezig zijn hoor!

14. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deanerys wat een mooie droom hopen dat ie uitkomt. We lopen ongeveer gelijk zullen we posi testen? hihi
    Voel ook niks behalve gister die gekke steek in borst maar negeer dat totaal en ga er vanuit dat ik ongi word.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys: jaaa laat maar komen die clomid hopelijk eindelijk weer een eisprong! Laatste was in juni :cool: dus kan alleen maar beter. Soms beetje jaloers op al die eisprongen hier op forum ;)

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Nou....hij zit erin!
    Voor het eerst zelf gedaan, was wel even eng hoor!
    Gelukkig een lieve vriendin hier bij me op de hotelkamer (ben een paar dagen weg voor m'n werk) en vrijdag IUI 2!

Daenerys: ik hoop voor je dat je droom bewaarheid wordt!

Angel: het zou een kwaaltje kunnen zijn maar ik moet zeggen dat ik het ook wel vaker heb hoor, duim duim!!!!

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

@mariska: goed zo gelukt! Hopelijk de laatste! Voor icsi nog meer toch? Kan me herinneren dat die vriendin van mij behoorlijk vaak moest spuiten :(

@angel en daenerys: toch weer spannend! Wordt tijd dat jullie mooie test mogen showen hier zo! Gun het jullie zo!!!!

18. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

nou dames alsof ik alles nog niet gehad had
    heb er nu nog eens een blaasontsteking bij
    krijg nu antibiotica kuur schiet allemaal lekker op hier

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Angel;Is de antibiotica kuur wel veilig voor zwanger worden. Stel er zit eeb klein beebje in je buik moet de kuur dat niet weghalen!!

@Dean: geef de moed niet op meid, het eerste halfjaar is het moeilijkst. Met de tijd leer je rr mee om te gaan. Al zal het nooit gemakkelijk zijn totdat t waar word!

@Mariska; topper hoop dat het voor jou snel raak is !!!

@hier gauw in mn pauze aan het reageren. Erg druk met alles dus geen tijd om na te denken wat erg fijn is om alles los te laten. Donderdag naar Egypte toe en dan is mn eisprong ook net geweest.

20. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@miloena
    denk dat je mij met angel even verwarde logisch als je even snel reageert;)
    maar de curettage is iets meer als een week geleden dus zal nu echt nog niet zwanger zijn

heb nu een antibiotica kuur voor 5dagen 2stuks per dag hoop er snel vanaf te zijn

Deel Deze Pagina