Hè bah anoniempje dat is zeer vervelend om er boven op te hebben! Hopelijk is het snel voorbij! Haha miloena inderdaad even snel tussendoor! Maar je hebt helemaal gelijk, je krijgt zo'n soort berusting! Maar naar Egypte? Plezier of werk?
Hoe is het met iedereen? Angel en daenerys nod is er bijna? Mariska succes vandaag! Hopelijk een betere ervaring dan vorige keer!
Hey mamalap verwacht vandaag of morgen mijn nod dus begint nu wel weer spannend te worden. succes Mariska!
Anoniem vervelend van je blaasontsteking! het zit ook niet mee.. ik was gisteren zooo moe dat k na me werk gelijk om 17.00 uur me bed ben ingedoken tot half 8 en daarna weer van 23.00 tot 8.30 geslapen. voel me ook een beetje grieperig en gisteren toen k wakker werd om half 8 ook iets misselijk. Ondanks dat probeer k me er niet teveel mee bezig te houden en wacht k gewoon af. Oja ook wel al dagen last van me darmen en sorry de winderigheid. Tot op heden nog geen ongi gevoel.
Spannend daenerys! Fingers crossed! Anoniem, wat ontzettend vervelend! Sterkte meid! Hier wat last van m'n longen (aangestoken door m'n zoon) Hopelijk is het semen snel klaar, ik ben benieuwd naar de uitslag deze keer!!
Ik hoor het al ik heb weer veel te duimen voor jullie! Ohh ik hoop het zo voor je daenerys! Elke dag even een update geven hoor @mariska: yes! Dat klinkt al veel beter Je temperatuur van vandaag dus niet helemaal betrouwbaar?
@dean oh wat spannend @mariska idd veel beter. Ook wel n opluchting he @hier nog steeds aan t afwachtend nod was 4 a 5 okt maar als ei later was kan t dus ook later zijn . Voel nog geen ongi aankomen of andere symp alln boops gevoelig als ik eraan voel, maar ik zie niks meer als symp eigenlijk vaak in de maling genomen door me lichaam. Wacht het gewoon weer af
Angel bij jou ook spannend! Hoe kan ik mezelf niet gek maken als k net flink misselijk ben geweest. Het is nu weer wat afgezakt maar voelde me net echt flink beroerd. Gooi het maar op een griepje..
Pfff niet fijn denaerys! Heb je koorts? Zo niet, toch eens testen! Ik heb nu 39 koorts, dus die van vanmorgen zal wel niet betrouwbaar zijn denk ik nee. Ff aankijken en morgenochtend wegen. Als ik ook te zwaar ben ff aan de bel trekken bij het zh.
Ooh dean begrijp precies wat je bedoeld meid pfff rot he dat je gewoon niet van zo een symp durft uut te gaan dat t mogelijk raak is. Laat je weten hoe t nu met je gaat? Ga je toch nog eerder een testje wagen? Hier geen symp niks geen ongi gevoel pfff denk soms nu wel zal k testen vooral omdat ik niet weet wanneer me ei is geweest en dus ook niet zeker weet of me nod morgen klopt
@Mariska: en? Voel je al iets beter? Vervelend dat je net ziek bent rondom eisprong, dan is hij moeilijk precies te vinden in je kaartje! @angel en daenerys: en hoe is het vandaag? Al naderde ongi of nog niks?
Hoi Meiden,ben ik weer! Door mn werk meer afwezig hier nu.. Maar ik moet de 14e door de MRI.. En mn schoonzus vertelde dat ze iemand kende via haar beste vriendin die precies het zelfde als mij had wat betreft endometriose en operaties..en met haar is alles goed gekomen! Ze is naar die zware operatie begonnen met IVF.. en nu in verwachting van een tweeling!
Hey meiden, Nope had geen koorts en tot op heden nog niet ongesteld. Vorige maand was ik het gelijk in de ochtend en hevig ook. We wachten vandaag wel af. Ben gister met vlagen de hele dag door misselijk geweest. Heb verder geen ongi gevoel ja gister heel kort dat gevoel gehad maar was ook zo weer weg. "Probeert zichzelf niet gek te maken" Hihi angel we lopen weer gelijk hè. Spannend meis! woman das positief nieuws, denk dat je dat nu ook wel nodig hebt wat positiviteit. Ik duim voor je dat bij jou ook alles zo mag verlopen als bij de vrouw! Hoe is t met de rest?
Maar uh daenerys ik durf het bijna niet te vragen! Wanneer ga je testen als er geen ongi komt? @woman: hai leuk je weer te zien in het topic. Laten we hopen dat het bij jou ook voorspoedig mag verlopen!
Nee idd totaal niet betrouwbaar, vanmorgen 37,7 dus heb die van gister en vandaag maar gediscard. Zowieso was mijn temperatuur de hele tijd al een paar tiende te hoog.
Jammer mariska dat je van je temperatuur niet meer kan uitgaam vanwege koorts. moet je dan nog ander maatregelen treffen? Weet niet zo goed hoe dat temperaturen allemaal werkt.. @ testen nee ik ben bang voor weer de teleurstelling van een witte test... klinkt gek maar k heb dan liever dat k rood spot alz een witte test. een witte test komt harder bij mij aan als een menstruatie ik wacht vandaag af en anders test k morgen, dan moet k wel..
@daenerys: waarom MOET het morgen? Je kunt gewoon nog langer wachten. Als je een week overtijd bent is de kans nog groter! Voor mijn nieuwsgierigheid morgen beter, maar voor jou kan je wachten hoor! @Mariska: balen, gelukkig weet je jouw eisprong ongeveer toch wel dankzij de hormonen. Nu 12 dagen wachten?
Haha omdat ik echt alleen tot uiterlijk morgen mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen om niet te testen haha.