Heb van de week verteld dat ik deze maand maar verder gestopt met de pil.. omdat ik hem een paar keer vergeten was en een eisprong voelde. Nu ben ik gisteravond vlink begonnen met bloeden en vandaag ook terwijl ik net 5 dagen van mijn ongesteldheid af ben. Ik snap er niks van.. We zitten nog te twijfelen als we weer voor een kindje willen gaan want dat is tegen het advies in van de gyn. Dus weet ook niet als ik de pil weer wil oppakken en als ik hem weer wil nemen wanneer moet ik dan beginnen?
Hai meis... Aller eerst wat een flinke lap aan rondes en mk's vervelend meis!!!! Mag ik misschien vragen waarom je twijfels hebt over een kindje (is dat door de mk's?) want je schrijft dat jullie het beiden niet zeker weten... en ook waarom hebben 2 gyn je aangeraden weer aan de pil te gaan?? Mocht je weer met de pil willen beginnen dan moet je beginnen op de eerste dag van je menstruatie en moet je er verder rekening mee houden dat je eerste (pil) cyclus niet helemaal veilig is. Verder denk ik dat je 2e bloeding (om het maar even zo te noemen) is omdat je ineens gestopt bent en je lichaam even van slag is... eerst stoppen en dan de 7e maand weer beginnen dus heeft je lichaam weer sturing en nu weer stoppen.. denk echt dat het komt doordaT je lichaam effies in de war is. (ik had dit ook toen wij stopte met de pil.. had daarvoor al 2 maanden een beetje zitten klooie.. pille vergeten enz.. dus kreeg ook 2 bloedingen). LiefssSjors
Dankje wel nog voor de reactie.. ik reageer een beetje laat maar we hebben een besluit genomen! We gaan er gewoon weer voor.. we zeggen dit verder tegen niemand dan hebben we ook niet steeds de vraag van en en? Heb alleen geen idee hoe de cyclus in elkaar zit.. maar ja we zien het wel.