Links is 2 dagen geleden. Rechts is vandaag. Blij met de afloop. Al is dit zo dubbel. Maar ik vraag me af wanneer ik een ei ga 'maken' want zolang ik positief test kan dit niet. Dus het kan nog zeker 2-3 duren tot eisprong op die manier gok ik. Het lijf is zo raar he!
Ja dat is waar. Ik had gisteren een ovu test gedaan, negatief. Vandaag merkte ik verandering in mijn afscheiding en ineens knipperende smiley. Echt zo bizar. Terwijl mijn mk (die ik zelfs nog moet laten vaststellen) zaterdag of zondag pas heeft plaatsgevonden. Zou toch echt wel heel snel zijn dat ik weer vruchtbaar zou zijn??
Hcg staat weer op 0! Vandaag alweer begonnen met klussen. Ik heb er goede hoop op. Ovulatietest zegt hoge vruchtbaarheid
Ik voel me weer precies zoals de afgelopen keer met 7dpo. Maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Ik ben er nu ook misselijk bij. Ik ben in 3 zwangerschappen nog nooit misselijk geweest en nu was ik op 5dpo al misselijk en vandaag nog steeds. Met vlagen
8 dagen na inname cytotec een hele lichte test. 8 dagen geleden nog knaltesten. Ik merk dat de meeste testen duidelijke lijnen hebben en houden. Deze wordt na afleestijd onduidelijker dus dat is alleen maar goed in mijn geval. Hopelijk snel negatief zodat we vooruit kunnen.
Ik weet nog van onze ronde dat je inderdaad al heel snel positief getest hebt. Was het 7 of 8 dpo? Je kan al bijna testen dus.
Ik zie iets rechts op de foto inderdaad. Normaal komt er geen lijntje he als je niet zwanger bent. Dus het kan zomaar maar weer eens gelukt zijn.
Vandaag ga ik aan de medicatie om miskraam nr 2 op te wekken! Ben er helemaal klaar mee, voel me zo slecht! Hopelijk daalt mijn hcg snel. Tot nu toe is alles alleen maar gegroeid (vruchtzak) en gestegen. Vandaag precies 10 weken zwanger zonder baby mét alle klachten. Gisteren al een pil genomen om progesteron te remmen. Kom maar op!
Goed voor jou dat je er kom af mee maakt! Ik hoop voor jou dat het voorspoedig en sereen verloopt. Succes!
Ik heb gisteren opeens nog een opstoot van bruinverlies gehad, vandaag niets meer maar wel gewoon slijm dus ben benieuwd wat dat doet. Het zal 10 dagen na cytotec nog zeker geen eisprong zijn. En maar best ook want ik heb ongelooflijk veel jeuk. Precies een schimmelinfectie maar zonder de afscheiding. Volgens de assistente in het ziekenhuis zou ik er gevoelig aan zijn. Pff die nasleep duurt lang.
Heftig! Ik ben van plan na de cytotec met ovulatietesten aan de slag te gaan zodra hcg testen wit zijn. Doe jij dat ook? Hier inmiddels bijna 6 uur verder. Nog weinig aan de hand. Paar krampjes maar niet benoemenswaardig. Sinds een uurtje een beetje helder rood bloed. Dit lijkt nog nergens op helaas. Ik wil echt heel graag dubbel liggen van de krampen en flink bloeden met stolsels hopelijk komt dat snel.... anders moet ik morgenvroeg wéér 4 tabletjes inbrengen.
Oeh 6 uur is wel lang wachten. Bij mij begon het ook (wel na 2 uren) met beetje helderrood bloed en opeens een uur later brak het door. Mijn test is nu na 10 dagen negatief en heb inderdaad ook ovulatietesten. Ook al vruchtbaar slijm maar ik verloor ook veel slijm in de 10 dagen na de pillen dus geen idee wat het betekent. Ovulatietest is wel een duidelijke streep, maar betekent niet zoveel. Ik heb meestal rond dag 16 mijn positieve test, dus na 10 dagen en positieve zwangerschapstesten kan dit nog niet gok ik. Het is vrij onduidelijk want je maakt denk ik geen ei aan zolang je test positief is.. dusja. Je hebt hier niet veel aan gok ik. Hopelijk breekt het dadelijk door. Ik heb trouwens echt draagbare krampen gehad en toch veel stolsels, dus kan het kan gelukkig ook zonder dubbel plat liggen! Houd je ons op de hoogte?
9 uur later.... nog niet echt iets veranderd... licht bloedverlies. Geen krampen! Ik vrees dat ik morgenvroeg weer 4 pillen in moet brengen. Waarom lopen dingen nou nooit zoals je ze verwacht grrrrr
Ah nee dit is echt zo vreselijk. Pff veel sterkte daar! Hopelijk komt het toch nog zelf op gang. Wat vervelend.