Hier begint het weer een klein beetje te bloeden. Zal vannacht wel weer over zijn. Vervelend als dit zo aan blijft houden komende dagen. Omdat je geen tampon in mag. Heb net ook een test gedaan... dat lijkt geen knaller meer! Hopelijk zegt dat iets...
Arts zegt dat bij een volledige miskraam, hcg binnen 5 dagen uit je lijf is. Dus ik ga er inderdaad vanuit dat het nog wel lang in mij zal zitten.
Ja klopt. Als het dus geen volledige miskraam is, dan kan het heel lang duren. Dan zal er altijd nog een klein beetje restweefsel zitten wat geen kwaad kan, en wat er vanzelf uit komt. Wat dat betreft wil ik nu wel graag curettage zodat ze zeker weten alles weg halen. Anders ben je misschien nog zo lang bezig. Daar zit ik niet op te wachten
@M061987 is het bloeden doorgezet ? ik net van de gyneacoloog klaar, hebben besloten maximaal 2 weken te wachten omdat ik sinds gister avond zo nu en dan bruin en roze verlies heb met veel krampen in de rug en bovenbenen. ik kan elk moment de van de dag bellen als ik de pillen wil hebben of als ik beslis dat ik een curretage wil hebben mag ik ook bellen.
Hier bloed ik nog steeds sinds gisterenavond. Maar niet veel. En nog geen stolsel gezien deze dagen, of afgelopen maand. Als dat nu kwam.. zou ik wel hoop hebben!
Hoi allemaal. Ik ben vandaag na de gynaecoloog geweest om te kijken of alles weg was. Hcg vorige week geprikt en stond al op 0. Eisprong gaat al deze week plaatsvinden en er zaten al 3 eitjes in de wachtrij alles zag er goed uit, geen afwijkingen aan de baarmoeder en geen resten van de mk. Hij zei dat ik zelfs geen ovulatietest hoef te gebruiken want ik ben goed vruchtbaar. Hij zei dat hij me binnen 2 maanden al terug verwacht en dat het zeker geen 6 maanden zal duren eer ik terug zwanger ben. . Mijn maandstonden zouden binnen dit en 2 weken al komen. Hij raadde me wel aan om nog even te wachten, tot na de eerste menstruatie. Maar stiekem hadden we al enkele keren geklust eisprong komt er aan zei die. En over mijn overgewicht, normaal als je overgewicht hebt heb je luie eierstokken. Maar dat was bij mij zeker niet het geval zei hij. Ik ben blij, positief nieuws en we kunnen weer verder.
Net bloed geprikt en nu in de wachtkamer bij de gyn. Mijn temp is gedaald dus verwacht vandaag nog ongesteld te worden
Ben benieuwd! Ook nog een echo straks? Ik ben benieuwd morgen naar mijn echo. Ik heb superveel vruchtbaar doorzichtig slijm,maar oranje/roze verlies bij het slijm. Dusja. Geen idee wat dit weer is.
Nu kan de mk goed worden afgesloten. HCG onder 1 en geen restweefsel te zien. Ook de eierstokken zagen er perfect uit. we hebben groen licht gekregen om er weer voor tegaan.
Oh kijk! Wat een fijn nieuws. En wat een lange maand was het toch. Dus ze hebben ook gezien dat je dus niet zwanger bent nu?
ja mijn HCG zit onder 1. Er was nog iets te zien van wat mijn gesprongen eitje is geweest en dat dus echt mijn MS bijna komt.
Ergens wel enorm fascinerend dat ze dit kunnen zien. Wel goed dat het zichzelf uiteindelijk opgelost heeft. Hopelijk deze ronde raak!