Oef! Goede echo. Alles is weg en er zitten al eitjes in eierstokken. Er zit nog geen eisprong aan te komen want het slijmvlies moet nog opbouwen, maar ik kan gewoon wachten op eisprong en proberen zwanger te worden. Oef! Ben opgelucht dat het voorbij is en dat er al eitjes rijpen en dat mijn lijf dus weer aan het opstarten is.
Hier ook goed nieuws; ik probeerde al bloedend een beetje het hardlopen op te pakken bij thuiskomst verrassing in de broek! Ik denk het vruchtzakje! Zou heel mooi zijn. Het bloeden is nu ook gestopt!
Sorry maar vond de 'verrassing in de broek' wel grappig. Wat 'fijn' dat dit gebeurd is! dan kun je volgende week direct met een beter gevoel naar de echo.
@M061987 hoe was de echo ? ik hier wacht nog af vanavond ben ik begonnen met bloeden en de krampen worden steeds erger dus goede hoop dat het door gaat zetten vind het wel vreselijk eng haha
Gelukkig was de echo goed! Ik ben dinsdagavond begonnen met bloeden, en vrijdagmiddag probeerde ik al bloedend hard te lopen. Ging natuurlijk niet echt want ik voelde me niet goed en had al 5 weken niet kunnen sporten. Maar bij thuiskomst lag het vruchtzakje in m'n broek!! Meteen daarna is het bloeden ook gestopt. De echo bevestigde het, baarmoeder was mooi leeg. Heel blij dus! Ik heb dus alleen maar helder bloed verloren zonder stolsels. Stolsels zijn niet perse nodig om op te ruimen zei mijn arts. Misschien geeft dat jou wat hoop. Ik heb trouwens ook nooit echt krampen gehad!
super nieuws!! hier wel krampen nu en begint flink te bloeden nu heb egt giga schrik! haha maar wel een goed begin want we willen vooruit voor dat 3de spruitje
ik zit intussen in het wachtbankje op 3dpo. Eisprong gehad ong 20 dagen na mijn mk. hopelijk lukt het weer en ben ik snel weer zwanger Ik weet het, mk is niet leuk maar het is echt weer een nieuw begin. ik probeer het positief te zien.
Spannend zeg. We duimen met je mee. Hier ben ik echt een beetje op de sukkel zeg. Eerst kreeg ik een week na de MK een schimmelinfectie. En nu heb ik hoogstwaarschijnlijk een urineweginfectie door de schimmelinfectie. Ga morgen mijn urine laten controleren. Maar ik hoop dat het zonder antibiotica kan, want heb de laatste 4 weken al genoeg medicatie voor mijn onderbuik 'omgeving' moeten nemen. Potverdikke toch. En nu heb ik vruchtbaar slijm en was mijn test van vanmorgen al vrij duidelijk dus het kan zijn dat mijn eisprong er aan komt, maar dat komt nu dus totaal niet uit want seks met een urineweginfectie is echt niet cool. Huuuu Alles gaat beetje mis nu. Maar aan de andere kant, 4 dagen geleden moest het slijmvlies nog opbouwen en kon ze niet zien hoe ver in cyclus ik was. Het lijkt me dan niet dat ik in 7 dagen opeens een eisprong heb. Maar kan het ook niet tracken want moet 2 tot 2.5 liter per dag drinken.
Vervelend! Ik weet hoe het voelt; ik heb een chronische blaasontsteking. Ik drink elke dag een liter of 4. Als je elke dag op hetzelfde tijdstip test, lukt dat prima ook al drink je zoveel! Ik deed de testen ook na het hardlopen, dan is je urine wel geconcentreerd. Veel vitamine c bommen om je blaas lekker zuur te houden, vinden de bacteriën niet leuk