Zwanger worden direct na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door shirley1987, 4 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.890
    8.059
    113
    Als ik veel drink en 1500 mg vitamine c slik elke dag, gaat het vaak vanzelf over. Maar dan is het nog niet ver gevorderd. Anders moet ik toch vaak antibiotica. Maar ik probeer het altijd eerst zelf.

De 1500 mg vitamine c kan je gewoon bij kruidvat of etos halen.
    Je kan ook kijken voor iets anders waar veel vitamine c in zit. Maar zoveel als in die tabletten vind je denk ik niet.

Hopelijk werkt het voor je!

Emotions vindt dit leuk.
  2. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    #302 Emotions, 4 aug 2021
    Laatst bewerkt: 4 aug 2021
    Hier gisteren avond een smiley op de clearblue, maar action test negatief. De Action test was gisterenmorgen nog heel negatief dus ik denk niet dat ik eerder een piek zou gehad hebben op clearblue. Dus nu 24 uur later pas hebben we kunnen vrijen. Dus ik hoop dat mijn ei pas ruim na die 24 uur springt. En liefst nog na 36. Dus morgen ofzo. Dus ik ben nu ofwel net te laat, ofwel net op tijd. Spannend!

Dit was trouwens de 'eerste keer' sinds de miskraam en deed totaal geen pijn. Ik merkte wel dat ik precies iets minder voelde dit keer. Hadden jullie dit ook?

Ik merk trouwens wel dat ik wat terughoudender word nu wat beftreft praten over zwangerschappen enzo. Normaal zou ik zeggen aan mensen dat we bezig zijn en was ik vrij naïef dat slechte dingen niet gebeurden bij ons. Maar nu zwijg ik toch en denk ik dat ik wil zwijgen tot na de eerste echo. Vast wel herkenbaar? :oops:

3. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw

Ja herkenbaar. Ik ga er ook minder over zeggen tegen mijn omgeving.. Jammer maar helaas. Wel fijn dat we hier dan toch elkaar kunnen steunen en ons verhaal kunnen doen.

Emotions vindt dit leuk.
  4. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ja dat is inderdaad wel fijn. Wil er ook niet mijn omgeving mee lastig vallen.

Heb jij een echo gehad toevallig?

Ik vraag dit omdat ik twijfel. De echo was schoon, er waren al eitjes aanwezig maar slijmvlies was nog superdun en moest opbouwen. De gyn wist helemaal niet hoelang het zou duren voor ik eisprong kreeg.

4 dagen later krijg ik opeens een positieve ovulatietest van cb dus max 2 dagen later zou eisprong zijn (gisteren of vandaag). Ik vraag me echt af hoe snel dit opbouwt en of dit wel klopt dat ik dus al na 6 dagen een eisprong heb.. iemand een idee?

Ook mensen die dit toevallig zouden lezen die hier niet in het topic zitten mogen reageren hoor. Mijn testen waren gisterenavond en vanmorgen positief.

Ik ga zowieso wel blijven tracken. Alhoewel een smiley op cb niet zomaar komt natuurlijk..

5. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Ja ik heb vorige week woensdag een echo gehad. Dit kwam er uit het verslag :

VO: normaal volume uterus
    normale adnexen

Vaginale echografie: normale uterus,normale adnexen.Normale egale endometriale lijn. Geen vrij vocht.
    follikel rechts 16 mm.

Dus ik vermoed 31ste eisprong gehad. 30ste was CB test positief. Mijn echo was toen 28ste. Ben nu 5dpo. Heb wel wat steekje rechts, en soms gevoel van krampen alsof ik ongesteld moet worden.. Maar voorlopig niets te zien. Ik was vorige keer er ook niet zo bewust mee bezig. Ik houd nu ook een blad bij met symptomen per dpo, en tempen. Vanmorgen 37,1. Was wel al uit bed gekomen.

6. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ooh dus jouw ei stond wel op knappen dan. Is het niet vanaf 17mm?

Spannend hoor. Je kan helaas niet meer dan wachten.

7. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Ik dacht te lezen 20mm. Maar ben niet zeker

Emotions vindt dit leuk.
  8. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Wel een goede beschrijving in jouw verslag.

Op mijn verslag staat gewoon: alles weg. :rolleyes:

9. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    hoe gaat het bij iedereen inmiddels ?

hier echo gehad baarmoeder is leeg en bloeden is gestopt.
    vandaag weer aan de foliumzuur en gaan met die banaan :roflmao:.

10. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Ik ben bijna op NOD maar vandaag kv2v5 gedaan maar negatief. Dus ik wacht op de rode duivels :) zou al moeten lukken dat het posi is? Ik heb ook weinig last van iets. Heb wel veel stress, werkt op mijn maag waardoor ik vaak misselijk ben.. Tenzij ik zwanger ben, maar dat betwijfel ik. Ik had vorige week een positieve test van predictor early, maar die geven vaak vals positief af. Dus ik durf niet meer hopen

Goed nieuws, dan kan je ook weer verder. Een nieuw begin :)

11. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven

ja die predictor early heb ik ook wel eens gehad een vals posi.
    waneer is je nod precies, mischien ben je nog net te vroeg voor de 2v5

Stokstaartje86 vindt dit leuk.
  12. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Morgen denk ik.. Ik heb na mijn vmk geen menstruatie gehad want had meteen een nieuwe cyclus. Maar het zal niets zijn denk ik.. :) hopelijk volgende maand beter. Als je dan geweten hebt dat er effectief een mensje in je gegroeid heeft, dat is toch wel echt speciaal. Het was kort, maar heb er toch verdriet van.

13. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    tuurlijk hebben we er verdriet van en dat verdriet mag er zijn. We willen het allemaal zo graag.

had gisteren een knaller van een ovu test. Dus denk vandaag eisprong… hebben goed ons best gedaan dus ik mag weer op wachtbankje.

nu wel in twijfel wanneer ik zal testen…

24e is mijn vriend jarig (10/11 dpo afhankelijk van wanneer mijn temp stijgt)
    25e gaan we paar dagen weg
    28e is laatste dag van onze paar dagen weg. Dit is de dag dat ik precies 10 jaar eerder positief testte van mijn dochter. En de verjaardag van mijn overleden oom. (14/15 dpo als ik niet ongesteld wordt)

wat zouden jullie doen?

14. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Mezelf kennende zou ik 7 dpo al beginnen. :rolleyes:

15. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles weg is en je een goede echo had.

Ik zit nu aan 31 dagen na cytotec en 10 dpo. Meestal heb ik 10 dagen na eisprong ook menstruatie dus zit op schema. Heb bruin gespot deze ochtend en menstruatiekrampen maar het zet nog niet door. Dus ben benieuwd wat dit wordt want wil graag weer een normale cyclus.

16. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Ik heb ook al 2 dagen bruinverlies.. Enkel bij afvegen. Soms krampen. Het lijkt idd alsof ik ongesteld ga worden maar het zet niet door.. Echt frusterend.

Emotions vindt dit leuk.
  17. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ja je weet niet goed wat te verwachten hé op die manier

18. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Hier is alles gestopt. Amper bruinverlies, amper krampen. Ik hoop echt dat de sluizen vandaag of morgen toch opengaan. Duurt nu al 30 uren.

19. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Bij mij wel alles open gegaan vandaag. De volle lading...

20. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Is het gek dat ik hier echt op hoop?

Deel Deze Pagina