Zwanger worden direct na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door shirley1987, 4 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoi,

Ik kan mij hier ook melden..
    Toen ik 7 weken en 6 dagen zwanger was begon ik bloed te verliezen. Gister een week geleden..

Het waren geen grote hoeveelheden, maar het bleef wel aanhouden.

In verband met vakantie kon ik niet direct naar de verloskundige, maar uiteindelijk gisteren geweest en baarmoeder bleek inderdaad leeg.
    Alles was al schoon en het bloedverlies is sinds vandaag gestopt.

Vandaag bloed laten prikken voor hoeveelheid HCG wat nog aanwezig is, zodra de uitslag bekend is wordt ik gebeld.

Vk had het erover dat je na ongeveer 2 weken weer een eisprong kan hebben (soms ook langer uiteraard).
    Alleen niet gevraagd of dit vanaf moment begin miskraam wordt gerekend of vanaf de dag dat bloedverlies stopt..

2. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Nee, niet gek. Dan is er geen onzekerheid of twijfel meer. Ik had het ook. Nu ben ik wel iets minder blij haha!

Emotions vindt dit leuk.
  3. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Veel sterkte. Niet leuk.. Het word genomen vanaf de dag dat je bloedverlies beginnen is denk ik. Bij mij was het zo. En idd 14 dagen later had ik een eisprong. Ik had 17 juli hevig bloedverlies en 31 juli mijn ei.

4. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Heel erg triest. :(

Ik heb 2 weken na mijn bloeding gehoord dat er alweer eitjes zaten en slijm nog moest opgebouwd worden en 5 dagen later al positieve ovulatietesten. Maarrr nu week 2 weken later niet zwanger, ben aan het wachten op maandstonden die niet doorbreken. Het is zelf gestopt na beetje bruinverlies. Dus zelfs al heb ik een eisprong gehad, is het baarmoeder slijm te dun geweest op dit termijn.. dus het is gewoon bij iedereen anders helaas. :(

5. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ahh dat is balen zeg! Dan mag het ook snel doorbreken en dan op naar de volgende ronde.. Dat wachten als je weet dat deze ronde een zwangerschap er niet in zit is nog wel het vervelendste denk ik :(

Ik twijfelde enorm of het wel kon zo snel na miskraam ivm HCG.
    Maar dat is blijkbaar wél mogelijk..
    Morgen uitslag van bloedonderzoek..

Vind het aan de ene kant ook wat dubbel om direct "door" te gaan, maar aan de andere kant wat je zegt, het is bij iedereen anders en wie weet gaan er alsnog maanden overheen.

Deze zwangerschap was direct in de eerste ronde raak alleen helaas vroeg geëindigd, maar dat "geluk" dat het zo snel ging zal vast niet weer zo zijn.

Emotions vindt dit leuk.
  6. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Zeg nooit nooit. Maar voor nu is het helemaal oké om even te doemdenken en negatief te denken.
    Dat is soms helemaal oké. Het gaat met vallen en opstaan.

7. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Ja dat had ik ook. Het was van de eerste keer raak. En ik ben nu na mijn vmk spijtig genoeg ook niet zwanger, maar mijn menstruatie is wel doorgebroken. Hopelijk volgende ronde meer geluk.

8. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Na 2 dagen bruinverlies en krampen is mijn maandstonden dan toch doorgebroken. Eindelijk. Want ik bleef toch half afvragen of het toch geen zwangerschap kon zijn. Ben benieuwd of het heftig wordt of normaal.

Gelukkig na 33 dagen wel maandstonden. Oef. We kunnen weer beginnen.

WinMom90 vindt dit leuk.
  9. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik duim voor je! Ik verwacht deze ronde ook nog niet teveel.

Hcg is inmiddels wel weer flink gezakt naar 114.

Alleen ovulatietesten hebben nog geen zin gezien ze aan slaan op hcg.

We wachten het rustig af

Marjohke en Emotions vinden dit leuk.
  10. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    ik hier vandaag me eisprong gehad, de meest pijnlijke ooit gelukkig voel ik al mijn eisprongen.
    ik sla deze wel over wil minimaal 1 menstruatie hebben gehad voordat ik weer ga proberen.

is er geen andere plek voor dit groepje in het kopje miskraam is ook zo naar haha

11. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Woohoo een eisprong is goed nieuws! Hoeveel dagen na je miskraam nu?

Ik snap je wel hoor, dat je wil afwachten.
    Ik had niet gewacht en niet zwanger. Maar nu ben ik wel blij want er is echt heel veel uitgekomen dus ik hoop dat het allemaal mooi 'reset' na een menstruatie.

Wachten duurt lang hé.

Melaniejj vindt dit leuk.
  12. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het inmiddels met jou?

WinMom90 vindt dit leuk.
  13. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven

dat wachten is het ergste.

ik dacht dat ik 3 dagen na de miskraam (nu 12 dagen geleden, dus zit nu 15 dagen na de miskraam) een eisprong had gehad.
    dit was cyclus gezien niet mogelijk zei de verloskundige.

nu begin ik vanochtend na wat ik dacht de eisprong te zijn te bloeden.
    ik krijg nu langzaam aan menstruatie krampen dus weet niet goed wat ik van moet denken.

het lijkt me menstruatie te worden de verloskundige wil dit dan weten ze hebben dit nog nooit meegemaakt :roflmao:

maar goed ik had 8 dagen na de bevalling al een eisprong en werd 2 weken later ongesteld dus ik sta al raar te boek bij hun

14. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dankjewel dat je het vraagt :)

Opzich nog hetzelfde.. Heb zelf wel het idee al een eisprong te hebben (gehad), aan de hand van slijmverlies , maar durf er nog niet echt op te vertrouwen.

We hebben het gewoon gezellig wanneer we zin hebben (toch een beetje een inhaalslag malen van vakantie en na de mk haha), en we zien het straks wel.

Had voor de zekerheid nog een early testje gedaan van 2-besure en daar zie je wazig nog wat als je weet dat er een streepje kan komen, maar wel zo dusdanig licht dat mocht ik bij wijze van over enkele weken weer positief testen dat ik weet dat het een nieuwe zwangerschap is.
    Dus testen nu eerst klaar :roflmao:

15. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Uiteindelijk is ieder lichaam anders, dus onmogelijk zou het nooit zijn!

Ben benieuwd hoe het verder ontwikkeld :)

16. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Hey allemaal, wilde even komen kijken hoe het nu met iedereen is.

@Emotions ik zag dat jij nu in NOD groepje 1 tm 15 sept zit… jammer genoeg niet meer bij elkaar dus…

ik denk dat ik nu wel door mag naar de volgende. Na die vage streepjes op de sensitest, vandaag met kv 2v5 een negatieve test. En dat op 10dpo dus is wel klaar deze ronde. Baal even flink nu… had zo graag mijn vriend een leuk cadeau gegeven voor zijn verjaardag morgen.

17. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Pff balen. Je lijf heeft soms echt tijd nodig hé. Ik hoop dat we elkaar terug tegenkomen in een uitgerekend in mei groepje!

18. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hier blijven we elkaar toch wel beetje opzoeken hoop ik…

19. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ja dat zowieso. Heb wel veel gehad aan jou/dit groepje.

20. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ja heb het gevoel er niet alleen voor te staan… elkaar door een moeilijke tijd helpen. En hopelijk ook dat we elkaar naar een mooie tijd zien gaan met allemaal positieve testen en goede zwangerschappen

Deel Deze Pagina