11 dpo en vriend zijn Verjaardag en weer een witte test. het voelt Zo oneerlijk. Het was gewoon al gelukt! En nu elke maand weer opnieuw die teleurstelling voor iets wat al gelukt was en is afgenomen. Voel me echt even heel down op het moment. Volgens mijn vriend en mijn moeder moet ik het “gewoon wat meer loslaten en dan komt het vanzelf”. Hoe doe je dat? Dit loslaten en maar laten gebeuren? ik zei dus al dat ik heel graag van hem hoor hoe ik dat moet doen en dat ik het dan wel doe.
Ohja, dat 'loslaten en komt vanzelf' verhaal. Of ' het is al eens gelukt. Het lukt vast weer'. Maar als je weet dat je nu al 3 maanden zou zijn dan is het gewoon kut. Het enige is wat je wil horen is." Ik heb geen oplossing, maar ik vind het ook heel jammer'. Is dat zo moeilijk? Hopelijk kun je toch nog beetje een leuke dag maken vandaag. Hij baalt vast ook, maar kan er nu ook niets aan doen verder.
precies… kom niet met dingen waar we niks aan hebben… “als je er zo mee bezig bent, dan lukt het niet.”
Toch weer dat stemmetje… je hebt de test vandaag gedaan met 1e urine. Je had in de middag moeten testen… alsof een gewone witte test niet erg genoeg is… de teststreep is nog witter
De bekende krampjes. Heb sinds paar dagen een ijzersmaak in mijn mond maar mijn lichaam houdt me voor de gek
Hier ook alles weer in orde gelukkig. Dat waren 6 hele lange weken, en daarna nóg langer. Na het verliezen van het tweede vruchtzakje, eindelijk, ging ik op zoek naar mijn eisprong met ovulatietesten. Helaas niets gevonden, maar precies 4 weken na verlies vruchtzakje werd ik weer ongesteld! Cyclus is dus perfect getimed opgestart. Alleen geen eisprong gehad. Geeft niets, ik verwacht hem nu over 7 dagen. Deze maand geen nieuwe cryo terugplaatsing omdat ik op vakantie ben. Dus zelf maar aan de gang Ben wel blij dat ik weer in de race zit!
Wat een 'fijne' update. Je eitjes zullen vast nog iets langer moeten gerijpt hebben na je mk. Maar tof dat je er zo positief instaat. Hopelijk is het een goede maand voor jou! Ik zit momenteel net na de eisprong, in 1e cyclus na menstruatie na mk. Dus 1.5 maand later. en ik heb de eisprong dit keer niet gevoeld en mijn ovu testen blijven toch wel vrij hoog dus ik ben benieuwd of hij een andere keer probeert of als hij nu al gepasseerd is, want ik was UITERAARD nét voor de eisprong snipverkouden. Het zijn spannende tijden, maar tof dat je nog eens incheckte! Veel plezier op reis.
@shirley1987 Hoe gaat het met jou? Voel je je mentaal al wat beter? @1986CHANTAL Hoe gaat het met jou?
Wat lief dat je het vraagt… de ene dag beter dan de andere. Soms word je zo met de neus op de feiten gedrukt. ben eindelijk een beetje klaar met de menstruatie op cd 8! menstruatie duurt zo lang sinds de mk. hoe gaat het met jou?
wat fijn dat het allemaal weer goed verloopt nu… en lekker ongedwongen nu zelf aan de gang is ook wel lekker op vakantie… have fun!
Vooruit, jij kan ook terug beginnen aftellen tot eisprong. Hier gaat het wel. Ben nu 2 of 3 DPO en ben gewoon onzeker. Ben niet zeker of ik wel eisprong had, gelukkig wel piek, of het echt wel allemaal 'klaar'is om zwanger te worden enzo. Het is met sommige dagen echt heel stom en met sommige andere dagen gewoon 'goed.' Zoals vandaag. We hebben gelukkig een druk weekend dus maandag ben ik alweer 5 of 6 dpo. Dan kan ik hopelijk op mijn verjaardag (dpo 8 of 9) testen.
Hey allemaal, Ik lees ook even mee , heb 3 weken en 3 dagen geleden ook een miskraam gehad (bijna 7 weken zwanger) Ben momenteel ook aan het wachten op een eisprong , wij mochten meteen terug proberen nog voor de eerste menstruatie . Voor de miskraam heb ik 2 keer een eisprong gehad na het stoppen met de pil en dat merkte ik heel duidelijk maar tot hiertoe merk ik nog niet echt iets , alleen deze voormiddag wat lichtje krampjes onderaan . Na het stoppen met de pil kwam mijn eisprong rond dag 21 en de maand erna een dagje vroeger .. maar weet niet of het normaal kan zijn dat het langer duurt na een miskraam .. En 10 dagen na de miskraam had ik een controle echo en was alles schoon en nadien even een zwangerschapstest gedaan maar die was toen nog licht positief ..
Wat leuk om al die updates even te lezen. Momenteel zit ik in de ‘eerste ronde’ na de miskraam. Tussen de miskraam en deze poging heb ik bewust even een cyclus gewacht. Nu dacht ik dat ik in de afgelopen dagen of vandaag ongesteld moest worden. Of dat het mij NOD zou zijn. Ik heb ook al veel getest afgelopen dagen maar de testen waren Omo-wit. Helaas. Maar ik wacht nog op de menstruatie. Het is wel raar dat die later komt dan verwacht.
Nee geen symptomen. Zolang ik geen bloed zie heb ik nog een mini-beetje hoop, maar ik vrees dat die Omo-witte testen wel kloppen. Misschien is mijn eisprong toch iets later geweest dan verwacht. Ik heb het niet getest met ovulatietesten of zo. We hebben het dan niet vaak genoeg ‘gezellig gemaakt’.