Jeetje!! Absurd. En volgens mij is dat wel wat men zegt ja. Ik heb gisteren ook nog veel gezocht op internet en overal lees ik dat er geen enkele reden is om te wachten nadat het bloeden gestopt is. Echt nul. Tenzij je een medische reden hebt om het niet te doen. Dus gewoon doen!
Het is nog heel weinig bij mij. Mag eigenlijk geen naam hebben. Het is een beetje zoals het dinsdagochtend begin. Wat bruinverlies. Vandaag is dag 6 na de miskraam. Ik vind het prima dat dit het is haha! Ik voel me ook elke dag een heel stuk beter. De eerste dagen kon ik heel weinig, voelde me goed beroerd. Nu kan ik elke dag weer even op pad. In de avond dan wel uitgeput. Ik zit wel nog steeds in de ziektewet, dat blijf ik in ieder geval tot na de echo woensdag. En dan kijk ik wel of het me lukt om te werken.
Oh wat dubbel dit! Poeh. Dat komt wel even binnen lijkt me. Ik ga denk ik woensdag een test doen. Misschien morgen al wel. Ben benieuwd.
Is inderdaad dubbel @M061987 maar in deze voel ik me er wel goed bij. Als hij wit is, kunnen we door. heb sinds gisteren avond geen bloed meer, wel nog buikpijn.
Over het algemeen komt alles er gewoon uit. Gebeurd dat niet dan blijf je bloeden in meer of mindere mate en blijven de testen (licht) positief omdat rest weefsel hcg blijft aanmaken. Dus dat je testen terug lopen is een goed teken
Je HCG zat waarschijnlijk nog hoger als bij mij. Bij mij begon het ook met de aflopende testen. Pas daarna krampen en bloed. In het ziekenhuis donderdag was mijn HCG nog maar 145. zou nu een paar dagen ertussen laten en weer testen om te kijken of het afloopt
dus als ik het goed begrijp krijg je sws geen eisprong als er nog restweefsel zit en raak je ook niet zwanger met restweefsel?
Het hangt ook af van hoe hoog je hcg was toen je de misktaam kteeg. Als je een heel hoog hcg hebt duurt het langer voor je op de test terug ziet dat het afloopt
Ik kan niet geloven dat mijn hcg heel hoog was. Ik had een langzame oploop. Had ook pas bij 5+5 weken en super geconcentreerde urine een 3+ bij clearblue. En dan 3 dagen later de miskraam. Dat is nu 6 dagen geleden. Ik denk dus dat mijn hcg niet super hoog was, wat denk jij? Lastig dit hoor.
Ik durf niet te zeggen dat het nooit zal gebeuren maar die kans lijkt me klein want meestal laat je lijf pas weer een zwangerschap toe als het er klaar voor is
Ik heb wel nog steeds alle zwangerschapsklachten dus dat duidt er dan weer wel op dat het nog hoger is.
Bij sommigen daalt het hcg pas na de miskraam en sommige ervoor al. Bij shirley bijv zag je ineens een lichtere test. Bij jou dus nog niet.